Bij jou is het niet leuk. Voor jou hoeven we geen vervanging te zoekenquote:Op zaterdag 19 februari 2005 16:58 schreef PdeHoog het volgende:
Oceanonix en Bowiefan moordenaars. Wie had dat gedacht
Tsk
quote:Op zaterdag 19 februari 2005 17:00 schreef Oceanonix het volgende:
[..]
Bij jou is het niet leuk. Voor jou hoeven we geen vervanging te zoeken![]()
Kijk Bowie maakt er geen geheim van. Jij bent gewoon de stiekeme slinkse medeplichtige heksquote:Op zaterdag 19 februari 2005 16:57 schreef Oceanonix het volgende:
[..]
Is het je opgevallen dat ook Bowiefan altijd in de buurt is? Net als een niet nader te noemen mod?
Ik vind het erg makkelijk dat je me dit in schoenen wilt schuiven hoor![]()
![]()
Jij denkt aan een duo-moordernaars-schap?quote:Op zaterdag 19 februari 2005 17:24 schreef Bowiefan het volgende:
Ik zie dat mijn naam ijdel gebruikt wordt ten behoeve van het opleuken van de algehele gezelligheid
volgens mij was die P tot noch toe ook altijd mee met de moordmeets en SB was er alleen de afgelopen keer niet bij, maar goed, wie zegt dat die niet stiekem gekomen is voor alleen het uitvoeren van snode plannen, ik denk dat de dader(s) vooralsnog op het kerkhof liggen
quote:
Flitspalenquote:
Oow sjitquote:
Jaquote:Op zaterdag 19 februari 2005 18:50 schreef Bowiefan het volgende:
is hier nu een echtelijke ruzie ontstaan tussen Flitsenvriend en zijn hoofddeksel
heb ik toch niet schuld aan hoop ik![]()
quote:Op zaterdag 19 februari 2005 18:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja
Die vrouwen willen ook ALLES verkeerd begrijpen
quote:Op zaterdag 19 februari 2005 18:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja
hmzzz en ik bedoelde: Flash(flits) met fototoestel... (flitser op hoogte) = flitspaal, maar ach...quote:Op zaterdag 19 februari 2005 18:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja
Mini-Noorderdierpark meetquote:Op zaterdag 19 februari 2005 19:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat is er morgen beertje_?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |