Gadverdammequote:mensen die lopen te pimpen met shit
Hoe gay...quote:Op zaterdag 19 februari 2005 14:39 schreef PolarStars het volgende:
Maar nog voor geen 500 euro aan meubels in huis hebben![]()
Dure plasma schermen, Recievers met Thx en de hele mikmak, beamers, dvd recorders noem het maar op.
Natuurlijk moeten de goederen even worden gepimpt op hun favo forum.
En dan.............
Een ouwe lap stof wat een gordijn moet voorstellen, een Poepkleurige bank waar zelfs de kringloop nog voor zou bedanken, iets wat op vloer ligt en voor vloerbedekking door moet gaan![]()
Ik bedoel, zorg dan dat je eerst wat nette spullen koopt voordat je gaat lopen pimpen met een 2e rangs receiver van een onbeduidend merk als Marantz () ofzo
![]()
neen, bij het soort dat ik bedoel kun je duidelijk zien dat het afgeragde shit is. De gaten komen bijna door de vloerbedekking, en ik moet zeggen dat de betonvloer eronder er vaak beter uitziet.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 14:49 schreef Tigress het volgende:
Misschien past er niet meer in hun woning. Of zijn ze creatief geweest door een tweedehands tafel te kopen en te schilderen, zodat ze geld overhielden voor een TFT-scherm o.i.d. Dit is nl. bij mij het geval!
quote:Op zaterdag 19 februari 2005 14:55 schreef Slarioux het volgende:
Dat ken ik wel. Die spenderen hun hele maandloon aan een grote breedbeeld-flatscreen TV, en zitten op banken uit het jaar nul naar dat ding te kijken.
Ik heb het id dat je het he-le-maal snaptquote:Op zaterdag 19 februari 2005 15:07 schreef koffiekoekje het volgende:
Of je gaat met je gordijnen pimpen...
gordijnen zijn zo "da bomb". je hebt vast van die roze of niet
Dus jij kijkt graag naar lelijke dingen? Als ik thuis ben wil ik graag in een prettige omgeving zitten, en wil ik niet tegen een bank aankijken waar de kat elke dag op zeikt of waar gaten in zitten.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 15:12 schreef kievit19 het volgende:
je kan toch ook zittend op de grond naar je dure plasma scherm kijken ,
wat moet je nou met een bank van 5000¤ als je tervreden bent met die bank van 2 tientjes
Ik ken dr wel een paar hoor. Speakersets van duizenden euro's, en twee maanden crackers eten.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 15:23 schreef D.O.G. het volgende:
net als die turken met een nieuwe grote mercedes maar wel in een zielig 3kamerflatje wonen
Sommige mensen hechten gewoon helemaal geen waarde aan het uiterlijk van hun inrichting maar wel aan de kwaliteit van hun technische speeltjes. Dat moet toch gewoon kunnen? Ze krijgen alleen een serieus probleem als ze een vriendin hebben en gaan samenwonen.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 15:18 schreef UberPimp het volgende:
[..]
Dus jij kijkt graag naar lelijke dingen? Als ik thuis ben wil ik graag in een prettige omgeving zitten, en wil ik niet tegen een bank aankijken waar de kat elke dag op zeikt of waar gaten in zitten.
quote:Op zaterdag 19 februari 2005 15:25 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Ik ken dr wel een paar hoor. Speakersets van duizenden euro's, en twee maanden crackers eten.
quote:Op zaterdag 19 februari 2005 14:43 schreef LostFormat het volgende:
Het is maar net waar je je prioriteiten legt.
ja wat een kutmerkquote:Op zaterdag 19 februari 2005 14:39 schreef PolarStars het volgende:
een onbeduidend merk als Marantz () ofzo
![]()
Ik ga toch liever voor de high end spullen van Yamahaquote:
quote:Op zaterdag 19 februari 2005 15:46 schreef UberPimp het volgende:
[..]
Ik ga toch liever voor de high end spullen van Yamaha![]()
Marantz ziet er niet uit, het klinkt niet, en het heeft me net wat te vaak in de wehkamp gestaan wat er op duidt dat er vaak voor wordt geleend![]()
Hij is dan ook de Uberpimpquote:Op zaterdag 19 februari 2005 15:47 schreef PolarStars het volgende:
[..]
Mensen met smaak
![]()
dat ze nog bestaan![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |