Laatste Wedstrijdquote:Spira Grujic niet Alberto Saavedra wel (19-02-2005)
Morgen tegen Vitesse uit zal Alberto Saavedra zijn opwachting weer gaan maken in de basis elf van ADO Den Haag hij vervangt de grieperige Spira Grujic. ADO Den Haag mist ook nog steeds Jamie Coyne, die nog steeds kampt met een liesblessure.
Edson is ook nog steeds een twijfel geval. Adelaar beschikt verder over een fitte selectie, De wedstrijd begint om 14.30 uur en is ook live te zien bij yeahronimo.com
quote:Op zondag 20 februari 2005 01:44 schreef JAM het volgende:
Verloopt die mogelijkheid tot editen niet na 24 uur?
Tvp'tje.
quote:Ajax en O'Brien per direct uit elkaar
Op verzoek van John O'Brien heeft Ajax besloten mee te werken aan een onmiddellijke beëindiging van zijn contract. O'Brien heeft Ajax ook verzocht om overschrijving naar ADO Den Haag. Ajax werkt hieraan mee. Het contract van de 27-jarige Amerikaan liep nog tot 30 juni van dit jaar.
O’Brien kampt al geruime tijd met verschillende blessures. Hij vertrekt vandaag voor twee maanden naar de Verenigde Staten van Amerika. Met behulp van een alternatieve wijze van fysiotherapie probeert hij volledig te herstellen van zijn blessures.
John O’Brien tekende in juli 1998 zijn eerste contract bij Ajax. In april 2004 verlengde de middenvelder zijn contract met Ajax met 1 jaar. Hij debuteerde in de hoofdmacht van Ajax op 16 september 1999 in de UEFA-Cupwedstrijd tegen Dukla Banska Bystrica (eindstand 6-1). De Amerikaanse middenvelder speelde in totaal 84 officiële wedstrijden in Ajax 1.
Man, wees blij dat zo'n speler voor jullie wil spelen!quote:Op maandag 21 februari 2005 11:21 schreef Ludacriss het volgende:
Ok waarom halen wij een speler die super blessure gevoelig is ?
ach van een subtopper naar een middenmoter, zo'n achteruitgang is dat nietquote:Op maandag 21 februari 2005 11:26 schreef gras het volgende:
Treurig carriereverloop. Een paar jaar terug was er zelfs interesse van grote clubs om hem te kopen en nu gaat hij naar Den Haag.
omdat hij als hij niet geblesseerd is erg goed is voor Den Haag.quote:Op maandag 21 februari 2005 11:21 schreef Ludacriss het volgende:
Ok waarom halen wij een speler die super blessure gevoelig is ?
quote:KNVB: objectieve maatstaven maar subjectieve straffen
ADO Den Haag zal een boete aan de KNVB moeten betalen van EUR 40.000 als gevolg van de spreekkoren gericht aan een scheidsrechter tijdens de thuiswedstrijd van de club tegen PSV. In reactie op de door de diverse media geregisseerde en aangewakkerde maatschappelijke verontwaardiging naar aanleiding van deze wedstrijd is er in overeenstemming met de clubs een lijst opgesteld met ongewenste liedjes en kreten. Hiermee zou de willekeur van de beoordeling en bestraffing van spreekkoren tot het verleden gaan behoren. Met dit in het achterhoofd en kijkend naar de opgelegde boete dan kan er maar een conclusie zijn en dat is dat de KNVB nog steeds met twee maten meet. Wellicht is het u nog niet helemaal duidelijk. Een simpel voorbeeld: Feyenoord kreeg naar aanleiding van de uitwedstrijd tegen AZ een boete EUR 2.500. Dit als gevolg van een massaal maar vooral luid en duidelijk te horen verboden spreekkoor. Het betrof namelijk een exacte kopie van hetgeen er vanaf de Midden-Noord tribune werd geroepen tijdens de thuiswedstrijd van ADO tegen PSV. Ik weiger om hier de tekst van het speekkoor te herhalen omdat ik en met mij vele ADO-supporters het zelf ook een verwerpelijke tekst vinden. Gelukkig weet heel Nederland nog wat er werd geroepen. Immers, het is een week lang door onze ‘vrienden’ bij de diverse media meerdere keren te zien en te horen geweest.
Tot mijn verbazing en grote teleurstelling heb ik vernomen dat ADO Den Haag niet net als Feyenoord al eerder een boete heeft gekregen van EUR 2.500. Nee, ADO Den Haag, krijgt een boete van maar liefst EUR 40.000. Jawel, dat is dus 16 keer meer dan Feyenoord. Voor een club die gemiddeld 6.500 toeschouwers trekt tijdens een thuiswedstrijd is zo'n boete een enorme aanslag op de begroting. Er zitten ongeveer 30.000 mensen in de Kuip bij een thuiswedstrijd van Feyenoord. Je heeft geen genie te zijn om te begrijpen dat de fors hogere boete voor ADO in Den Haag veel harder aankomt. De woede en frustratie van de ADO supporters is dan ook begrijpelijk en gerechtvaardigd. Immers, er zijn duidelijke afspraken gemaakt over wat wel en niet mag worden geroepen. Nu blijkt dat de KNVB objectieve maatstaven hanteert maar ze subjectief bestraft. Kortom de KNVB meet nog steeds met twee maten. De KNVB maakt zichzelf consequent ongeloofwaardig. Dient de KNVB alleen de belangen van de grote clubs? Hebben we hier te maken een zichzelf in stand houdende kliek aan bureaucraten? Is er überhaupt bestaansrecht voor een subjectieve betaald voetbalsectie van de KNVB? Waarom moeten de kleinere clubs een bijdrage leveren aan een organisatie die hun belangen niet of nauwelijks serieus neemt. Het antwoord zou moeten komen van de besturen van de kleinere clubs. Hopelijk zal het bestuur van ADO Den Haag het initiatief nemen.
Eric Gerritse
ADO-supporter van Midden-Noord
bron: www.adofans.nl
die zal je dan ook bij de ingang moeten laten zien, dus heeft geen zin iemand anders je kaart te laten halen..quote:Op donderdag 24 februari 2005 18:55 schreef Gerbenator het volgende:
Gister een poging gedaan, maar voor deze wedstrijd geldt dat kaarten alleen te koop zijn met ADO CC.
Ajax is iets meer een risicowedstrijdjequote:Op donderdag 24 februari 2005 20:49 schreef Gerbenator het volgende:
Bij ADO - Twente had ik via een andere CC kaarten, bij de ingang alleen controle op legitimatiebewijs.
heb je een beetje het idee wat er op vak B op de zuid-tribune zit.......daar zit het oude midden noord,dus dat is ook geen optiequote:Op vrijdag 25 februari 2005 10:28 schreef Gerbenator het volgende:
Zou dat dan ook de reden zijn dat het moeilijker is om aan kaarten te komen?![]()
Maar goed, kan me voorstellen dat op M-N stevig gecontroleerd wordt, is dit ook op west en de hoofdtribune zo streng bij dit soort wedstrijden?
Ja, alleen bij het ballen schieten. Hij bakte er werkelijk niks van.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 23:21 schreef JAM het volgende:
Iemand Gil Swerts nog gezien op RTL 5?
nooit alles laten zien van wat je echt kunt...quote:Op zaterdag 26 februari 2005 11:22 schreef Chen het volgende:
[..]
Ja, alleen bij het ballen schieten. Hij bakte er werkelijk niks van.
Ik zat met ADO - FCT voor de competitie dit jaar geloof ik op G, in ieder geval zuid op de hoek met het uitvak, en voor de beker laatst op west. Vond ik prima te doen. En woensdag ben ik natuurlijk niet echt de vijand he... Maar goed, als met dit soort wedstrijden iedereen een ADO CC moet kunnen tonen, is het natuurlijk snel einde verhaal voor mij. Wil je eens neutraal een wedstrijdje kijken, krijg je dit gezeik.quote:Op zaterdag 26 februari 2005 11:13 schreef woediewokkie het volgende:
heb je een beetje het idee wat er op vak B op de zuid-tribune zit.......daar zit het oude midden noord,dus dat is ook geen optie
En wat nog meer?quote:ADO en Jamie Coyne per direct uit elkaar
28/2/2005 19:05
Jamie Coyne is met onmiddellijke ingang ADO-speler af. In goed overleg is besloten om het contract met de Australiër te ontbinden.
Coyne kwam deze zomer over van het Australische Perth Glory. Maar de Europese carrière kwam niet van de grond in het Zuiderpark. Door blessures heeft de verdediger alleen in het Amstel Cup-duel met FC Zwolle de kleuren van ADO verdedigd.
Coyne (24) vertrekt naar zijn vaderland om daar zijn voetbalcarrière van een nieuwe impuls te geven. In Australië begint binnenkort een nieuwe competitie.
En over Coyne... hij toch maar geblesseerd dus daar hebben we niet veel aan.quote:ADO en Ajax werken samen aan sfeer
maandag 28 februari 2005
DEN HAAG - ADO Den Haag en Ajax hebben de handen ineen geslagen om de kwartfinalewedstrijd om de Amstel Cup woensdag soepeltjes te laten verlopen. Volgens een woordvoerder van ADO is een positieve benadering van de beide supportersgroepen daarbij een van de aandachtspunten.
Het uitvak wordt rood/wit aangekleed, het thuisvak draagt het groen/geel van de Haagse club. Er is gratis koffie om de kelen te smeren voor de 'positieve koortjes' die het voor de gelegenheid geformeerde komisch duo Van Dijk en Gelauff al een tijdje in onvervalst Haags aanprijzen.
Mochten tijdens de risicowedstrijd toch onvertogen woorden vallen, dan hebben de supporters ratels in hun clubkleuren, waarmee ze herrie kunnen maken en de negatieve spreekkoren kunnen overstemmen. Over de inzet van veiligheidsmaatregelen binnen het stadion heeft ADO geen mededelingen gedaan.
bron: www.rtvwest.nl
quote:Op maandag 28 februari 2005 20:20 schreef JAM het volgende:
Tering, 12,000 ratels bij elkaar is wel een pleurislawaai. Ik neem mijn oordopjes maar mee..
Er gaan er geen 12000 in het Zuiderpark, 10000 wordt al lastig qua veiligheid enzoquote:
Gaat blijkbaar erg snel... heb vanochtend me kaartje gehaald.quote:Kwartfinale tegen Ajax in het Zuiderpark is bijna uitverkocht
DEN HAAG | Het loopt storm voor het duel van ADO Den Haag met Ajax voor de kwartfinale van de Amstel Cup, woensdag. Het duel is nog niet uitverkocht, maar het gaat wel die kant op, zegt woordvoerder Tonny Dijkhuizen. "We hebben nog een paar dagen om een uitverkocht huis te krijgen.".
De aftrap in het Zuiderpark is om 20.45 uur. ADO Den Haag doet er alles aan om het beladen duel goed te laten verlopen. De club is een campagne gestart met het duo 'Van Dijk & Gelauff' om fans er op te wijzen dat ze zich 'normaal' moeten gedragen. Gisteren bij ADO Den Haag-FC Utrecht waren er op de tribune geen noemenswaardige incidenten. De fans van ADO Den Haag gedroegen zich nagenoeg voorbeeldig.
Ik vond Swets meestal wel okay, jammerquote:Vitesse haalt Gill Swerts naar Anrhem
1/3/2005 8 :33
Gill Swerts verhuist naar Vitesse. De Belg kwam maandag tot een akkoord met de Arnhemse club over een transfer, die komende zomer zal plaatsvinden.
Swerts staat tot aan het einde van dit seizoen onder contract bij Feyenoord, dat hem nog tot de zomer verhuurt aan ADO Den Haag. Vitesse lijft hem transfervrij in. Bij de Arnhemse club tekende de 22-jarige verdedigende middenvelder een verbintenis voor drie jaar.
Vitesse wordt de vierde club waarvoor Swerts in Nederland zal spelen. Hij doorliep de jeugdopleiding van Feyenoord, kwam twee seizoenen in actie voor Excelsior en eentje voor de Rotterdammers. Dit jaar is hij een vaste waarde voor ADO, waarvoor hij alle 23 competitieduels in het veld kwam. Hij scoorde één keer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |