Erg vond je het ook hequote:Op vrijdag 18 februari 2005 23:14 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik heb ook geen fokkers gemeet; ik was gezellig op tienertour, minding my own business en plotseling werd ik meegesleurd door een stel verwilderde vrouwen.
Soort Baukelhaarquote:Op vrijdag 18 februari 2005 23:17 schreef Dirkh het volgende:
Heeft Kasta ook snel haar?
Erg, erg, wat is erg...quote:
Ik vond jou al leuk, maar sinds eerder vandaag ben ik helemaal verliefd op je.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 23:17 schreef Copycat het volgende:MUUS
![]()
Geeft Kasta groot gelijk... en MUUS trouwens ook.
Uit B&H2 o.i.d.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 22:54 schreef Lucille het volgende:
[..]
Ow, jammer. Ik had wel wat foto's willen zien namelijk.
en een fles sla-olie...quote:Op vrijdag 18 februari 2005 23:28 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Hee..., een ontplofte kut...
quote:Op vrijdag 18 februari 2005 23:27 schreef MUUS het volgende:
Ik vond jou al leuk, maar sinds eerder vandaag ben ik helemaal verliefd op je..
Ze hebben het dus nog kunnen hechten. Gelukkig.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 23:33 schreef MUUS het volgende:
Ja hallo? Dat is niet mijn flamuus!
Mijn flamuus valt niet van ellende uit elkaar namelijk..
Foto graag.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 23:33 schreef MUUS het volgende:
Ja hallo? Dat is niet mijn flamuus!
...maar gewoon van geiligheid...?quote:Op vrijdag 18 februari 2005 23:33 schreef MUUS het volgende:
Dat was inderdaad wel nodig jaquote:Op vrijdag 18 februari 2005 23:35 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ze hebben het dus nog kunnen hechten. Gelukkig.
Ben jij bisensueel?quote:
Op het moment vallen er wel dingen uit. Sliertjes, stukjes baarmoederwand, oud eicelletje...quote:Op vrijdag 18 februari 2005 23:35 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
...maar gewoon van geiligheid...?
Jajajajaja, je hebt een écht een grote lul, daar heb je nooit over gelogen. Ik liep nog een dag lang wijdbeens en mijn menstruatie duurt ineens veel korter, omdat ik zó ben opgerekt dat alles er gewoon in één keer uitvalt.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 23:37 schreef kastanova het volgende:
[..]
Dat was inderdaad wel nodig ja.
Houden we het een beetje netjes, m'n moeder leest ook nog meequote:Op vrijdag 18 februari 2005 23:46 schreef MUUS het volgende:
Jajajajaja, je hebt een écht een grote lul, daar heb je nooit over gelogen. Ik liep nog een dag lang wijdbeens en mijn menstruatie duurt ineens veel korter, omdat ik zó ben opgerekt dat alles er gewoon in één keer uitvalt.
Zo, zijn ze ook weer op de hoogte van de lengte van jouw penis, want dat is wat je duidelijk wilde maken toch?
Het enige wat hij wilde weten is of je wel weer bloede, lijkt mij de meest belangrijke info die je na een one-night-stand wil horen. Verder moet je je bek houden en bier halen.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 23:46 schreef MUUS het volgende:
[..]
Op het moment vallen er wel dingen uit. Sliertjes, stukjes baarmoederwand, oud eicelletje...
[..]
Jajajajaja, je hebt een écht een grote lul, daar heb je nooit over gelogen. Ik liep nog een dag lang wijdbeens en mijn menstruatie duurt ineens veel korter, omdat ik zó ben opgerekt dat alles er gewoon in één keer uitvalt.
Zo, zijn ze ook weer op de hoogte van de lengte van jouw penis, want dat is wat je duidelijk wilde maken toch?
Gezellig.quote:
Bier halen lukte nog wel, maar haar bek houden had ze meer moeite mee...quote:Op vrijdag 18 februari 2005 23:48 schreef Dirkh het volgende:
Verder moet je je bek houden en bier halen.
Oehoehoeh, wat een mooie naam voor een kloon. Godverkut, dat past natuurlijk weer niet.quote:
Ik weet ook nog wel een leuke nick:quote:Op vrijdag 18 februari 2005 23:53 schreef MUUS het volgende:
Euh, als nick dan he. Nou ja, the real deal was ook behoorlijk proppen, moek zeggen..
Of ík denk wel na en gebruik gewoon KrappeflaMUUS.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 23:57 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik weet ook nog wel een leuke nick:
JehebtookweleenbehoorlijkkrappeflaMUUS
Maar ik vrees dat die ook te lang is.
Gatverdamme, ik zag het even voor me. Ik heb nu een paar biertjes op, en dan zie ik alles in kleur en drie dimensionaal.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 23:57 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik weet ook nog wel een leuke nick:
JehebtookweleenbehoorlijkkrappeflaMUUS
Maar ik vrees dat die ook te lang is.
quote:Op zaterdag 19 februari 2005 00:00 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Gatverdamme, ik zag het even voor me. Ik heb nu een paar biertjes op, en dan zie ik alles in kleur en drie dimensionaal.
Wat valt zo'n schaap dan ineens tegen he?quote:Op zaterdag 19 februari 2005 00:00 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Gatverdamme, ik zag het even voor me. Ik heb nu een paar biertjes op, en dan zie ik alles in kleur en drie dimensionaal.
Als ik de posts over Kasta moet geloven, valt de rest altijd tegen.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 00:01 schreef MUUS het volgende:
[..]
Wat valt zo'n schaap dan ineens tegen he?
Ik schrok er al van ja.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 23:27 schreef Ruis het volgende:
[..]
ja je weet wel...
ow wacht nee, dat weet je niet!
Ze meldt wel nieuws wat het hele forum aangaat, zeikstraal.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 00:22 schreef Tomek het volgende:
goh weer eens een modje die een baggertopic opent hoor.
hypocriet gedoe hier
Ik ben nieteens modjequote:Op zaterdag 19 februari 2005 00:22 schreef Tomek het volgende:
goh weer eens een modje die een baggertopic opent hoor.
hypocriet gedoe hier
Ja, en mijquote:Op zaterdag 19 februari 2005 00:25 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ze meldt wel nieuws wat het hele forum aangaat, zeikstraal..
Dus?quote:Op zaterdag 19 februari 2005 01:07 schreef Dagblad_De_Limburger het volgende:
Fok wordt geleid door een stel oversexte bimbo's![]()
Hey Manwijfquote:Op zaterdag 19 februari 2005 01:08 schreef MUUS het volgende:
Heb je die kattenbakvulling ook weer.
Kunnen ze jou ook niet op tabloidformaat uitbrengen? Dan pas je makkelijker door de papierversnipperaar.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 01:10 schreef Dagblad_De_Limburger het volgende:
[..]
Hey ManwijfKastagaynova heeft je zeker in je reet geneukt. Je wou al wat wennen ofzoiets
![]()
Of gebanned laten.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 01:11 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Kunnen ze jou ook niet op tabloidformaat uitbrengen? Dan pas je makkelijker door de papierversnipperaar.
Hell yeah!quote:Op zaterdag 19 februari 2005 01:07 schreef Dagblad_De_Limburger het volgende:
Fok wordt geleid door een stel oversexte bimbo's![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |