abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25202583
Gecondoleerd.
Hij had zich geen beter afscheid kunnen wensen, met al zijn geliefden om hem heen, geloof me, ook al reageerde hij misschien niet meer. Hij heeft gevoelt dat jullie er waren..Nu heeft hij rust..
(en ja, ik heb het zelf meegemaakt)
Ik wens jullie veel sterkte toe, er komt nog een hoop op jullie af..
Wees lief voore elkaar, jullie hebben elkaar nu hard nodig..
The future belongs to those,
who believe in the beauty of their dreams.
pi_25202621
hmm
m'n moeder is op dezelfde wijze gestorven... echt een onprettig gezicht om je eigen moeder zo heen te zien gaan.
nouja, gecondoleerd met je vader.
dood hoort bij het leven... Veel sterkte de komende tijd.
Toen mijn moeder stierf, vond ik het eerder een opluchting dan iets "ergs" ... Ze had heel veel pijn, het was gewoon echt beter dat ze dood was.. dat klinkt misschien raar, maar zodra je in zo'n situatie zit zul je weten wat ik bedoel .
Anyway.
nogmaals sterkte .
pi_25202845
gecondoleerd met dit grote verlies... de enigste troost is er dat je vader nu geen pijn meer hoeft te lijden..

heel veel sterkte aan jou en je familie toegewenst
pi_25203084
Gecondoleerd..

Mooi jullie nog op zo'n manier afscheid hebben kunnen nemen van jullie vader.
Sterkte de aankomende tijd.
  dinsdag 22 februari 2005 @ 11:57:42 #80
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_25203179
Gecondoleerd....
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
  dinsdag 22 februari 2005 @ 12:01:34 #81
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_25203247
Gecondoleerd!
pi_25205244
Succes met het verwerken marlies. Sterkte en gecondoleerd!
  dinsdag 22 februari 2005 @ 17:52:25 #83
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_25205607
Seilram, goed dat jullie er op deze manier bij konden zijn in zijn laatste momenten en heel veel sterkte de komende tijd met het verwerken van jullie verlies.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_25206900
Hey Seilram,

Sterkte meiske.
pi_25208497
Meestal is met zo'n lange weg er sprake van een acceptatie van de dood.
Je hebt je voorbereid op het einde van je vader, het is geen plotselinge dood die je met vragen achterlaat en de verbittering van het ontbreken van afscheid.
Op een bizarre manier kun je je dan weer gelukkig prijzen dat je in de gelegenheid bent gesteld om afscheid te nemen, veel te praten en het te aanvaarden.
De lijdensweg is slopend, maar na het overlijden zul je zien dat het aanvaarden van het ontbreken van die persoon vrij snel gaat (alhoewel dat wel een beetje afhankelijk is van de persoon).
Toch is dit een betere manier dan afscheid van iemand moeten nemen die je al jaren niet gesproken heb, of met ruzie uit elkaar bent gegaan.
Je hebt de kans iig gehad om te zeggen wat er nog te zeggen viel, om te aanvaarden wat er te aanvaarden valt.
pi_25209840
Sterkte
O
I __O
/ /
Neen, ik laat de hond uit
pi_25210953
Bedankt allemaal!

@ xebrozius, je hebt wel gelijk hoor. Dit is toch anders dan dat iemand nog volop in het leven staat en zomaar van je word weg gerukt. We wisten dat hij niet beter zou worden en dat het alleen maar minder zou worden, als dan iemand niks meer kan en wel veel zou willen is het ook beter zo. Ik heb er ook vrede mee, zou niet willen dat hij nog een dag langer had moeten lijden. Ookal waren de laatste paar dagen een hel, ben ik blij dat het nu voor hem over is. Neemt niet weg dat er een stukje van je hart wordt afgebroken (zo voelt het tenminste), maar ik ben vrij nuchter, dus met mij gaat het goed komen. Mijn moeder doet het ook goed, zij komt er ook wel. De ergste dagen moeten nu nog komen (crematie) maar daar slaan we ons met de familie wel doorheen en gelukkig heb ik een lieve vriend, die me de hele tijd al goed gesteund heeft en nu nog meer.
Iedereen hier iig heel erg bedankt voor de woorden en de condolances!
Niet mieten! Door gieten!
pi_25210973
quote:
Op dinsdag 22 februari 2005 23:59 schreef oncrea het volgende:
Hey Seilram,

Sterkte meiske.
Dankjewel.

Jij bedankt voor je steun. Ik zie je vrijdag en we gaan flink zuipen, om eens flink opgelucht adem te halen!
pi_25211013
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 01:28 schreef Xebrozius het volgende:
Meestal is met zo'n lange weg er sprake van een acceptatie van de dood.
Je hebt je voorbereid op het einde van je vader, het is geen plotselinge dood die je met vragen achterlaat en de verbittering van het ontbreken van afscheid.
Op een bizarre manier kun je je dan weer gelukkig prijzen dat je in de gelegenheid bent gesteld om afscheid te nemen, veel te praten en het te aanvaarden.
De lijdensweg is slopend, maar na het overlijden zul je zien dat het aanvaarden van het ontbreken van die persoon vrij snel gaat (alhoewel dat wel een beetje afhankelijk is van de persoon).
Toch is dit een betere manier dan afscheid van iemand moeten nemen die je al jaren niet gesproken heb, of met ruzie uit elkaar bent gegaan.
Je hebt de kans iig gehad om te zeggen wat er nog te zeggen viel, om te aanvaarden wat er te aanvaarden valt.
Exact.
pi_25211069
Ik heb echt met een brok in mijn keel dit topic gelezen. Volgens mij is dit één van de ergste dingen die je mee kan maken.

Heel veel sterkte de komende tijd.
  woensdag 23 februari 2005 @ 09:48:55 #91
70366 JPM01
The F1 season is over
pi_25211089
Gecondoleert en veel sterkte de komende tijd.

To finish first, you first have to finish!
Next race: See you 12 march 2006 Gulf Air Bahrain Grand Prix, Manama
AFC Ajax 4 ever
pi_25211322
jezus man, ik weet echt niet wat ik moet zeggen na het lezen van dit topic. sterkte, voor jou en je familie. ook al heb je daar weinig aan
Extremistisch gematigd.
pi_25211409
heel veel sterkte, klinkt als n 'mooie' manier van afscheid nemen
voor die espresso van jou kom ik van de maan naar je toelopen!
pi_25214805
Gecondoleerd seilram.
pi_25216291
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 09:39 schreef seilram het volgende:
Bedankt allemaal!

Neemt niet weg dat er een stukje van je hart wordt afgebroken (zo voelt het tenminste), maar ik ben vrij nuchter, dus met mij gaat het goed komen. Mijn moeder doet het ook goed, zij komt er ook wel.
Gecondoleerd seilram.

Kga het niet uitleggen hier, maar geloof me ik heb het ook meegemaakt (10-09-04) .

Ik weet niet hoe jij inelkaar zit, maar ik baseer het op je uitspraak hierboven. Pas hiermee op, ik dacht precies hetzelfde. Had daarna vrij snel weer alles opgepakt, met vrienden stappen en weer plezier maken. Maar na een tijdje vervaagde het allemaal, het plezier ervan.

Nu pas (afgelopen weken) stort ik echt inelkaar en kan het allemaal niet meer relativeren. Heb gewoon een mega terugslag gekregen. Zo erg zelfs dat ik hulp heb gezocht (deskundige), bedoel heb wel veel steun en hulp van vrienden en fam, maar tis toch anders.

Natuurlijk zit iedereen anders inelkaar en lukt het jou wel, wil je alleen maar even waarschuwen.
Sterkte!!!
pi_25217866
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 09:40 schreef seilram het volgende:

[..]

Dankjewel.

Jij bedankt voor je steun. Ik zie je vrijdag en we gaan flink zuipen, om eens flink opgelucht adem te halen!
Zekers,
en zaterdag ook
vanavond kan ook
  woensdag 23 februari 2005 @ 18:22:29 #97
82525 Little_Angel
Labiel kudtwijf.
pi_25217933
Gecondoleerd en sterkte!
Don’t touch the girl,
she will cut your hands off,
and call it an accident.
pi_25234548
Gecondoleerd, en heel veel sterkte
pi_25235730
Sterkte
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_25240439
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 18:18 schreef Xebrozius het volgende:
Met alle respect TS, maar ik kan niet inzien hoe "sterkte" van volslagen onbekenden op internet je kan steunen...
Ieder zijn eigen manier om troost, steun ect te vinden in dingen.
Kijk maar naar mijn broer en mij. Hij wil mijn vader nu nog zien... en ik niet meer. Voor hem is dat beter, voor mij niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')