Gewoon een DnB versie. zoek op google DnB i know you got soulquote:Op zondag 20 februari 2005 18:31 schreef Kyro het volgende:
[..]
Jah alleen welke versie .. want het origineel gaat anders.
quote:Op maandag 21 februari 2005 02:12 schreef danni het volgende:
Corey Hart - I wear my sunglasses at night.
quote:Op zondag 20 februari 2005 03:10 schreef ruby het volgende:
Ik zoek een nummer dat heet "I wear my sunglasses at night". Niet het oude nummer uit de jaren 80
Niemand???quote:Op maandag 21 februari 2005 02:14 schreef Joyke het volgende:
hallo,
ik ben op zoek naar de naam van een take that lid, het is niet robbie williams, niet marc owen, niet howard maar die blonde hij heeft na take that 1 hit gehad denk ik, zo een melig liefdesliedje, weet iemand soms over welke artiest/titel ik het heb??
dank bij voorbaat
Gary Barlowquote:
Beetje laat misschien maar dat is hem inderdaad. Thxquote:Op zaterdag 19 februari 2005 16:42 schreef labello het volgende:
[..]
Ik denk dat je "What It Takes" bedoelt, inderdaad van Mraz. Daar zit de regel "It takes a hole to make a mountain" in als ik me niet vergis.
Doe es wetenquote:Op zondag 20 februari 2005 17:01 schreef DuranK het volgende:
Nah gister, ik luister arrow rock. Hoor ik een liedje. Twas een beetje ricky martin stijl vond ik dus ik dacht eigenlijk dat het she bangs was. Nee was het niet. Er zaten bes veel gitaar solotjes in allemaal kei gaaf enzo. Ik ren vlug naar ons pap toe en die weet te vertellen dat het santana is die gitaar speelt en dat er door andere artiesten wordt gezongen ofzo maar hij wist niet hoe het nummer heette.
Help![]()
The White Stripes - Seven Nation Armyquote:Op maandag 21 februari 2005 18:51 schreef wc-eend het volgende:
Kent iemand theme song van de The Trip op MTV?
Thank Youquote:Op maandag 21 februari 2005 20:25 schreef Lehcimus het volgende:
[..]
The White Stripes - Seven Nation Army
reflekt - need to feel lovedquote:Op dinsdag 22 februari 2005 23:28 schreef Kyro het volgende:
Weet iemand de titel van dit nr: De tekst gaat zo'n beejte als dit:
Come and touch me baby ... ... ... I need to feel loved !
het is een Trance / Vocal Nr .
...the Verve were swindled out of their "Bitter Sweet Symphony" royalties by infamous legal eagle Allen Klein (due the song's use of a sample from the Andrew Loog Oldham Orchestra's version of the Rolling Stones' "The Last Time")...quote:Op dinsdag 22 februari 2005 17:59 schreef Le_Roi_7 het volgende:
Ik heb echt een brandende vraag:
Ik ben op zoek naar twee klassieke nummers:
1. Het klassieke nummer dat gebruikt wordt in "the bittersweet symphony" van The Verve
Het was Queens of the Stone Age.quote:Op dinsdag 22 februari 2005 12:25 schreef super-muffin het volgende:
Gisteren zag ik een rock video op MTV, daar speelt de band in een vierkant van licht ( op de grond)
dus van boven gezien
______
| |
| BAND |
----------
Ik zag alleen het laatste stukje, dus dit is het enige dat ik er van weet
Little Sister. De nieuwe singlequote:Op woensdag 23 februari 2005 12:20 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Het was Queens of the Stone Age.
Nu alleen het nummer nog, maar daar kom ik wel achter
dat tweede nummer is waarschijnlijk het zwanenmeer van Tchaikovsky.quote:Op dinsdag 22 februari 2005 17:59 schreef Le_Roi_7 het volgende:
Ik heb echt een brandende vraag:
Ik ben op zoek naar twee klassieke nummers:
1. Het klassieke nummer dat gebruikt wordt in "the bittersweet symphony" van The Verve
2. Een klassiek nummer dat naar ik meen gebruikt werd in een reclame met een ballerina in de modder...
Alvast bedankt!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |