Eensch.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 22:34 schreef yvonne het volgende:
Den Haag is een kutstad.
Flikker jij ook maar opquote:
Ja en bij wie weer niet? he? he?quote:Op vrijdag 18 februari 2005 22:43 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Niks niet incrowd, het is algemeen bekent.
Ik had m'n zebrahoed mee moeten nemen, dan was ik pas echt de P.I.M.P geweestquote:Op vrijdag 18 februari 2005 22:43 schreef yvonne het volgende:
Flikker jij ook maar op, meneer 'kijk mij eens leuk doen met 2 vrouwen'
Nou ja, kjoet ben je wel
Je bent niet alleen nachtblind, yv.quote:
I did it again hequote:Op vrijdag 18 februari 2005 22:48 schreef MUUS het volgende:
[..]
Je bent niet alleen nachtblind, yv..
Nouuuuw, echt kut kun je dit niet noemenquote:
Ow, jammer. Ik had wel wat foto's willen zien namelijk.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 22:54 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nouuuuw, echt kut kun je dit niet noemen![]()
Jij mag niet eens mijn zuurstof inademen, laat staan dat je me mag aanraken. *ril*quote:Op vrijdag 18 februari 2005 22:42 schreef Dirkh het volgende:
Ik vrat nog liever het lijk van mijn zojuist overleden buurvrouw op.
quote:Op vrijdag 18 februari 2005 22:54 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nouuuuw, echt kut kun je dit niet noemen![]()
Nou, er was wel een kut flamuus aanwezig.
je valt in herhaling lucille ohnee je bent lucille helemaal nietquote:Op vrijdag 18 februari 2005 22:55 schreef HTT-Thalan het volgende:
Ja, hoi, is dit het baggertopic van vanavond?
*upload*quote:Op vrijdag 18 februari 2005 22:54 schreef Lucille het volgende:
Ow, jammer. Ik had wel wat foto's willen zien namelijk.
Hahaha, ik stond erbij en ik keek ernaarquote:Op vrijdag 18 februari 2005 22:56 schreef MUUS het volgende:
[..]
[afbeelding] Nou, er was wel een kut flamuus aanwezig.[afbeelding]
Kun je leuke anecdotes vertellen op de bruiloft.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 23:01 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hahaha, ik stond erbij en ik keek ernaar
Ik ga er nu in ieder geval wel in komen vrees ikquote:Op vrijdag 18 februari 2005 23:00 schreef HTT-Thalan het volgende:
Stond jij niet al in de Gallery van Rotten.com?
hij is inderdaad wel kjoet in het eggiequote:Op vrijdag 18 februari 2005 23:02 schreef MUUS het volgende:
[..]
Kun je leuke anecdotes vertellen op de bruiloft..
Zou er enige rekening gehouden kunnen worden met bepaalde reputaties? b.v.d.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 23:05 schreef yvonne het volgende:
[..]
hij is inderdaad wel kjoet in het eggie
Ja KastaikmeetgeenFOK!kersnovaquote:Op vrijdag 18 februari 2005 23:07 schreef kastanova het volgende:
[..]
Zou er enige rekening gehouden kunnen worden met bepaalde reputaties? b.v.d..
ZEGGIE VON?!quote:Op vrijdag 18 februari 2005 23:05 schreef yvonne het volgende:
[..]
hij is inderdaad wel kjoet in het eggie
Ah, dat is het dus, jaloezie. Had je kasta zelf willen hebben?quote:Op vrijdag 18 februari 2005 23:06 schreef Dirkh het volgende:
Ik hoef geen details, maar een globaal verhaal hoe het was zou welkom zijn.
Ja, ik ben zielig, maar dat is het enige wat ik op sex gebied meemaak.
Paalzittenquote:
Ik heb ook geen fokkers gemeet; ik was gezellig op tienertour, minding my own business en plotseling werd ik meegesleurd door een stel verwilderde vrouwenquote:
Stokzitten, zaad vreten...quote:
Erg vond je het ook hequote:Op vrijdag 18 februari 2005 23:14 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik heb ook geen fokkers gemeet; ik was gezellig op tienertour, minding my own business en plotseling werd ik meegesleurd door een stel verwilderde vrouwen.
Soort Baukelhaarquote:Op vrijdag 18 februari 2005 23:17 schreef Dirkh het volgende:
Heeft Kasta ook snel haar?
Erg, erg, wat is erg...quote:
Ik vond jou al leuk, maar sinds eerder vandaag ben ik helemaal verliefd op je.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 23:17 schreef Copycat het volgende:MUUS
![]()
Geeft Kasta groot gelijk... en MUUS trouwens ook.
Uit B&H2 o.i.d.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 22:54 schreef Lucille het volgende:
[..]
Ow, jammer. Ik had wel wat foto's willen zien namelijk.
en een fles sla-olie...quote:Op vrijdag 18 februari 2005 23:28 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Hee..., een ontplofte kut...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |