quote:Op zaterdag 19 februari 2005 20:24 schreef Rietvaerder het volgende:
Voor je BMW? Goh, dat heb ik vaker gehoor dat je oliepeil lager dan laag is![]()
Ja, je onderhoudt hem ook prima Pepijn
Waarom moet er perse Castrol in.....BellRay, Motul of Shell Advance
Wel een mooi praatje.quote:Castrol GTX Magnatec 10W-40 for Modern Engines
Protection from the moment you turn the key
Every time you start your car it takes most oils 10 minutes to work effectively, because the oil cannot protect properly until it reaches a critical temperature. Castrol GTX Magnatec 10W-40 for Modern Engines is different as it gets to work straight away by virtue of a unique synthetic ester that clings to the engine like a magnet - this "Unique Molecular Attraction" provides up to 4 times more protection than a conventional oil during the critical start and warm up period
Offers 4 times better wear protection than ordinary oils from start up
Provides critical engine protection during start and warm-up periods
Oil clings to the engines surface like a magnet providing constant protection even when the engine is switched off
erg mooie fietsquote:Op zaterdag 19 februari 2005 19:15 schreef Didiot het volgende:
[..]
Cockpit is idd zo'n gevalletje ja. Je moet er gewoon ff aan wennen. Ook het feit dat de snelheid gewoon digitaal in getallen uitgedrukt wordt is wel ff wennen. Ik vind wat dat betreft analoge weergave toch wat relaxter omdat je dan jezelf niet constant 80 of 85 km p/h ziet rijden. Maar is ook gewoon een kwestie..........
quote:Op zaterdag 19 februari 2005 20:20 schreef Rietvaerder het volgende:
Sprinten met je 25kw tegen auto's
halftop en volledig...quote:Op zaterdag 19 februari 2005 20:16 schreef Rietvaerder het volgende:
Wat versta jij onder fairing eigenlijk?
hmmz zeer spijtigquote:Op zaterdag 19 februari 2005 21:29 schreef Didiot het volgende:
Taartschep blijft er voorlopig nog wel ff opzitten hoor
We hebben tot aan Groningen gemeetquote:Op zaterdag 19 februari 2005 21:32 schreef Maxxride62 het volgende:
hmmz ik woon zelf in noordholland, ik kan me herinneren dat die meets vaak in het zuiden gehouden worden
Tja ach, kan niet alles hebben in het leven. De taartschep stoort me gewoon niet... dus vind ik het wel bestquote:
1 meter 89quote:Op zaterdag 19 februari 2005 21:53 schreef Maxxride62 het volgende:
didiot hoe lang ben je eigenlijk?
Ja euh, actievere zithouding t.o.v. de BMWquote:Op zaterdag 19 februari 2005 21:50 schreef Free-Spirit het volgende:
Hoi Patrick, gefeliciteerd met je nieuwe motor.
Maar je schrijft dat hij een actieve zithouding heeft, waarom zit je er dan zo op?
Het lijkt wel alsof je op een scooter zit.
Euh, Patrick, ik zit hier op een BMWquote:Ja euh, actievere zithouding t.o.v. de BMW
Je kan ook je voeten op de duo stepjes zetten, dan lijkt het alsof je nog ''actiever'' erop zitquote:Op zaterdag 19 februari 2005 21:50 schreef Free-Spirit het volgende:
Ik zal het even 1 keer voordoen.
[afbeelding]
Alsjeblieft.![]()
![]()
Ik wil de Laser DuoTech i.v.m. de sports-insert en legal-insert. Is gewoon superhandigquote:Op zaterdag 19 februari 2005 21:50 schreef Maxxride62 het volgende:
ik kan je igg die demper aanraden
verder schijnen wp voorveren ook erg goed te doen, ik heb geen idee, want ik heb nog nooit met de standaard veren gereden, wat er alleen nog op mn lijstje staat is bt bandjes als mn bandjes die ik nu heb op zijn,
Ja euh, ik bedoel mijn ex-ouwelullebakquote:Op zaterdag 19 februari 2005 21:59 schreef Free-Spirit het volgende:
[..]
Euh, Patrick, ik zit hier op een BMW![]()
![]()
Daarom...quote:Op zaterdag 19 februari 2005 22:02 schreef Rietvaerder het volgende:
Er zit natuurlijk ook nog een laagje op je banden...
Waarom heb ik de SV650N gekocht?quote:Op zaterdag 19 februari 2005 21:56 schreef Maxxride62 het volgende:
dat is te zien ja, ik ben zelf 1m95, heb voor de suz op ducati's en buell's gezeten, kleine kinderfietstjes, de sv is niet byzonder groot maar groot genoeg, waarom heb je hem gekocht ? of moet ik dan even terug zoeken in de motorclubs delen ?
Goede redenquote:Op zaterdag 19 februari 2005 22:10 schreef Didiot het volgende:
Waarom heb ik de SV650N gekocht?
- ik had nog nooit op een SV650N gezeten
Ik deed juist voorzichtig aan. Maar waarschijnlijk gewoon door net iets te vroeg het gas beroerd i.c.m. nat weer en nieuwe banden (is tevens ook de enige mogelijkheidquote:Op zaterdag 19 februari 2005 22:08 schreef Rietvaerder het volgende:
Iets te enthousiast of blij met je nieuwe motor denk ik
Nou ja, ik bedoel te zeggen, ik had ervoor eigenlijk nooit serieus naar gekeken (en dus ook nog nooit op proefgezeten)quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |