Hoe wil je die rode kool dan precies klaar maken?quote:Op dinsdag 22 februari 2005 11:56 schreef lone_wolf het volgende:
Wat dacht je van gekookte kriel aardappeltjes met een rodekool salade??!!!?? Lekker hoor!
Net als koolslaw ?!?! maar dan met rode kool!
Klinkt wel erg lekker dank je voor het recept.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 07:52 schreef lone_wolf het volgende:
@ Martijn_77
Een dag van te voren een roodkooltje halveren en met een kaasschaaf tot zeer dunne rapsel verwerken. Daarna zout, wat azijn of citroensap en een beetje olie toevoegen en laten staan. De kool is de volgende dag een stuk minder hard. Gewelde rozijntjes er bij, knoflook en uienringen en zwarte vers gestapmte, peper. Nog ff een uurtje laten staan en het kan opgedient worden. Belangrijk is een goede zuurgraad af en toe ff proeven kan geen kwaad..
Zilveruitjes?quote:
Vertel dat me stiefmoeder maquote:Op zaterdag 12 maart 2005 09:59 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Zilveruitjes?![]()
Die horen er echt niet in!!!
Ja dat geloof ik graag. Sjarlotjes zou ik nog kunnen begrijpen maar zilveruien?quote:Op zaterdag 12 maart 2005 14:16 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Vertel dat me stiefmoeder ma
Ranzige zure troep word het.
Heee Obliquote:Op zaterdag 19 maart 2005 19:14 schreef Oblivion het volgende:
pos! Lui mens! Hachee / Wat er bij?Alles goed?
![]()
Wat voor aardappelpuree? Gewoon die neutrale?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 19:19 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Rode kool en aardappelpuree dat vind ik lekker
Jupquote:Op zaterdag 26 maart 2005 11:50 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Wat voor aardappelpuree? Gewoon die neutrale?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |