Wat jij zegt.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 15:57 schreef Tania18 het volgende:
De topics hier worden hoe langer hoe wanhopiger![]()
ik heb choirgirl en under the pink, en ik vind under the pink eigenlijk wel erg goed, vooral omdat daar cornflake girl op staat, en dat nummer is gewoon geniaalquote:Op zaterdag 19 februari 2005 16:09 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
From The Choirgirl Hotel. Al zullen de meeste Tori-fans Little Earthquakes of Boys For Pele zeggen. Maar ik vind Choirgirl het beste album.
Enquote:Op zaterdag 19 februari 2005 16:39 schreef timbob het volgende:
ik heb choirgirl en under the pink, en ik vind under the pink eigenlijk wel erg goed, vooral omdat daar cornflake girl op staat, en dat nummer is gewoon geniaal
Ja, twee weken geleden nog geweestquote:Op zaterdag 19 februari 2005 16:47 schreef Duiveltja het volgende:
Upgrade xs4all![]()
Tania ben jij wel es in de Storm in Utrecht?
Nee volgende week donderdag misschien naar Monza of de Stormquote:Op zaterdag 19 februari 2005 16:55 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ja, twee weken geleden nog geweest![]()
Maar ik vond er niet veel aan toen.
Hoezo, ga je vanavond naar de Storm dan?
Het was wel leuk met de mensen met wie ik uit was, maar het was daar toen veel te drukquote:Op zaterdag 19 februari 2005 17:01 schreef Duiveltja het volgende:
Hoezo vond je het er niet leuk? Dan ga je met de verkeerde mensen uit
Die tent is toch helemaal omgebouwd ofzo? Ik heb iig gehoord dat het er nu wel beter is (qua mensen)quote:Op zaterdag 19 februari 2005 17:02 schreef Tania18 het volgende:
Monza ben ik ook nog niet geweest. Vroeger wel, toen het nog de Get Down![]()
(op de schietpartijen na dan) was.
www.clubmonza.nl voor een impressiequote:Op zaterdag 19 februari 2005 17:04 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Die tent is toch helemaal omgebouwd ofzo? Ik heb iig gehoord dat het er nu wel beter is (qua mensen)
Ja das minderquote:Op zaterdag 19 februari 2005 17:04 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Het was wel leuk met de mensen met wie ik uit was, maar het was daar toen veel te druk
Dat is beter ja. Maar toen ik bij de Storm was toen zag ik dat ze ook nog gewoon mensen zonder id binnenlieten. Ze zeiden dan wel 'Als je hem volgende keer maar bij je hebt.' Dus dan verandert er nog niet veelquote:Op zaterdag 19 februari 2005 17:09 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ja das minderSta je een beetje als een stel sardientjes tegen elkaar aan...
Maar nu hebben ze dus een id checkDonderdag 18 jaar, zaterdag 21 jaar. Is wel beter omdat je dan dus geen last van peuters hebt
Dat waren dan zeker damesquote:Op zaterdag 19 februari 2005 17:17 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Dat is beter ja. Maar toen ik bij de Storm was toen zag ik dat ze ook nog gewoon mensen zonder id binnenlieten. Ze zeiden dan wel 'Als je hem volgende keer maar bij je hebt.' Dus dan verandert er nog niet veel
Niet eensquote:
Ja waarschijnlijk wel.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 17:23 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Niet eens![]()
Het waren twee jongens en ik denk dat ze een jaar of 17 waren. Zullen wel een keer een flinke fooi gegeven hebben![]()
Idd. Dan staan ze daar met de handje opgehouden, net zwerversquote:Op zaterdag 19 februari 2005 17:25 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ja waarschijnlijk wel.
Als je dan niks geeft en naar buiten loopt "tot volgende week jongens!"... dan weet je dat je volgende week niet binnenkomt![]()
![]()
Gezelligquote:Op zaterdag 19 februari 2005 17:31 schreef Duiveltja het volgende:
Ben je wel es in de Now & Wow geweest in Rotterdam?
Daar heb je doorbitchesDie gaan je dus eerst beoordelen op je kleding en als bv je sjaal ofzo
niet goed zit (in hun ogen) dan moet je dat ff anders doen
![]()
Dan pas mag je naar binnen.
Dan kom je er niet inquote:Op zaterdag 19 februari 2005 17:41 schreef BVO het volgende:
Maar dan nog, alsof ik naar zo'n omhooggevallen trut zou luisteren..
Het lijkt de modepolitie wel.quote:
Ik ga naar een concert. Dat is ook een beetje uitgaan, toch?quote:Op zaterdag 19 februari 2005 18:06 schreef Christine het volgende:
Gaan jullie vanavond uit?
(of ging het daar juist over?)
Vind ik wel!quote:Op zaterdag 19 februari 2005 18:09 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ik ga naar een concert. Dat is ook een beetje uitgaan, toch?
Shakira is uitquote:Op zaterdag 19 februari 2005 18:19 schreef BVO het volgende:
* BVO luistert Shakira - Ciego, Sordomuda![]()
.
*meldtquote:Op zaterdag 19 februari 2005 18:09 schreef Christine het volgende:
Ik wil heel graag uit, maar heb niemand om mee te gaan
quote:Op zaterdag 19 februari 2005 18:12 schreef Tom_Tom- het volgende:
Saybia in de 013, Tilburg. Ik ga zo naar de trein.
Dank jequote:Op zaterdag 19 februari 2005 02:31 schreef Zhenar het volgende:
Oh en Dizer, in reactie op je vraag in het vorige topic: je lijkt niet op Keanu Reeves.
Ja het gaat wel lekker eigenlijk, een beetje druk met school moet keihard gaan werken de komende twee weken maar voor de rest superquote:
too much information........quote:Op zaterdag 19 februari 2005 19:32 schreef Dizer het volgende:
Zit ik hier lekker in mijn onderbroek en 1 hand erin
Was als een grapje bedoeld...quote:Op zaterdag 19 februari 2005 19:34 schreef babette21 het volgende:
[..]
too much information........
ik moet zo naar 'n verjaardag, waar ik principieel een hekel aan heb,
dus kom me hier even snel opladen........
Hekel aan verjaardagen? hoe komt dat zo?quote:Op zaterdag 19 februari 2005 19:34 schreef babette21 het volgende:
[..]
too much information........
ik moet zo naar 'n verjaardag, waar ik principieel een hekel aan heb,
dus kom me hier even snel opladen........
Ik wil niet weten wat voor filmpiequote:Op zaterdag 19 februari 2005 19:32 schreef Dizer het volgende:
VerdommeZit ik hier lekker in mijn onderbroek en 1 hand erin (denk aan Al van Merried with Children..)
en dan belt mijn oom of ik nu even langs wil komen om zijn comp te fixxen
Verdomme.. wou net een filmpie gaan kijken
quote:Op zaterdag 19 februari 2005 19:38 schreef babette21 het volgende:
nee de wijn moet nog komen [denk dat ik me zo maar eens naar de gratis drank ga begeven]
maar Al Bundy is niet geil... en nu heb jij van jezelf een onuitwisbaar Bundy-beeld gecreëerd...
The Lord Of The Stringsquote:Op zaterdag 19 februari 2005 19:38 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik wil niet weten wat voor filmpie
altijd al gehad... "fijn" met z'n allen in de kamer, in 'n kringetje.... hele avond smalltalk...quote:Op zaterdag 19 februari 2005 19:37 schreef Airelle het volgende:
Hekel aan verjaardagen? hoe komt dat zo?
En ook niet op Keanu Reevesquote:Op zaterdag 19 februari 2005 19:40 schreef Dizer het volgende:
[..]Ik had het over de situatie... niet Al Bundy himself
Maar goed.. wat jij wil... gelukkig kun je nog altijd mijn foto's bekijken en zien dat ik dus niet op AL BUNDY lijk
I know, I know....quote:Op zaterdag 19 februari 2005 19:40 schreef Dizer het volgende:Ik had het over de situatie... niet Al Bundy himself
Maar goed.. wat jij wil... gelukkig kun je nog altijd mijn foto's bekijken en zien dat ik dus niet op AL BUNDY lijk
OMFquote:Op zaterdag 19 februari 2005 15:50 schreef timbob het volgende:
ik heb ook een mooi figuurtje
i'm in shape! round is a shape
quote:Op zaterdag 19 februari 2005 19:43 schreef babette21 het volgende:
[..]
I know, I know....
en ik heb je foto's vast al eens gezien,
al weet ik ook zonder plaatjes wel dat je natuurlijk niet te weerstaan bent...
Heb er nu al zin inquote:Op zaterdag 19 februari 2005 19:45 schreef Dizer het volgende:
Christy: Dag mop, ik zie je vanavond weer voor een potje sex
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |