Ik ken dr wel een paar hoor. Speakersets van duizenden euro's, en twee maanden crackers eten.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 15:23 schreef D.O.G. het volgende:
net als die turken met een nieuwe grote mercedes maar wel in een zielig 3kamerflatje wonen
Sommige mensen hechten gewoon helemaal geen waarde aan het uiterlijk van hun inrichting maar wel aan de kwaliteit van hun technische speeltjes. Dat moet toch gewoon kunnen? Ze krijgen alleen een serieus probleem als ze een vriendin hebben en gaan samenwonen.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 15:18 schreef UberPimp het volgende:
[..]
Dus jij kijkt graag naar lelijke dingen? Als ik thuis ben wil ik graag in een prettige omgeving zitten, en wil ik niet tegen een bank aankijken waar de kat elke dag op zeikt of waar gaten in zitten.
quote:Op zaterdag 19 februari 2005 15:25 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Ik ken dr wel een paar hoor. Speakersets van duizenden euro's, en twee maanden crackers eten.
quote:Op zaterdag 19 februari 2005 14:43 schreef LostFormat het volgende:
Het is maar net waar je je prioriteiten legt.
ja wat een kutmerkquote:Op zaterdag 19 februari 2005 14:39 schreef PolarStars het volgende:
een onbeduidend merk als Marantz () ofzo
![]()
Ik ga toch liever voor de high end spullen van Yamahaquote:
quote:Op zaterdag 19 februari 2005 15:46 schreef UberPimp het volgende:
[..]
Ik ga toch liever voor de high end spullen van Yamaha![]()
Marantz ziet er niet uit, het klinkt niet, en het heeft me net wat te vaak in de wehkamp gestaan wat er op duidt dat er vaak voor wordt geleend![]()
Hij is dan ook de Uberpimpquote:Op zaterdag 19 februari 2005 15:47 schreef PolarStars het volgende:
[..]
Mensen met smaak
![]()
dat ze nog bestaan![]()
dat doe ik ook wel, alleen als ik dan tv zou zitten te kijken op mijn geweldige plasma zou ik wel op een fatsoenlijke bank willen zitten.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 16:29 schreef Tijn het volgende:
Gelukkig zijn er nog mensen die waarde hechten aan de kwaliteit van hun a/v-apparatuur.
quote:Op zaterdag 19 februari 2005 16:42 schreef DeHeldjes het volgende:
Alleen al voor die TT zou je gebanned moeten worden
quote:Op zaterdag 19 februari 2005 15:18 schreef UberPimp het volgende:
[..]
Dus jij kijkt graag naar lelijke dingen? Als ik thuis ben wil ik graag in een prettige omgeving zitten, en wil ik niet tegen een bank aankijken waar de kat elke dag op zeikt of waar gaten in zitten.
Misschien kunnen er wat pics geplaatst worden ter voorbeeld![]()
Het is maar net waar je prioriteiten liggen.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 22:32 schreef King_Nothing het volgende:
Ja. Of mensen die hun complete vermogen uitgeven aan een wc-bril en haast nooit schijten!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |