quote:Op donderdag 31 maart 2005 20:34 schreef Tranceptor het volgende:
Er schijnt iets te bestaan dat de gouden greep heet
Dat schijnt heel erg goed te werkenheb ik me laten vertellen
quote:Op donderdag 31 maart 2005 20:43 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik ken wel de gulden snede, maar niet de gouden greep.
Wat niet weet, wat niet deert.quote:Op donderdag 31 maart 2005 20:43 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Sjakie en de chocoladefabriek.quote:Op donderdag 31 maart 2005 20:53 schreef DOGMAN het volgende:
gouden reep, dat wel
Voortschrijdende kennis en jij hebt een achterstand, kansloos....quote:Op donderdag 31 maart 2005 20:54 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ja, maar als het iets heel lekkers is wil ik het tocht wel weten!
quote:Op donderdag 31 maart 2005 20:55 schreef Tranceptor het volgende:
Voortschrijdende kennis en jij hebt een achterstand, kansloos....
Leuk nieuwtje, onzekere mannetjes lurken naar opties...quote:Op donderdag 31 maart 2005 20:56 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Dit is trouwens het topic met verreweg de meeste views in MyAT...
Rustig aan, komt heus nog wel, ik ben aan het opbouwen, weet je nog ?quote:Op donderdag 31 maart 2005 20:54 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
VERTEL u ingewijde!
En snel een beetje![]()
Volgens mij was mijn slokdarmneuk-topic nog wel de ergste stormloper.quote:Op donderdag 31 maart 2005 20:56 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Dit is trouwens het topic met verreweg de meeste views in MyAT...
O nog beter, zelf ondervinden is beter dan de beste uitleg.quote:Op donderdag 31 maart 2005 20:57 schreef ChOas het volgende:
[..]
Rustig aan, komt heus nog wel, ik ben aan het opbouwen, weet je nog ?
ik ben 18...zou oud is dat toch nietquote:Op donderdag 31 maart 2005 16:37 schreef BarBaar het volgende:
[..]
Een goeie befbeurt is niet leeftijdsgebonden![]()
Kom maar langs hoor!![]()
Ik wil het niet eens weten!quote:Op donderdag 31 maart 2005 21:01 schreef KonnieKipke het volgende:
Volgens mij was mijn slokdarmneuk-topic nog wel de ergste stormloper.
OMG, i so do not want to know thisquote:Op donderdag 31 maart 2005 20:57 schreef ChOas het volgende:
[..]
Rustig aan, komt heus nog wel, ik ben aan het opbouwen, weet je nog ?
als je zegt dat je net vier jaar 14 bent, niet neequote:Op donderdag 31 maart 2005 21:03 schreef akkien het volgende:
[..]
ik ben 18...zou oud is dat toch niet![]()
Ik ben volgens mij ook nog nooit ge-goudengreept neequote:Op donderdag 31 maart 2005 20:54 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
VERTEL u ingewijde!
En snel een beetje![]()
quote:DE GOUDEN GREEP
Een uur lang de lekkerste muziek uit het verleden en de hits van nu. Presentatie Tom Herlaar. Wilt u reageren op het item de SchoolBANKplaat of meedoen met de Hitcarrousel surf dan naar: www.eo.nl/goudengreep
Wilde ik toch net aan de hand van een stichtelijk verhaaltje vertellen hoe dat precies zat...quote:Op donderdag 31 maart 2005 21:41 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Als het iets van de EO is hoef ik het niet...
God nou is het me toch net ontschotenquote:Op donderdag 31 maart 2005 21:51 schreef Aventura het volgende:
Doe geen moeite; vertel ons in plaats daarvan nou eens wat de Gouden Greep is!
Ik wil niet stoken hoor, maar ik had 'm een ban gegeven . . .quote:
Ben geen groentje,maar ken hem ook nog niet!quote:Op donderdag 31 maart 2005 20:43 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
That's the way she likes me to do it..quote:Op woensdag 30 maart 2005 15:38 schreef SHE het volgende:
tong langs je klit, vinger in je flamoes en een vinger in je kont
Go horsie , Go !![]()
LEG UIT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 31 maart 2005 20:34 schreef Tranceptor het volgende:
Er schijnt iets te bestaan dat de gouden greep heet
Dat schijnt heel erg goed te werkenheb ik me laten vertellen
Ik kan er niks aan doen dat anderen dat niet weten en ik voel geen enige noodzaak dat te vertellen ook.quote:Op vrijdag 1 april 2005 10:07 schreef KonnieKipke het volgende:
suf gebeuren dit; ik weet wel wat jij met de gouden greep bedoelt.
Ik heb inderdaad geen enkel flauw idee wat ik aan het doen ben dat is het. Ik ben een verschrikkelijk groentjequote:Op vrijdag 1 april 2005 10:10 schreef MarMar het volgende:
"gouden greep" je bedoelt dat je een term hebt voor iets waarvan je eigenlijk niet goed weet wat je nou aan et doen bent, maar alas, het werkt....
ja knul, de g-spot bestaat echt, bravo...
*gaap*
Spelbrekerquote:Op vrijdag 1 april 2005 10:17 schreef KonnieKipke het volgende:
Mijn 'gouden greep' is middelvinger in het kontje, wijsvinger in de doos, duim op de klit en afwisselend in de doos introduceren en tongetje dan OP de klit.
DAT heb ik nou nog nooit gehoordquote:Op vrijdag 1 april 2005 10:24 schreef MarMar het volgende:
beetje te targetminded imho
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |