ach, in elke kroeg in Middelburg of Vlissingen waar hij komt, is het mot met hem...quote:Op dinsdag 31 mei 2005 11:35 schreef Da_Sandman het volgende:
Zelfs Brainpower vind Bløf blijkbaar goed
Jammer btw dat ik half ruzie met Pascal had donderdag in de kroeg...
Hij was dronken
Ja blof nummers zijn geschreven als openingszinnenquote:Op maandag 28 november 2005 15:59 schreef schaap001 het volgende:
Ik heb weleens van vrouwen gehoord dat ze wegzwijmelen bij die teksten. Toen dacht ik: je moet voor de gein eens tekstregels van Blof als openingszin tegen een wildvreemde vrouw in de kroeg uitproberen, das pas lacheuh. Dus stel: je stapt op een vrouw af en je zegt: ´Hoe ver jij gaat, heeft met afstand niets te maken.`
Kijken of ze dan nog steeds wegzwijmelen..
Je kunt het toch proberen, haha!quote:Op maandag 28 november 2005 17:42 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ja blof nummers zijn geschreven als openingszinnen
Het is overiges wel zo, daar ruikt het nu eenmaal zo...quote:Op maandag 28 november 2005 18:52 schreef methodmich het volgende:
"De allermooiste straathoer ruikt naar koffie en naar bier"
Ik vrees dat dat niet gaat werken hoor.
Was me niet eens opgevallenquote:Op maandag 28 november 2005 20:10 schreef methodmich het volgende:
Geen idee, kom er nooit.
Goed lezen Sandman.
offtopic maar: goede verjaardag gehad?quote:Op maandag 12 december 2005 16:57 schreef methodmich het volgende:
We kijken er al naar uit, om verschillende redenen!
welke?quote:Op maandag 12 december 2005 17:51 schreef methodmich het volgende:
Ja hoor, 4 nieuwe cd's. Altijd lekker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |