Zelfs......quote:Op dinsdag 31 mei 2005 11:35 schreef Da_Sandman het volgende:
Zelfs Brainpower vind Bløf blijkbaar goed
En toen kwam er wel iets begrijpelijks uit z'n mond?quote:Op dinsdag 31 mei 2005 11:35 schreef Da_Sandman het volgende:
Jammer btw dat ik half ruzie met Pascal had donderdag in de kroeg...
Hij was dronken
Neen neen Sandman, je hebt het verpest voor jezelf. Volgende concert ben jij niet meer welkom bij je helden.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 11:38 schreef Da_Sandman het volgende:
Hehe nee hoor... Het viel ook wel mee trouwens hoor...
Komop tongetje! Ik ben nu nieuwsgierig geworden naar jouw talenten. Als je zo goed weet wat een geniale tekst zou moeten zijn... schrijf er een en plaats hem hier.quote:
Welnee, blof-uitlach-topics zijn best coolquote:Op dinsdag 31 mei 2005 10:43 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ieder topic over Blof is er een te veel.
Ik zou zeggen start er één!quote:Op dinsdag 31 mei 2005 19:44 schreef PPWB84 het volgende:
Waar is dat topic nou dat je je eigen Blof teksten kon verzinnen...
'Ik loop al dansend langs de maanquote:Op dinsdag 31 mei 2005 20:04 schreef Radiohoofdje het volgende:
[..]
Komop tongetje! Ik ben nu nieuwsgierig geworden naar jouw talenten. Als je zo goed weet wat een geniale tekst zou moeten zijn... schrijf er een en plaats hem hier.![]()
quote:Op dinsdag 31 mei 2005 19:38 schreef methodmich het volgende:
Wat zei je? Wat zou je doen, als ik met m'n vuist dicht bij je anus kom?
Over het (twijfelachtige) niveau van Blof songteksten waren al een aantal briljante topics geopend. Helaas zijn topics ouder dan 3 maand zonder search-functie met geen mogelijkheid terug te vinden..quote:Op dinsdag 31 mei 2005 19:44 schreef PPWB84 het volgende:
Waar is dat topic nou dat je je eigen Blof teksten kon verzinnen...
Nee, ik ben zeeuw, maar hier kan ik gewoon niks mee.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |