Nu pasquote:Op zaterdag 19 februari 2005 12:52 schreef PdeHoog het volgende:
Goeiemorgen allemaal
* PdeHoog is ook weer wakker
Jaquote:
quote:
Ik ben er ook nogquote:Op zaterdag 19 februari 2005 13:21 schreef Briggy het volgende:
Als ik me meld verdwijnt altijd iedereen
of zal dat toeval zijn
Profielquote:Op zaterdag 19 februari 2005 13:33 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Ik ben er ook nogZit net een profiel voor de Horizon op mijn scanner te bouwen, en een forum te beloeren en dan wordt ik vanzelf rustigzeker als ik ook nog een paar mensen aan de msn heb hangen
Misschien te oud ervoor, maar ik vind irc nogal verlammend werken. MSN en forum kan er allemaal net bijquote:Op zaterdag 19 februari 2005 13:33 schreef PdeHoog het volgende:
Hoi Briggy
Waarom komen jullie niet gewoon gezellig naar #fotDaar kunnen jullie dan realtime lullen
. Is toch veel leuker
als het zo wordt verteld kan je er idd anders bij gaan denkenquote:Op zaterdag 19 februari 2005 13:41 schreef Briggy het volgende:
Mmmm afsprakies maken op MSN, ik krijg ineens een heel ander beeld van de FOT-ers
gezellig hčquote:Op zaterdag 19 februari 2005 13:41 schreef Briggy het volgende:
Mmmm afsprakies maken op MSN, ik krijg ineens een heel ander beeld van de FOT-ers
Valt allemaal reuze meequote:Op zaterdag 19 februari 2005 13:41 schreef Briggy het volgende:
De naam zegt idd al genoegquote:
Het werd hier inderdaad net helemaal donker, en ik wil er zo graag ff uit met de cameraquote:Op zaterdag 19 februari 2005 13:41 schreef Xilantof het volgende:
Briggy: hoop maar niet op al te goed weer. ik reed net in de regen terwijl de zon scheen, ook waren er donkere wolken opweg naar mij..
De prijzen van studioruimte zijn killing voor de studiofotograafquote:Op zaterdag 19 februari 2005 13:56 schreef Briggy het volgende:
Ik had gewoon studiofotografie als hobby moeten nemen,
het weer in Nederland is killing voor een buitenfotograaf
quote:Op zaterdag 19 februari 2005 14:09 schreef Bowiefan het volgende:
en dan nu: eerst maar ff douchen en aankleden enzo het zal tijd worden![]()
Bespeur ik daar toch niet iets van.....quote:Op zaterdag 19 februari 2005 14:03 schreef Briggy het volgende:
Tis alleen jammer dat de mooiste lichtbron zich te weinig laat zien...
en gelijk begint de zon te schijnen hier
jammer dat ie studio met vlinders helemaal aan de andere kant van Nederland is
inclusief de binnenbandquote:Op zaterdag 19 februari 2005 15:09 schreef Bowiefan het volgende:
zooooow dat heeft maar een uur geduurt
ik ben zojuist doorweekt terug gekomen van het uitlaten van de trouwe viervoeters...quote:Op zaterdag 19 februari 2005 16:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ben er ook weer
Het is hier NU even droog
heb je dat dan nķg niet gedaan?quote:Op zaterdag 19 februari 2005 16:08 schreef PdeHoog het volgende:
Ik ga zo boodschappen doen en volgens mij is het net droog![]()
Warm je het wel op? Anders wordt je tandarts zo verschrikkelijk blij.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 16:24 schreef Briggy het volgende:
En ik ga geen boodschappen doen... ik eet wel uit de vriezer dit weekend
tis hier trouwens droog, met af en toe een zonnetje
Oh lekkerquote:Op zaterdag 19 februari 2005 16:29 schreef Oceanonix het volgende:
[..]
Warm je het wel op? Anders wordt je tandarts zo verschrikkelijk blij.![]()
quote:Op zaterdag 19 februari 2005 16:40 schreef Oceanonix het volgende:
sowy
Hehehehequote:Op zaterdag 19 februari 2005 16:24 schreef Briggy het volgende:
En ik ga geen boodschappen doen... ik eet wel uit de vriezer dit weekend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |