quote:Op zondag 20 februari 2005 14:52 schreef Rietvaerder het volgende:
Hoezo? Ik bedoelde aandachtig
Trouwens, die polderweggetjes waar Didiot en jij gereden hadden heb ik ook vaak gereden, is best leuk rijdenDaar had ik toen met mn pa geswitched, hij op de Bandit en ik op de FJR
Wel een naakt die ik echt mooi vindquote:Op zondag 20 februari 2005 14:55 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Echt vet eigenlijk![]()
![]()
Zit zowat te kwijlen hier, maar ja, het blijft naked heJammer dat ze nog zo nieuw, en dus duur zijn
Eh?quote:Op zondag 20 februari 2005 14:57 schreef Patrick281 het volgende:
Bij het pontje waar wij overgingen met de Zeelandmeet.![]()
![]()
Ligt niet echt voor de hand voor jullie.![]()
Ik niet iigquote:Op zondag 20 februari 2005 16:11 schreef Rietvaerder het volgende:
De eerste fok! motormeet?
Hier begon het allemaal he
Wie kent deze knakker nog
SuperFour
Details....quote:Op zondag 20 februari 2005 16:26 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
neuhhjij nam een toen een BT jah en de keer daarop dat ik naar de Mac ging probeerde ik em ook en sindsdien...
tuurlijk moest je wat drinkendie paar eurootjes kon je wel lenen
en jij maar huilen
dat je niks hoefde
als ik dat had geweten...quote:Op zondag 20 februari 2005 16:32 schreef Rietvaerder het volgende:
Mja, ik hoefde ook eigenlijk geen drinken, als ik zelf geld had gehad had ik het ook niet genomen ivm een zeurende blaas onderweg![]()
Die koude ijsthee met dat koude weer.... brr...
detailsquote:Had ik dat trouwens al eens terug betaald![]()
![]()
In het echt ben je gewoon een bescheiden normale jongen net als ik, op internet ben je gewoon een tyfusmongoolquote:
whehe, daar had ik ook nog gereageerdquote:Op zondag 20 februari 2005 16:11 schreef Rietvaerder het volgende:
De eerste fok! motormeet?
Hier begon het allemaal he
Wie kent deze knakker nog
SuperFour
Dom dom dom domquote:Op zondag 20 februari 2005 18:42 schreef Didiot het volgende:
Ik heb trouwens al wel vast besloten dat m'n SV volgend jaar de winterstalling in gaat
* Didiot gaat nog liever dood dan dat de SV gepekeld wordt
quote:Op zondag 20 februari 2005 19:04 schreef RB het volgende:
motorlife op rtl5 tot 19:30
Gelukkig gemist, schijnt een schijtprogramma eerste klas te zijnquote:Op zondag 20 februari 2005 19:04 schreef RB het volgende:
motorlife op rtl5 tot 19:30
"racester" dan hequote:Op zondag 20 februari 2005 19:28 schreef Youssef het volgende:
[..]Motorrijden is nog altijd iets wat grotendeels door mannen wordt gedaan, en waar moeten zij weer mee scoren?
Een vrouwelijke racester
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |