Wat leuk Christinequote:Op zaterdag 19 februari 2005 13:05 schreef Christine het volgende:
Mijn vriendin heeft een dochtertje gekregen
Noraquote:Op zaterdag 19 februari 2005 13:45 schreef BVO het volgende:
Gefeliciteerd Christine..
!
Hoe heet ze?.
Die zijn juist zo cool omdat ze irritant zijnquote:Op zaterdag 19 februari 2005 13:54 schreef Bupatih het volgende:
En die Brabanders van dat MTV-programma zijn irritant.
En dan toch een mooi figuurtje houdenquote:Op zaterdag 19 februari 2005 12:48 schreef Airelle het volgende:
[..]
Haha...
Ook dit:
Popcorn als groente(mais)
Chips als aardappelen
Bifiworstjes als Vlees.
En dat gewoon elke dag!
Komt het omdat ik zolang niet meer heb gepost?quote:Op zaterdag 19 februari 2005 15:57 schreef Tania18 het volgende:
De topics hier worden hoe langer hoe wanhopiger![]()
* Tania18 wacht op de collectieve zelfmoord![]()
ik vond 'm te weinig opvallenquote:Op zaterdag 19 februari 2005 15:57 schreef Airelle het volgende:
Timbob? waar is je full color nu weer gebleven?
ah vandaarquote:Op zaterdag 19 februari 2005 15:58 schreef timbob het volgende:
[..]
ik vond 'm te weinig opvallen
[afbeelding]
valt een beetje weg in de fok kleuren
Is het erg als me dat niet is opgevallen?quote:Op zaterdag 19 februari 2005 15:58 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Komt het omdat ik zolang niet meer heb gepost?
Ja.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 16:00 schreef Tania18 het volgende:
Is het erg als me dat niet is opgevallen?![]()
Die Tori Amos heeft zowat elkaar een cd uitgebracht?!quote:Op zaterdag 19 februari 2005 15:58 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Komt het omdat ik zolang niet meer heb gepost?
Volgende week maar doen?quote:Op zaterdag 19 februari 2005 15:57 schreef Tania18 het volgende:
* Tania18 wacht op de collectieve zelfmoord![]()
Ik moet nietsquote:Op zaterdag 19 februari 2005 16:01 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ja..
Iedereen moet me met open armen verwelkomen.
Nou, oke dan:quote:Op zaterdag 19 februari 2005 16:01 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ja..
Iedereen moet me met open armen verwelkomen.
Bedoel je elk jaar? Nou, dat haalt ze niet. Maar The Beekeeper is wel haar 8e studioalbum (9e als je haar debuut Y Kant Tori Read meetelt, waar ze liever niet aan herinnerd wordt en wat een enorme flop was).quote:Op zaterdag 19 februari 2005 16:01 schreef Airelle het volgende:
Die Tori Amos heeft zowat elkaar een cd uitgebracht?!![]()
Ja sorry ik kan niet typenquote:Op zaterdag 19 februari 2005 16:05 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Bedoel je elk jaar? Nou, dat haalt ze niet. Maar The Beekeeper is wel haar 8e studioalbum (9e als je haar debuut Y Kant Tori Read meetelt, waar ze liever niet aan herinnerd wordt en wat een enorme flop was).
From The Choirgirl Hotel. Al zullen de meeste Tori-fans Little Earthquakes of Boys For Pele zeggen. Maar ik vind Choirgirl het beste album.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 16:07 schreef Airelle het volgende:
Ja sorry ik kan niet typen.
Mmm maar nog veel dan.
Wat is haar beste album? (volgens jou?)
Wat jij zegt.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 15:57 schreef Tania18 het volgende:
ik heb choirgirl en under the pink, en ik vind under the pink eigenlijk wel erg goed, vooral omdat daar cornflake girl op staat, en dat nummer is gewoon geniaalquote:Op zaterdag 19 februari 2005 16:09 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
From The Choirgirl Hotel. Al zullen de meeste Tori-fans Little Earthquakes of Boys For Pele zeggen. Maar ik vind Choirgirl het beste album.
Enquote:Op zaterdag 19 februari 2005 16:39 schreef timbob het volgende:
ik heb choirgirl en under the pink, en ik vind under the pink eigenlijk wel erg goed, vooral omdat daar cornflake girl op staat, en dat nummer is gewoon geniaal
Ja, twee weken geleden nog geweestquote:Op zaterdag 19 februari 2005 16:47 schreef Duiveltja het volgende:
Upgrade xs4all![]()
Tania ben jij wel es in de Storm in Utrecht?
Nee volgende week donderdag misschien naar Monza of de Stormquote:Op zaterdag 19 februari 2005 16:55 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ja, twee weken geleden nog geweest![]()
Maar ik vond er niet veel aan toen.
Hoezo, ga je vanavond naar de Storm dan?
Het was wel leuk met de mensen met wie ik uit was, maar het was daar toen veel te drukquote:Op zaterdag 19 februari 2005 17:01 schreef Duiveltja het volgende:
Hoezo vond je het er niet leuk? Dan ga je met de verkeerde mensen uit
Die tent is toch helemaal omgebouwd ofzo? Ik heb iig gehoord dat het er nu wel beter is (qua mensen)quote:Op zaterdag 19 februari 2005 17:02 schreef Tania18 het volgende:
Monza ben ik ook nog niet geweest. Vroeger wel, toen het nog de Get Down![]()
(op de schietpartijen na dan) was.
www.clubmonza.nl voor een impressiequote:Op zaterdag 19 februari 2005 17:04 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Die tent is toch helemaal omgebouwd ofzo? Ik heb iig gehoord dat het er nu wel beter is (qua mensen)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |