Rancuneus schepsel.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 18:03 schreef slashme het volgende:
[..]
Heb je er weer zoeen. In de auto kan je niks gebeuren joh....
Mijn theekransjespraat is in ieder geval een stuk interessanter om te lezen dan jouw lompe geflame.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 18:05 schreef BMW_Master het volgende:
[..]
Je hebt zeker een abortuswaardig herseninhoud, met je theekransjespraat.
En kan dat Mrx1982 niet es opzouten met zijn geklootviool?
Wat voor auto heb je trouwens?quote:Op vrijdag 18 februari 2005 18:09 schreef Rietvaerder het volgende:
Standaard discussie tussen koekblikkers en motorrijders.
Jaloers gewoon, allemaal.
Hoi Dagblad_De_Limburgerquote:Op vrijdag 18 februari 2005 18:04 schreef Dagblad_De_Limburger het volgende:
Sterf. MrX1982 is een hardstikke toffe gozer, kan ik van jou niet zeggen.
Een motor is meer voor erbij. Een auto is handiger. Je kan een motor beter vergelijken met een cabrio ofzo, ook gewoon puur voor mooi weer en erbij.
Zoiets heet realisme dat zouden sommige motorrijders ook moeten hebben. Zou weer wat verkeersdoden schelen per jaar. Maakt mij verder niet uit. Kwestie van oorzaak en gevolg.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 18:05 schreef Rietvaerder het volgende:
MrX is het echt weer een gemiddelde automobilist![]()
"Ik zou mezelf helemaal doodrijden op zo'n ding"(smoesje dat ze zeggen omdat ze niet durven motorrijden)
Geen en heb ook geen B-rijbewijsquote:Op vrijdag 18 februari 2005 18:10 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
[..]
Wat voor auto heb je trouwens?
het wachten is op tjabbo......quote:Op vrijdag 18 februari 2005 18:11 schreef chiren het volgende:
Gvd zeg, ik roep Tjabbo erbij!
TJABBO wis eens een zooi offtopic geouwehoer
Ik rij geen motor.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 18:11 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Hoi Dagblad_De_Limburger
Altijd mooi om te zien dat sommige motorrijders niet tegen de waarheid kunnen. De waarheid is soms beangstigend
[..]
Zoiets heet realisme dat zouden sommige motorrijders ook moeten hebben. Zou weer wat verkeersdoden schelen per jaar. Maakt mij verder niet uit. Kwestie van oorzaak en gevolg.
Waar haal je dat nou weer vandaan?quote:Op vrijdag 18 februari 2005 18:11 schreef MrX1982 het volgende:
Hoi Dagblad_De_Limburger
Altijd mooi om te zien dat sommige motorrijders niet tegen de waarheid kunnen. De waarheid is soms beangstigend
Nou kom op maar op met dat overzichtje dan, tot nu toe zie ik alleen een hoop ongefundamenteerd geouwehoer van je maar bewijzen zijn er tot nu toe niet.quote:Zoiets heet realisme dat zouden sommige motorrijders ook moeten hebben. Zou weer wat verkeersdoden schelen per jaar. Maakt mij verder niet uit. Kwestie van oorzaak en gevolg.
Amenquote:Op vrijdag 18 februari 2005 18:38 schreef Fugie het volgende:
Dat je als motorrijder overigens enigzins zelfmoordneigend overkomt is waarschijnlijk omdat de gemiddelde automobilist niet weet hoehet is om op de motor te zitten, maw dus nooit kan inschatten of iets gevaarlijk of niet is. Dus mensen die nooit motor hebben gereden kunnen miss maar beter nix zeggen.
Neejoh jij ander modjequote:Op vrijdag 18 februari 2005 18:20 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
het wachten is op tjabbo......
overigens zie ik niets om te wissen, wat had je gedacht dat iedereen aaah en oooooh zou zeggenen je geeft het zelf al aan in je openingspost
Tjabbo was ff eten.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 18:20 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
het wachten is op tjabbo......
overigens zie ik niets om te wissen, wat had je gedacht dat iedereen aaah en oooooh zou zeggenen je geeft het zelf al aan in je openingspost
Wat is er interessant aan dan?quote:Op vrijdag 18 februari 2005 19:36 schreef Tjabbo het volgende:
Ik vind het wel een interessante discussie, ook al is hij vaker gevoerd.
Soms gaat een discussie een bepaalde kant op.
quote:Op vrijdag 18 februari 2005 20:01 schreef Romius het volgende:
Wat ik helaas nog niet gelezen hier heb, is dat voornamelijk de automobilist de schuldige is in tweezijdige ongevallen. Altijd hetzelfde verhaal, dat ze de motorrijder niet hebben gezien.
?quote:Op vrijdag 18 februari 2005 18:40 schreef hollander172 het volgende:
Neem je ook even mee in je staatje dat er dikwijls motorrijders ondersteboven worden gereden omdat sommige automobilisten liever met hun radio spelen dan op de weg te letten?![]()
Qua kosten zal het weinig uitmaken, ik weet dan ook niet wat je verstaat onder "snelle" auto.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 20:06 schreef Five_Aces het volgende:
En jaloers zijn omdat een motor sneller is: Motorrijbewijs halen + motor kopen is waarschijnlijk goedkoper dan snelle auto halen. Voor de prijs van een beetje sportwagen koop je een motor en een klein autotje voor erbij. If you can't beat them join themTis maar net waar je voorkeur ligt imho.
Die 25kW regel is daar juist voor, vergeet niet dat een auto veel meer massa heeft en de gevolgen bij aanrijdingen desastreus kunnen zijn. Is het niet door de eerste klap danwel door de massa die "door duwt".quote:Op vrijdag 18 februari 2005 20:21 schreef Five_Aces het volgende:
@ 18 jarige + GTi comment: Op je 18e kan je ook op een 25KW motor stappen die nog een heel stuk sneller is als een GTi of wat dan ook. En ook daar heb je jongeren op een motor die zich exact zo gedragen.
quote:Op vrijdag 18 februari 2005 23:11 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Nou, nou, stoere jongen hoor. Idioot.
Ik durf het best te zeggen, maar het was totaal niet relevant, want geen enkele auto sprint een motor eruit. De reden dat ik met die gaten en 'brulpijp' kwam was om mijn herrie aan te tonenquote:om wat voor auto met gaten in de motorkap en brulpijp gaat t nou hier? of durf je dat niet te zeggen
dat heeft er mee te maken dat als er iets gebeurt je op je muil gaat... als een koekblikker (ja ben ik zelf ookquote:Op vrijdag 18 februari 2005 17:58 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Dat geloof ik best maar het is niets voor mij. Zou voor mij pure zelfmoord zijn om op zo'n race machine te gaan zitten
[..]
Maar dat komt vaak niet naar voren in het rijgedrag van motorrijders. Mss is dat een verkeerde perceptie van mij zou ook kunnen maar de statistieken wijzen toch uit dat de kans op een dodelijk ongeluk op de motor zoveel groter is dan in de auto.
als hij dr zin in had ook nietquote:Op zaterdag 19 februari 2005 00:18 schreef chiren het volgende:
[..]!
[..]
Ik durf het best te zeggen, maar het was totaal niet relevant, want geen enkele auto sprint een motor eruit. De reden dat ik met die gaten en 'brulpijp' kwam was om mijn herrie aan te tonen![]()
Dat ie meer herrie maakt dan vooruit komt is daarbij wederom niet relevant![]()
Maargoed, voor de geinteresseerden:
[afbeelding]
In het rood alleen, en zonder de 2liter turbo motor met 4wdAnders had ik die fucker wel kunnen hebben
Da's wel erg optimistisch. Een vriend van me heeft een Fazer 600, en kan best rijden, maar hij wint het toch niet van de Cosworth van een andere kennis. Moet zeggen dat die ook wel erg rap isquote:Op vrijdag 18 februari 2005 17:26 schreef Rietvaerder het volgende:
Fazer 600 doet er zo'n 3 seconden over om op de 100 te komen met een goede berijder
tot de 50quote:Op zaterdag 19 februari 2005 00:35 schreef chiren het volgende:
[..]
Dat was zegmaar cynisch.
Laten we zeggen, dan had ik hem in ieder geval bij kunnen houden![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |