quote:Op donderdag 31 maart 2005 20:34 schreef Tranceptor het volgende:
Er schijnt iets te bestaan dat de gouden greep heet
Dat schijnt heel erg goed te werkenheb ik me laten vertellen
quote:Op donderdag 31 maart 2005 20:43 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik ken wel de gulden snede, maar niet de gouden greep.
Wat niet weet, wat niet deert.quote:Op donderdag 31 maart 2005 20:43 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik ken wel de gulden snede, maar niet de gouden greep.
Sjakie en de chocoladefabriek.quote:Op donderdag 31 maart 2005 20:53 schreef DOGMAN het volgende:
gouden reep, dat wel
Voortschrijdende kennis en jij hebt een achterstand, kansloos....quote:Op donderdag 31 maart 2005 20:54 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ja, maar als het iets heel lekkers is wil ik het tocht wel weten!
quote:Op donderdag 31 maart 2005 20:55 schreef Tranceptor het volgende:
Voortschrijdende kennis en jij hebt een achterstand, kansloos....
Leuk nieuwtje, onzekere mannetjes lurken naar opties...quote:Op donderdag 31 maart 2005 20:56 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Dit is trouwens het topic met verreweg de meeste views in MyAT...
Rustig aan, komt heus nog wel, ik ben aan het opbouwen, weet je nog ?quote:Op donderdag 31 maart 2005 20:54 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
VERTEL u ingewijde!
En snel een beetje![]()
Volgens mij was mijn slokdarmneuk-topic nog wel de ergste stormloper.quote:Op donderdag 31 maart 2005 20:56 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Dit is trouwens het topic met verreweg de meeste views in MyAT...
O nog beter, zelf ondervinden is beter dan de beste uitleg.quote:Op donderdag 31 maart 2005 20:57 schreef ChOas het volgende:
[..]
Rustig aan, komt heus nog wel, ik ben aan het opbouwen, weet je nog ?
ik ben 18...zou oud is dat toch nietquote:Op donderdag 31 maart 2005 16:37 schreef BarBaar het volgende:
[..]
Een goeie befbeurt is niet leeftijdsgebonden![]()
Kom maar langs hoor!![]()
Ik wil het niet eens weten!quote:Op donderdag 31 maart 2005 21:01 schreef KonnieKipke het volgende:
Volgens mij was mijn slokdarmneuk-topic nog wel de ergste stormloper.
OMG, i so do not want to know thisquote:Op donderdag 31 maart 2005 20:57 schreef ChOas het volgende:
[..]
Rustig aan, komt heus nog wel, ik ben aan het opbouwen, weet je nog ?
als je zegt dat je net vier jaar 14 bent, niet neequote:Op donderdag 31 maart 2005 21:03 schreef akkien het volgende:
[..]
ik ben 18...zou oud is dat toch niet![]()
Ik ben volgens mij ook nog nooit ge-goudengreept neequote:Op donderdag 31 maart 2005 20:54 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
VERTEL u ingewijde!
En snel een beetje![]()
quote:DE GOUDEN GREEP
Een uur lang de lekkerste muziek uit het verleden en de hits van nu. Presentatie Tom Herlaar. Wilt u reageren op het item de SchoolBANKplaat of meedoen met de Hitcarrousel surf dan naar: www.eo.nl/goudengreep
Wilde ik toch net aan de hand van een stichtelijk verhaaltje vertellen hoe dat precies zat...quote:Op donderdag 31 maart 2005 21:41 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Als het iets van de EO is hoef ik het niet...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |