Je gaat de passmailer gebruiken?quote:Op vrijdag 18 februari 2005 18:47 schreef kikoooooo het volgende:
Vanaf nu bagger ik NOOIT meer op fok, beloofd!
* kikoooooo gaat zich serieus gedragen
Hmm. Ik ben bang dat jij me teveel zou missen.. Doe maar niet dusquote:
Huh? ik had toch maar 1 keer gereageerd met dat groetjes geouwehoer? Hmmm, eens mijn muis van de laptop eens bekijkenquote:Op vrijdag 18 februari 2005 19:15 schreef Dirkh het volgende:
ArmaniMania ik heb nu drie keer een bericht van je verwijdert uit dit topic.
Laat het daar bij blijven om het nog een beetje leuk te houden.
Whehehehe. Onder een anonieme internetnaam een anderen anonieme internetnaam bedreigen.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 22:34 schreef D.O.G. het volgende:
DirkH je kunt beter geen topics meer van me sluiten.....
before I put a cap in your ass, mf
Whehehehe. In ONZ dingen serieus nemen.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 22:40 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Whehehehe. Onder een anonieme internetnaam een anderen anonieme internetnaam bedreigen.
Whehehe.
Sukkel
Zolang jij geen topics opent zijn we vriendjes.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 22:34 schreef D.O.G. het volgende:
DirkH je kunt beter geen topics meer van me sluiten.....
before I put a cap in your ass, mf
ga ook eens naar andere forums dan ONZquote:Op vrijdag 18 februari 2005 22:42 schreef D.O.G. het volgende:
[..]
Whehehehe. In ONZ dingen serieus nemen.
Whehehe.
Sukkel
Ja, het antwoord zal niet nieuw zijn, maar het was bagger. En bagger mag best, maar teveel bagger mag niet. Ander is Onzin helemaal geen zak meer aan.quote:
Je hebt wel een grote bek voor een kutnewbie.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 22:42 schreef D.O.G. het volgende:
[..]
Whehehehe. In ONZ dingen serieus nemen.
Whehehe.
Sukkel
word jij nou nooit eens een keer flauw van je eigen gezeik?quote:Op zaterdag 19 februari 2005 00:53 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Je hebt wel een grote bek voor een kutnewbie.
Ik heb even snel naar oversight's postgeschiedenis gekeken en een paar topics geopend en kwam twee keer iets over een open dir tegen.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 19:12 schreef ArmaniMania het volgende:
Kunnen jullie mods, oversight een beetje waarschuwen ofzo, iedere keer dat offtopic van andermans open dirs
Bullshit, ik ben een aardige vent.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 19:41 schreef Ruis het volgende:
hoi Dirk, ik zie dat je nog steeds een lul bent
Goeie reden man!quote:Op zaterdag 19 februari 2005 00:46 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja, het antwoord zal niet nieuw zijn, maar het was bagger. En bagger mag best, maar teveel bagger mag niet. Ander is Onzin helemaal geen zak meer aan.
Dat is de reden dat jouw topic dicht is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |