Het zit je ook niet mee he? Iedere keer als je mee gaat met een meet wordt er een aanslag op je gepleegd.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 16:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat het tegen de zomer wel weer enigszins toonbaar kan zijn, als alles meezit
Nu ik het teruglees zie ik mezelf ook ineens iets rechtstreeks uit de vriezer opetenquote:Op zaterdag 19 februari 2005 16:29 schreef Oceanonix het volgende:
[..]
Warm je het wel op? Anders wordt je tandarts zo verschrikkelijk blij.![]()
Het begint wel een beetje op te vallen dat JIJ er steeds bij in de buurt bent als er iets ergs met mij gebeurtquote:Op zaterdag 19 februari 2005 16:47 schreef Oceanonix het volgende:
[..]
Het zit je ook niet mee he? Iedere keer als je mee gaat met een meet wordt er een aanslag op je gepleegd.
Dan zit je rustig te eten wist je niet dat het opgewarmd beter smaakt.![]()
Is het je opgevallen dat ook Bowiefan altijd in de buurt is? Net als een niet nader te noemen mod?quote:Op zaterdag 19 februari 2005 16:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het begint wel een beetje op te vallen dat JIJ er steeds bij in de buurt bent als er iets ergs met mij gebeurt
Bij jou is het niet leuk. Voor jou hoeven we geen vervanging te zoekenquote:Op zaterdag 19 februari 2005 16:58 schreef PdeHoog het volgende:
Oceanonix en Bowiefan moordenaars. Wie had dat gedacht
Tsk
quote:Op zaterdag 19 februari 2005 17:00 schreef Oceanonix het volgende:
[..]
Bij jou is het niet leuk. Voor jou hoeven we geen vervanging te zoeken![]()
Kijk Bowie maakt er geen geheim van. Jij bent gewoon de stiekeme slinkse medeplichtige heksquote:Op zaterdag 19 februari 2005 16:57 schreef Oceanonix het volgende:
[..]
Is het je opgevallen dat ook Bowiefan altijd in de buurt is? Net als een niet nader te noemen mod?
Ik vind het erg makkelijk dat je me dit in schoenen wilt schuiven hoor![]()
![]()
Jij denkt aan een duo-moordernaars-schap?quote:Op zaterdag 19 februari 2005 17:24 schreef Bowiefan het volgende:
Ik zie dat mijn naam ijdel gebruikt wordt ten behoeve van het opleuken van de algehele gezelligheid
volgens mij was die P tot noch toe ook altijd mee met de moordmeets en SB was er alleen de afgelopen keer niet bij, maar goed, wie zegt dat die niet stiekem gekomen is voor alleen het uitvoeren van snode plannen, ik denk dat de dader(s) vooralsnog op het kerkhof liggen
quote:
Flitspalenquote:
Oow sjitquote:
Jaquote:Op zaterdag 19 februari 2005 18:50 schreef Bowiefan het volgende:
is hier nu een echtelijke ruzie ontstaan tussen Flitsenvriend en zijn hoofddeksel
heb ik toch niet schuld aan hoop ik![]()
quote:Op zaterdag 19 februari 2005 18:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja
Die vrouwen willen ook ALLES verkeerd begrijpen
quote:Op zaterdag 19 februari 2005 18:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja
hmzzz en ik bedoelde: Flash(flits) met fototoestel... (flitser op hoogte) = flitspaal, maar ach...quote:Op zaterdag 19 februari 2005 18:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja
Mini-Noorderdierpark meetquote:Op zaterdag 19 februari 2005 19:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat is er morgen beertje_?
Ik hoop dat er dan meer dieren buiten zijn voor jullie dan donderdagquote:
* meetzoeker inpaktquote:Op zaterdag 19 februari 2005 19:32 schreef D70 het volgende:
[..]
Ik hoop dat er dan meer dieren buiten zijn voor jullie dan donderdag![]()
Want ik heb meer kinderen en fotografen gezien dan dieren![]()
Geen slecht ideequote:
ik heb je reeds beantwoord in het desbetreffende topique Beertjequote:Op zaterdag 19 februari 2005 19:18 schreef beertje_ het volgende:
Mini-Noorderdierpark meet
Het is dan wel een heel eind Briggy. Gaat Shark niet?
Griepgolf flesquote:Op zaterdag 19 februari 2005 20:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Zou SB een vrouw aan de haak geslagen hebben? Ik vind hem wel ERG stil
quote:Op zaterdag 19 februari 2005 20:48 schreef Ouwesok het volgende:
* de stilte op het forum vreest als Fotnalix een vrouw aan de haak slaat
Hij klinkt anders behoorlijk wanhopig voor zijn leeftijdquote:Op zaterdag 19 februari 2005 20:48 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Griepgolf fles. Bij jou is een vrouw als geluiddemper toch ook niet afdoende
Griepgolfquote:Op zaterdag 19 februari 2005 20:48 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Griepgolf fles. Bij jou is een vrouw als geluiddemper toch ook niet afdoende
Bij sommige mensen kan je het aan hun postaantal zienquote:Op zaterdag 19 februari 2005 21:07 schreef Oceanonix het volgende:
[..]
Griepgolf![]()
Als de heer Ab Osterhaus roept dat er een griepgolf is zien veel mensen dit als een excuus om niet naar een werk te gaan. Maar dat is natuurlijk geen reden om hier niet te posten!!![]()
quote:Op zaterdag 19 februari 2005 21:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hij klinkt anders behoorlijk wanhopig voor zijn leeftijd
Sqlcode = -532quote:Op zaterdag 19 februari 2005 21:14 schreef Xilantof het volgende:
weten jullie trouwens nog van de vorige keer dat ik moest werken als concierge? dat ik toen naar mijn idee te weinig sleutels had...
das nu opgelost
heb nu alleen zoveel sleutelsdat ik niet weet van welke hekken of deuren ze zijn
![]()
huh? wat?quote:Op zaterdag 19 februari 2005 21:21 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Sqlcode = -532
Fotnalix heeft problemen met foreign keys![]()
D'a dus die foreign key die nergens aan gerelateerd isquote:Op zaterdag 19 februari 2005 21:25 schreef Xilantof het volgende:
[..]
huh? wat?
ik heb gewoon 4 sleutels, waarvan ik er 3 kan plaatsen. waar is die 4de voor
ik gok dat ie wel ergens voor is, maar voor welke deur is aan mij onbekendquote:Op zaterdag 19 februari 2005 21:27 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
D'a dus die foreign key die nergens aan gerelateerd is [afbeelding]
Ouwe poffedikkiequote:Op zaterdag 19 februari 2005 21:27 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
D'a dus die foreign key die nergens aan gerelateerd is [afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |