't is ook niet dat je een vrouw begroet met de 'gouden greep'quote:Op vrijdag 1 april 2005 10:24 schreef MarMar het volgende:
beetje te targetminded imho
Hehe je ziet weleens van die gasten met van die moeilijke groetgebarentaalsnufjes, misschien een idee inderdaad om vrouwen voortaan zo te begroetenquote:Op vrijdag 1 april 2005 10:28 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
't is ook niet dat je een vrouw begroet met de 'gouden greep'
Dan nog.. na een keer of 5 zou ik zoiets hebben van, ow, nu gaatie "de gouden greep" doen... 10 9 8 7 6 5 4 3 2 1.. en ja hoor... *gaap* "schat, ik ben toch wel moe, zullen we gaan slapen?"quote:Op vrijdag 1 april 2005 10:28 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
't is ook niet dat je een vrouw begroet met de 'gouden greep'
1 april ha ha ...toch?quote:Op vrijdag 1 april 2005 10:31 schreef MarMar het volgende:
[..]
Dan nog.. na een keer of 5 zou ik zoiets hebben van, ow, nu gaatie "de gouden greep" doen... 10 9 8 7 6 5 4 3 2 1.. en ja hoor... *gaap* "schat, ik ben toch wel moe, zullen we gaan slapen?"
Sex is uiteindelijk een sexstory anders deden we het niet meer voor ons lol na zo een lange evolutiequote:Op vrijdag 1 april 2005 10:33 schreef erodome het volgende:
Altijd hetzelfde is nooit leuk, maar je kan dingen toch afwisselen, het is toch niet zo dat je altijd perse dat moet doen, maar er zijn wel dingen die eigenlijk altijd succes boeken...
En dan stop ik stiekem mn lul in je opengerekte anusje.quote:Op vrijdag 1 april 2005 10:31 schreef MarMar het volgende:
[..]
Dan nog.. na een keer of 5 zou ik zoiets hebben van, ow, nu gaatie "de gouden greep" doen... 10 9 8 7 6 5 4 3 2 1.. en ja hoor... *gaap* "schat, ik ben toch wel moe, zullen we gaan slapen?"
stiekem... das dus echt iets wat iemand NIET stiekem moet doen... *grom* EN JIJ AL HELEMAAL NIETquote:Op vrijdag 1 april 2005 10:34 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
En dan stop ik stiekem mn lul in je opengerekte anusje.
Surprise!
Ach zo ver komt ie toch nooit bij een vrouw als jou Marquote:Op vrijdag 1 april 2005 10:38 schreef MarMar het volgende:
[..]
stiekem... das dus echt iets wat iemand NIET stiekem moet doen... *grom* EN JIJ AL HELEMAAL NIET
MarMar een lesbo, nee dat nietquote:Op vrijdag 1 april 2005 11:09 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
Ik was even bang dat MarMar een ongeschoren paard (lees: lesbo) was. Wat een opluchting.![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |