Weet ik welquote:Op zaterdag 19 februari 2005 22:22 schreef Maxxride62 het volgende:
[..]
de 1000 is een totaal andere fiets als de 650 ook al ogen ze het zelfde
de 1000 heeft echt ziek veel vermogen, je zou denken het is een zwaardere versie van de 650 maar het is echt een totaal andere fiets
heeeH daar'is'ie weer.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 22:02 schreef Didiot het volgende:
Ja euh, ik bedoel mijn ex-ouwelullebak
[afbeelding]
Beemer staat nu bij HvW bij de brikken die buiten te koop staanquote:Op zondag 20 februari 2005 01:27 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
heeeH daar'is'ie weer.Nick vroeg inderdaad met de barbeque meet deze zomer of dat een scooter was. Nou ja, hij vroeg het eigenlijk niet, hij nam het zo aan. Telde alle motoren die bij mij in de tuin stonden + 1 scooter zo zei hij.
![]()
![]()
En die heb je vandaag ingeleverd? Of wat?![]()
Geen last van met m'n Kawaquote:Op zondag 20 februari 2005 09:55 schreef Rietvaerder het volgende:
Best lekker weer, alleen ligt er volop zout
En hoofd plat op de tank, dan ziet het er echt aktief uitquote:Op zondag 20 februari 2005 00:48 schreef Free-Spirit het volgende:Ja Patrick, je zit als iemand op een scooter zou zitten.
Naar buiten met die ellebogen.![]()
Al is het alleen maar voor de foto.
Is niet vervelend iddquote:Op zondag 20 februari 2005 01:56 schreef Patrick281 het volgende:
Riet en Didiot hebben toch wel gelijk. Goed merk dat Soehoesoekie.
Vooral dit is een eh mooie motor.
[afbeelding]
Zo kan je het idd ook zienquote:Op zondag 20 februari 2005 10:09 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Je Kawa heeft er wel last van, maar JIJ niet
En wat bereik je er meequote:Op zondag 20 februari 2005 10:09 schreef Didiot het volgende:
[..]
En hoofd plat op de tank, dan ziet het er echt aktief uit![]()
![]()
Om 10:00 scheen de zon nog volop.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |