Oei, dan moet ik haar gelijk gaan geven.....quote:
Doe maar of je kunt de TT veranderen...quote:Op zaterdag 19 februari 2005 14:07 schreef Oblivion het volgende:
Zal ik het topic stiekem verplaatsen?
Ik ga voor de Hutspotquote:Op zaterdag 19 februari 2005 14:07 schreef Oblivion het volgende:
Maar wat lijkt je lekker bij de hachee, Martijn?
Is volgens mij veel belangrijker dan dat het zo hoort...![]()
Heb je het recept van die appelmoes dan ook nog?quote:Op zaterdag 19 februari 2005 15:21 schreef Killer_Mom het volgende:
en zelfgemaakte appelmoes natuurlijk.
appels schillen, goudrenette,quote:Op zaterdag 19 februari 2005 15:26 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Heb je het recept van die appelmoes dan ook nog?
bij de appelmoes?quote:Op zaterdag 19 februari 2005 17:05 schreef Oblivion het volgende:Laat ik dit nu gewoon op het vuur hebben staan...
Heb er wel even bloem bij gedaan, en een fles rode wijn...![]()
Ja goed vet vlees is idd het lekkerste door de hacheequote:Op zaterdag 19 februari 2005 17:18 schreef Oblivion het volgende:
Maar had sudderlappen (de vetste die ik kon vinden) opgezet, met rode wijn, bouillon, kruidnagel, boter laurierblaadje.....
Heb er dus meer uien bij gedaan en een beetje bloem, en voila hachee....![]()
quote:Op zondag 20 februari 2005 11:15 schreef Annemiek78 het volgende:
Lieve Martijn,
We eten er lekker rode kool bij, hihi....
Dikke knuff Miek
Oblivion wordt je partijdig?quote:Op zondag 20 februari 2005 12:10 schreef Oblivion het volgende:
[..]![]()
You go girl!![]()
Vergeet de puree niet...![]()
En de appelcompote in je rodekool, en een snufje kaneel...![]()
quote:Op zondag 20 februari 2005 12:36 schreef Martijn_77 het volgende:
Oblivion wordt je partijdig?
Dat zie ik mijn vrouw niet doen die kookt eigenlijk nooit met drankquote:Op zondag 20 februari 2005 12:42 schreef Oblivion het volgende:
Alleen heb ik er een halve fles wijn in gegooit...![]()
Waarom doe je die wijn er bij dan, als je er toch niets van proeft?quote:Op zondag 20 februari 2005 13:00 schreef Oblivion het volgende:
De wijn proef je niet meer na 4 uur zachtjes pruttelen...![]()
Hmm, kan misschien beter zeggen dat je de alcohol niet meer proeft, de smaak wordt iets dieper, vind ik dan..quote:Op zondag 20 februari 2005 18:42 schreef martax het volgende:
Waarom doe je die wijn er bij dan, als je er toch niets van proeft?![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |