Kloptquote:Op vrijdag 25 februari 2005 12:45 schreef furanku het volgende:
[..]
Even voor de duidelijkheid.. ik geloof dat er onder die reclame van die gordels Baccara - Yes Sir I Can Boogie werd gedraaid.![]()
Mieke Telkampquote:Op zaterdag 26 februari 2005 09:05 schreef keezert het volgende:
hallo mensen,
het nummer van paul de leeuw 'waarheen waarvoor' kennen jullie waarschijnlijk, maar wie weet van wie het origineel is?
bedankt!
bedankt!!quote:Op zaterdag 26 februari 2005 09:08 schreef D.Rose het volgende:
d.w.z.
De originele NL versie is van Mieke
het echte origineel heet Amazing Grace van John Newton
Dr. Kucho - Lies to yourselfquote:Op vrijdag 25 februari 2005 23:28 schreef ruby het volgende:
Nee, dit is het nummer niet Iggy_in_the_house.![]()
Ik weet verder ook niet hoe ik het moet omschrijven. Ik kan alleen maar zeggen dat ik het een lekker blij nummer vind met weinig tekst, behalve dan dat stukje "Why don't you...." en dan hoor je een country-achtig gitaartje er tussendoor, althans als het een gitaar is.
Ja ja, duidelijk he?![]()
-edit- Dit nummer was overigens vaak te horen op ID&T Radio..
2 jaar? het koste mij nog geen 2 minuten goeggellen...quote:Op zaterdag 26 februari 2005 11:44 schreef Maricom_Bas het volgende:
Hier heb ik er ook nog eentje voor jullie. Welk nummer hoor ik op de achtergrond van het volgende filmpje: www.maricomnet.com/filmpje.mpg? Ben ondertussen al ruim 2 jaar aan het zoeken.
Bas.
"Carlos - The Silmarillia"quote:Op zaterdag 26 februari 2005 16:46 schreef WouterD2 het volgende:
Ik zoek een traceliedje waarin een pamfluit zit..... volgens mij heet het liedje maria...nogwat ....
Hayseed Dixiequote:Op zaterdag 26 februari 2005 18:22 schreef Cylvia het volgende:
Ik zoek een beetje maf nummertje, een country versie van walk this way van Aerosmith en Run Dmc, hoorde hem afgelopen donderdag avond op 3fm, maar was die ochtend ook al bij Giel Beelen gedraaid geloof ik..
Ik zoek in ieder geval de naam van de band, volgens mij coveren ze meerdere nummers op deze manier maar ken ze ff niet vinden...
DJ Paul Elstak - Rainbow in the skyquote:Op zaterdag 26 februari 2005 18:26 schreef WebJaap het volgende:
Zoek het dance nummer van de show van: GUIDO WEIJERS, OXYMORON, HAKKUU
Zie fragment voor nummer; http://variatee.vara.nl/portal?_mod=videoarchief&_do=getVideoarchiefByCabaretier&_fid=1109436066934&screen=videoarchief.cabaretier&cabaretier=688&cabaretierNaam=Guido+Weijers&streamsort=video
Het origineel is:quote:Op zaterdag 26 februari 2005 18:26 schreef afca het volgende:
Ik ben opzoek naar de titel van het volgende liedje :
'Sjalala-twielediedie-sjallaaa-twielediedie, you wake up in the moooooooorning..'
meer weet ik nietwerd ook gebruikt geloof ik bij een Even Apeldoorn Bellen reclame, maar kan die op de ster.nl site niet vinden
Hoorde zojuist op de achtergrond reclame met het woord Chevrolet voorbij komen... Achtergrondmuziek daarbij was:quote:Op zaterdag 26 februari 2005 18:36 schreef Man_Made_God het volgende:
Ik kwam gister voor de zoveelste keer een reclame tegen, waarvan ik nu eindelijk maar eens wil vragen of jullie de achterliggende melodie weten.
Ik heb het (volgens mij) over de nieuwe reclame van de Chevrolet Kalos (vroeger dus Daewoo)...
Iemand een idee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |