abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25184876
Sidekick heeft gelijk.
  zondag 20 februari 2005 @ 22:21:33 #252
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_25185139
Het is kiezen of delen als je commentaar hebt op de Nederlandse moslim:
  • Je uit je mening vrijelijk en je wordt als een varken afgeslacht (Fortuijn/van Gogh)
  • Je kiest voor je leven en je houdt voortaan je mond (Cliteur)
  • Je laat je door de staat 'beschermen' en je mag elke dag in de bajes slapen (Wilders/AHA)

Hulde aan de rechtstaat. Laten we hopen dat de PvdA de verkiezingen wint want met Cohen als MP wordt alles beter.
  • Ik sta hier voor de hemelpoort - Nergens is een god te zien - Volgens mij bestaat hij niet -
    Onze leider zei doe niet zo dom - En vertel het de wereld nooit - Beneden staat de vodka klaar
    pi_25185639
    Door wie is Cliteur het leven ongemakkelijk gemaakt, Kaalhei? Toch zeker wel voornamelijk door zijn eigen "voortreffelijke" redenatievermogen?
    pi_25185756
    quote:
    Op zondag 20 februari 2005 22:48 schreef Monidique het volgende:
    Door wie is Cliteur het leven ongemakkelijk gemaakt, Kaalhei? Toch zeker wel voornamelijk door zijn eigen "voortreffelijke" redenatievermogen?
      zondag 20 februari 2005 @ 22:56:28 #255
    114309 QED
    Quod erat demonstrandum
    pi_25185778
    We hebben het niet over Cliteur, Monidique, sweetheart. [al kan jij nog een voorbeeld nemen aan zijn redenatie vermogen]

We hebben het overGeert Wilders en mevr. Ayaan Hirsi Ali die in een cel, resp., marinecomplex opgesloten zitten omdat een groepje randdebielen elke kritiek op hun pre-historisch geloof niet zien zitten.
    hetgeen te bewijzen was
    pi_25185885
    quote:
    Op zondag 20 februari 2005 22:56 schreef QED het volgende:
    We hebben het niet over Cliteur, Monidique, sweetheart.
    Wé misschien niet, onze beste vriend Kaalhei echter wel.
    quote:
    [al kan jij nog een voorbeeld nemen aan zijn redenatie vermogen]
    Het is dat ik geen nationalistische, genocideontkennende Turk ben, maar anders had ik mogelijk geantwoord: blaat.
    pi_25186075
    quote:
    Op zondag 20 februari 2005 22:56 schreef QED het volgende:
    We hebben het niet over Cliteur, Monidique, sweetheart. [al kan jij nog een voorbeeld nemen aan zijn redenatie vermogen]

We hebben het overGeert Wilders en mevr. Ayaan Hirsi Ali die in een cel, resp., marinecomplex opgesloten zitten omdat een groepje randdebielen elke kritiek op hun pre-historisch geloof niet zien zitten.
    Opgesloten is nogal overdreven, maar echt vrij zullen ze zich wel niet voelen nee...
    "It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
      maandag 21 februari 2005 @ 00:06:06 #258
    114309 QED
    Quod erat demonstrandum
    pi_25187350
    quote:
    Op zondag 20 februari 2005 23:01 schreef Monidique het volgende:

[..]

Wé misschien niet, onze beste vriend Kaalhei echter wel.
    [..]
    vriend Kaalhei citeerde Cliteur. Cliteur is niet het topic. Wat jij òòk had kunnen weten als je kon lezen.

quote:
    Het is dat ik geen nationalistische, genocideontkennende Turk ben, maar anders had ik mogelijk geantwoord: blaat.
    Geitjes zeggen bèh. Misschien wel handig om te weten als je verliefd wordt op zo'n schatje.
    hetgeen te bewijzen was
    pi_25187401
    quote:
    Op maandag 21 februari 2005 00:06 schreef QED het volgende:
    vriend Kaalhei citeerde Cliteur. Cliteur is niet het topic.
    Nee, ik snap het wel, hoor. Citeren, raadplegen, maar in geval van negatieve kritiek is het zogenaamd off-topic.

Typisch...
      maandag 21 februari 2005 @ 00:29:56 #260
    114309 QED
    Quod erat demonstrandum
    pi_25187820
    quote:
    Op maandag 21 februari 2005 00:08 schreef Monidique het volgende:

[..]

Nee, ik snap het wel, hoor. Citeren, raadplegen, maar in geval van negatieve kritiek is het zogenaamd off-topic.

Typisch...
    Inderdaad.
    Typisch moslim gedrag.

Dat was het topic.

Moslims kunnen geen kritiek verdragen op hun pre-historisch geloof.
    Vandaar dat Mevr. Ayaan Hirsi Ali en Geert Wilders opgesloten zitten en moordlustige randdebielen vrij rondlopen.
    hetgeen te bewijzen was
    pi_25187951
    quote:
    Op maandag 21 februari 2005 00:29 schreef QED het volgende:

[..]

Inderdaad.
    Typisch moslim gedrag.

Dat was het topic.

Moslims kunnen geen kritiek verdragen op hun pre-historisch geloof.
    Vandaar dat Mevr. Ayaan Hirsi Ali en Geert Wilders opgesloten zitten en moordlustige randdebielen vrij rondlopen.
    AHA. Doel: Alle moslims beledigen en bedreigt worden.
    Status: Bereikt

maandag 21 februari 2005 @ 00:43:16 #262
    114309 QED
    Quod erat demonstrandum
    pi_25188081
    Moslims Doel: Alle 'ongelovigen' om zeep te helpen.

verse 2.191 which exhorts Muslims to kill the unbelievers wherever they find them, verse 9.123 to murder them and treat them harshly, verse 9.5 slay them, verse 8.65 fight with them.

Status: Doel bij lange na niet bereikt en zal ook nooit bereikt worden.
    hetgeen te bewijzen was
    pi_25188220
    quote:
    Op maandag 21 februari 2005 00:43 schreef QED het volgende:

verse 2.191 which exhorts Muslims to kill the unbelievers wherever they find them, verse 9.123 to murder them and treat them harshly, verse 9.5 slay them, verse 8.65 fight with them.

Grappig dat idioten als jij dit soort verzen altijd tegen zichzelf zullen gebruiken. De moslim in een kwaad daglicht stellen en bijna hen dwingen jou te vermoorden. Terwijl de context iets heel anders aanwijst. Maar kennelijk ben je sowieso een afgoddienaar volgens een van je verzen.

Hej, wacht, het is engels. Het zal wel weer zo een standaard stokpaardje van een engelse rechts extremistische site gehaald zijn
    quote:
    Op maandag 21 februari 2005 00:43 schreef op_dreef het volgende:

[..]

Ben je nou nog niet opgebokt naar het rifgebergte ?
    Wat moet ik in het rifgebergte? Amandelen kweken ofzo?
      maandag 21 februari 2005 @ 00:56:25 #265
    114309 QED
    Quod erat demonstrandum
    pi_25188345
    quote:
    Is het niet verschrikkelijk?

Er staat nog meer van die flauwekul in de Koran, hoor.

Kijk op muslim-online. Dit was van TK Rajesh. An R&D engineer based in Bangalore who writes on the ‘convergent triumvirate of Indian nationalism, Indian culture and Indian religion’

Maar ik neem aan dat mensen uit India die gèèn moslim zijn òòk tot de 'infidels' behoren, huh.

http://www.saag.org/papers9/paper837.html
    hetgeen te bewijzen was
    pi_25192707
    .
    Google geeft er een nog naargeestiger draai aan:

Bedoelde je: verse 2.191 which exports Muslims to kill the unbelievers wherever they find them, verse 9.123 to murder them and treat them harshly, verse 9.5 slay them, verse 8.65 fight with them.
    pi_25192841
    quote:
    Op zondag 20 februari 2005 22:21 schreef Kaalhei het volgende:
  • Je uit je mening vrijelijk en je wordt als een varken afgeslacht (Fortuijn/van Gogh)
  • Je laat je door de staat 'beschermen' en je mag elke dag in de bajes slapen (Wilders/AHA)

Hulde aan de rechtstaat. Laten we hopen dat de PvdA de verkiezingen wint want met Cohen als MP wordt alles beter.
  • Wat een onzin Kaalhei, dat weet je toch zelf wel? Dit gaat om mensen die grof waren en door een klein groepje moslims worden belaagd.

Als jij gelijk hebt, zou het dolle pret zijn in ons land. Alsof alle commentaar op Nederlandse moslims dat soort gevolgen heeft

Juist dit soort redneringen vind ik gevaarlijk en ook bewust de boel op scherp zetten.
      maandag 21 februari 2005 @ 13:19:09 #268
    114059 op_dreef
    Gedegen gierigaard
    pi_25192960
    quote:
    Op maandag 21 februari 2005 13:09 schreef SCH het volgende:

[..]

Wat een onzin Kaalhei, dat weet je toch zelf wel? Dit gaat om mensen die grof waren en door een klein groepje moslims worden belaagd.
    Oh, gelukkig maar, dan is het goed!
    quote:
    Als jij gelijk hebt, zou het dolle pret zijn in ons land. Alsof alle commentaar op Nederlandse moslims dat soort gevolgen heeft
    Waarvan akte dus....
    pi_25205371
    quote:
    Conflict Donner en Kamerleden over beveiliging

DEN HAAG, 22 FEBR. Minister Donner (Justitie) heeft een conflict met de bedreigde Tweede-Kamerleden Hirsi Ali en Wilders over hun huisvesting en beveiliging. Dit blijkt na publicatie van een brief van de minister die vanmorgen naar de Tweede Kamer is gestuurd.

Donner stelt in de brief dat Hirsi Ali (VVD) en Wilders (Groep Wilders) sinds de moord op Van Gogh in november op cruciale momenten in hun beveiliging eigen keuzes over hun verblijfplaats hebben kunnen maken. Volgens Hirsi Ali en Wilders schetst de minister zo een ,,vals beeld''. Donner bestrijdt dat Wilders in een 'cel' is ondergebracht, zoals het Kamerlid in deze krant vertelde. Wilders bestrijdt dit: ,,Het is wel degelijk een cel.''

Donner schrijft verder dat voor Hirsi Ali begin vorige week al vaste woonruimte was gevonden ,,waarvoor gekozen werd''. Dit klopt niet volgens Hirsi Ali. ,,Ik heb op 3 februari een woning bezichtigd. Daartegen heb ík wel 'ja' gezegd, maar de mensen van de NCBB (nationaal coördinator bewaking en beveiliging, red.) hebben mij toen weer afgeraden het te doen, omdat de buurman, Henk van der Meijden, uitzicht had op het balkon.'' Henk van der Meijden is oud-Telegraaf-journalist.

Volgens Donner werd de beschermde locatie waar Wilders is ondergebracht, de gevangenis in Zeist, zoals het Kamerlid zaterdag zei tegen deze krant, ,,onder de gegeven omstandigheden uitdrukkelijk door hem (Wilders, red.) geprefereerd''.

Wilders noemt het ,,grote onzin dat ik dat heb geprefereerd''. ,,De optie ging tussen een glas azijn en een glas bitterzuur, een gevangenis en een kazerne. Wat ik wilde, een beveiligde woning, mocht op dat moment niet.''

Hirsi Ali heeft er volgens Donner na de moord op Van Gogh ,,zelf voor gekozen enkele maanden in het buitenland te verblijven.'' Dit is volgens Hirsi Ali ,,een vreemde opvatting van het begrip eigen keuze''. ,,Ik had de keuze tussen vermoord worden en vluchten. Ze hebben mij gezegd: als je een paar nachten op één adres wil verblijven, moet je naar het buitenland. Dat was ingegeven door angst.''

Hirsi Ali en Wilders hadden gisteravond een gesprek met Donner over hun beveiliging, nadat zij vorige week in deze krant uit protest tegen hun leefomstandigheden hun geheime verblijfplaatsen onthulden.

Donner verwijt Hirsi Ali dat daardoor ,,niet alleen de veiligheid van betrokkenen in gevaar wordt gebracht, maar ook die van beveiligers en andere functionarissen in de woonomgeving van betrokkenen.''
    NRC

"Hier, een cel. Je kan hem nemen. Of niet."
    "I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
      dinsdag 22 februari 2005 @ 17:33:10 #270
    85299 HarigeKerel
    Ontvacht dus Tabee
    pi_25205434
    Ik snap niet dat het zo moeilijk is om iets te vinden... dat huis/paleis van prins Bernard staat nu toch leeg?
    "Pim Fortuyn was een Cylon" - Theo van Gogh te Amsterdam 5-8-2005
      woensdag 23 februari 2005 @ 11:11:11 #271
    95998 -DailaLama-
    Het is Dalai, niet Daila!
    pi_25212191
    quote:
    Op maandag 21 februari 2005 00:43 schreef QED het volgende:

Dat is te makkelijk QED.

Ezechiël:
    quote:
    33:11 Zeg tot hen: Zo waarachtig als Ik leef, spreekt de Heere HEERE, zo Ik lust heb in den dood des goddelozen!
      woensdag 23 februari 2005 @ 11:12:54 #272
    95998 -DailaLama-
    pi_25212206
    quote:
    Op zondag 20 februari 2005 22:21 schreef Kaalhei het volgende:
  • AHA slaapt helemaal niet in de bajes.

Jij doet ook lekker laagdunkend over onse marinemensen zeg ...
      woensdag 23 februari 2005 @ 11:24:39 #273
    114309 QED
    Quod erat demonstrandum
    pi_25212373
    quote:
    Op woensdag 23 februari 2005 11:11 schreef -DailaLama- het volgende:

[..]

Dat is te makkelijk QED.

Ezechiël:
    [..]
    Nuh-uh.

Het is làng geleden dat er in Nederland iemand vermoord werd in de naam van jezus - of god.
    Iemand vermoorden in de naam van allah - drie maanden geleden.
    hetgeen te bewijzen was
      woensdag 23 februari 2005 @ 11:26:12 #274
    66444 Lord_Vetinari
    Si non confectus non reficiat
    pi_25212394
    quote:
    Op woensdag 23 februari 2005 11:24 schreef QED het volgende:

[..]

Nuh-uh.

Het is làng geleden dat er in Nederland iemand vermoord werd in de naam van jezus - of god.
    Nope. Vorige week in Vlaardingen. Een godsdienstwaanzinnige vermoordde zijn moeder op bevel van de stemmen in zijn hoofd en ging met haar huid aan op straat lopen.
    De pessimist ziet het duister in de tunnel
    De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
    De realist ziet de trein komen
    De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
      woensdag 23 februari 2005 @ 11:31:21 #275
    114309 QED
    Quod erat demonstrandum
    pi_25212476
    quote:
    Op woensdag 23 februari 2005 11:26 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Nope. Vorige week in Vlaardingen. Een godsdienstwaanzinnige vermoordde zijn moeder op bevel van de stemmen in zijn hoofd en ging met haar huid aan op straat lopen.
    En vertelden die stemmen hem ook dat hij àlle ongelovigen moest doden?

Uit de koran:

hetgeen te bewijzen was
      woensdag 23 februari 2005 @ 11:38:42 #276
    66444 Lord_Vetinari
    pi_25212554
    quote:
    Op woensdag 23 februari 2005 11:31 schreef QED het volgende:

[..]

En vertelden die stemmen hem ook dat hij àlle ongelovigen moest doden?
    Was die persoon waar jij naar verwees (3 maanden geleden) dan bezig of van plan alle ongelovigen uit te roeien? Geen appels met peren gaan vergelijken, he?
      woensdag 23 februari 2005 @ 11:42:44 #277
    95998 -DailaLama-
    pi_25212596
    quote:
    Op woensdag 23 februari 2005 11:24 schreef QED het volgende:

[..]

Nuh-uh.

Iemand vermoorden in de naam van allah - drie maanden geleden.
    Volgens jouw theorie zouden nu alle moslims bezig moeten zijn met het vermoorden van mensen.
      woensdag 23 februari 2005 @ 11:55:35 #278
    114309 QED
    Quod erat demonstrandum
    pi_25212744
    quote:
    Op woensdag 23 februari 2005 11:38 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Was die persoon waar jij naar verwees (3 maanden geleden) dan bezig of van plan alle ongelovigen uit te roeien? Geen appels met peren gaan vergelijken, he?
    Z'n makkers wel. Zie Ayaan Hirsi Ali & Wilders. Heeft niets met fruit te maken. Logica.
    hetgeen te bewijzen was
      woensdag 23 februari 2005 @ 11:57:02 #279
    114309 QED
    Quod erat demonstrandum
    pi_25212766
    quote:
    Op woensdag 23 februari 2005 11:42 schreef -DailaLama- het volgende:

[..]

Volgens jouw theorie zouden nu alle moslims bezig moeten zijn met het vermoorden van mensen.
    Lees je het nieuws wel eens? Gehoord van de shari'a wetten?
    hetgeen te bewijzen was
      woensdag 23 februari 2005 @ 11:57:49 #280
    66444 Lord_Vetinari
    pi_25212774
    quote:
    Op woensdag 23 februari 2005 11:55 schreef QED het volgende:

[..]

Z'n makkers wel. Zie Ayaan Hirsi Ali & Wilders. Heeft niets met fruit te maken. Logica.
    Oh ja?

<kijkt naar buiten>

Goh, dan zit ik net in een goed stukje, zeker. Ik zie namelijk helemaal niemand hier vermoord worden. En in naam van de Christelijke God zijn en worden nog dagelijks mensen vermoord op de Veluwe. Of wou jij het bewust ontzeggen van geneesmiddelen aan kleine kinderen, uit naam van het geloof, geen moord noemen?
      woensdag 23 februari 2005 @ 11:59:35 #281
    66444 Lord_Vetinari
    pi_25212803
    quote:
    Op woensdag 23 februari 2005 11:57 schreef QED het volgende:

[..]

Lees je het nieuws wel eens? Gehoord van de shari'a wetten?
    We hadden het toch over Nederland? Of woon jij in een enclave waar de Sharia is ingevoerd? Anders kunnen we wel even gaan verwijzen naar vermoorde abortus artsen in de VS. Vermoorde Hindoes in India. Vermoorde Katholieken en Protestanten (die notabene elkaar afmaken in Noord Ierland.
    pi_25214470
    Ze heeft niet alleen de beveiligers in gevaar gebracht, maar ook alle toekomstige onderduikers.
      woensdag 23 februari 2005 @ 14:21:17 #283
    15221 Falco
    Afleidingsmanoeuvre
    pi_25214640
    quote:
    Op woensdag 23 februari 2005 11:26 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Wat onsmakelijk om moslimfundamentalisten met geestelijk gestoorden zoals die kerel in Vlaardingen te vergelijken! Respect weet je!
    &lt;a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow"&gt;Afleidingsmanoeuvre&lt;/a&gt;
      donderdag 24 februari 2005 @ 00:49:44 #284
    114309 QED
    Quod erat demonstrandum
    pi_25225094
    quote:
    Op woensdag 23 februari 2005 11:59 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

We hadden het toch over Nederland? Of woon jij in een enclave waar de Sharia is ingevoerd? Anders kunnen we wel even gaan verwijzen naar vermoorde abortus artsen in de VS. Vermoorde Hindoes in India. Vermoorde Katholieken en Protestanten (die notabene elkaar afmaken in Noord Ierland.
    Dacht ik al. Je volgt het nieuws niet.

Over de 'moslimwet Nederland'

Bijna 30 procent van alle moslims vindt dat het programma van een moslimpartij op de sharia, de islamitische wetgeving, gebaseerd moet zijn, ruim eenderde (34,2 procent) vindt dat dat juist niet zo moet zijn. Van de respondenten die een moslimpartij wensen, vindt ruim de helft dat de partij de sharia in het programma moet overnemen en een op de vijf vindt van niet.
    [underlining van mij]

Oh, doe geen moeite mij te overtuigen dat religie slecht is. Ik ben atheïst.
    De ene religie is nu eenmaal slechter dan de ander.

dommie.
    hetgeen te bewijzen was
      donderdag 24 februari 2005 @ 01:56:56 #285
    115337 PJ_O_Rourke
    Republican Party Reptile
    pi_25226144
    quote:
    Op woensdag 23 februari 2005 14:09 schreef Skyclad het volgende:
    Ze heeft niet alleen de beveiligers in gevaar gebracht, maar ook alle toekomstige onderduikers.
    Wat een bullshit.
    To grasp the true meaning of socialism, imagine a world where everything is designed by the post office, even the sleaze.
      donderdag 24 februari 2005 @ 10:23:08 #286
    95998 -DailaLama-
    pi_25229143
    quote:
    Op donderdag 24 februari 2005 00:49 schreef QED het volgende:

[..]

Dacht ik al. Je volgt het nieuws niet.

Over de 'moslimwet Nederland'

Bijna 30 procent van alle moslims vindt dat het programma van een moslimpartij op de sharia, de islamitische wetgeving, gebaseerd moet zijn, ruim eenderde (34,2 procent) vindt dat dat juist niet zo moet zijn. Van de respondenten die een moslimpartij wensen, vindt ruim de helft dat de partij de sharia in het programma moet overnemen en een op de vijf vindt van niet.
    [underlining van mij]
    Een derde van de moslims. Dat is geen meerderheid in het parlement.
      donderdag 24 februari 2005 @ 10:30:13 #287
    114309 QED
    Quod erat demonstrandum
    pi_25229260
    quote:
    Op donderdag 24 februari 2005 10:23 schreef -DailaLama- het volgende:

[..]

Een derde van de moslims. Dat is geen meerderheid in het parlement.
    Dat was het topic niet.

Jij vroeg: "Of woon jij in een enclave waar de Sharia is ingevoerd"

Nee. Die is er nog niet. Maar pretendeer niet dat je niets over de shari'a wet in Nederland weet.
    Dat is onoprecht en wekt bij mij het vermoeden te maken te hebben met een - in het gunstigste geval - zwakke debateur.
    In het ongunstigste, een leugenaar.

[ Bericht 2% gewijzigd door QED op 24-02-2005 10:35:55 ]
    hetgeen te bewijzen was
      donderdag 24 februari 2005 @ 10:31:19 #288
    114309 QED
    Quod erat demonstrandum
    pi_25229278

[ Bericht 100% gewijzigd door QED op 24-02-2005 10:33:24 (dubbel) ]
    hetgeen te bewijzen was
      donderdag 24 februari 2005 @ 10:31:42 #289
    114309 QED
    Quod erat demonstrandum
    pi_25229283

[ Bericht 100% gewijzigd door QED op 24-02-2005 10:34:44 (driedubbel. Fok! stoort) ]
    hetgeen te bewijzen was
      donderdag 24 februari 2005 @ 10:35:58 #290
    95998 -DailaLama-
    pi_25229341
    quote:
    Op donderdag 24 februari 2005 10:31 schreef QED het volgende:
    Dat was Lord_Vetinari.

Maar denk je nu echt dat de wetten die het stenigen en besnijden e.d. uit de sharia ooit door de Nederlandse justitie wordt toegepast?
      donderdag 24 februari 2005 @ 10:41:23 #291
    114309 QED
    Quod erat demonstrandum
    pi_25229398
    quote:
    Op donderdag 24 februari 2005 10:35 schreef -DailaLama- het volgende:

[..]

Dat was Lord_Vetinari.
    Mijn verontschuldiging.
    quote:
    Maar denk je nu echt dat de wetten die het stenigen en besnijden e.d. uit de sharia ooit door de Nederlandse justitie wordt toegepast?
    Gezien de bevolkingsgroei van moslims [zie, alleen over Amsterdam:http://www.onstat.amsterdam.nl/] acht ik de kans groot.
    Maar dan is het waarschijnlijk geen Nederlandse justitie meer............
    hetgeen te bewijzen was
    pi_25229440
    Typisch adt Hirsi Ali een aanbod van Henk van der Meyden afwijst, kan niet zo snel een linkje vinden, maar De Telegraaf meldt dus vanmorgen dat Henk van der Meyden nog een leuk optrekje overheeft naast zijn haagse villa, waar beveiliging absoluut geen probleem vormt. Excuus was dat ze bang was dat ome Henk foto's zou maken als ze een keer op het balkon zou staan, waarop ome Henk heel terecht opmerkt dat daar gewoon afspraken over gemaakt hadden kunnen worden. Mijns inziens had ze het aanbod van ome Henk best aan kunnen nemen, hij is tenslotte niet meer actief als glamour-reporter, daarnaast vind ik van Hirsi Ali weinig glamour uitgaan, en kennelijk is het verblijf op de amsterdamse marinebasis nog zo beroerd niet (wat ik overigens als bezorger voor een groot vervoersbedrijf in het verleden ook heb kunnen constateren)
    Ik ben spijkerhard. Sommigen noemen dat egoïstisch. Ik noem dat rechtvaardig.
    Ik stem Wilders. U ook?
    Kijk ook eens op mijn web-log
      donderdag 24 februari 2005 @ 11:05:37 #293
    115441 VijfdeColonne
    anti-Islam == extreem-rechts
    pi_25229684
    Goedkope manier van deze somalische om aan een riant verblijf te komen op kosten van de belastingbetaler. Mooi niet dat ik bijdraag aan de huisvesting van deze duivel in zwarte kleren.
    Wat hebben het nazisme en het communisme met elkaar gemeen? Ze hebben beide het darwinisme als basis van de ideologie. Meer dan 90% van alle miljoenen doden van de afgelopen 150 jaar, zijn het resultaat van deze extremistisch atheistische stromingen.
    pi_25230027
    quote:
    Op donderdag 24 februari 2005 11:05 schreef VijfdeColonne het volgende:
    Goedkope manier van deze somalische om aan een riant verblijf te komen op kosten van de belastingbetaler. Mooi niet dat ik bijdraag aan de huisvesting van deze duivel in zwarte kleren.
    Ik betwijfel of jij wel belasting betaalt. Verder slaat je reactie als een lul op een drumstel.
    Ik ben spijkerhard. Sommigen noemen dat egoïstisch. Ik noem dat rechtvaardig.
    Ik stem Wilders. U ook?
    Kijk ook eens op mijn web-log
    pi_25238092
    quote:
    Overeenstemming veilige woning Hirsi-Ali
    BRUSSEL - Topambtenaar Joustra van het ministerie van Justitie voert donderdagmiddag nog overleg met de bedreigde VVD-politica Hirsi-Ali over een nieuwe beveiligde woning. Dat heeft minister Donner van Justitie donderdag bekendgemaakt na overleg met zijn Europese collega's in Brussel. Volgens bronnen rondom het overleg zou er inmiddels overeenstemming bestaan over het aanbod van Justitie.

Donner wilde donderdag met het oog op de veiligheid geen nadere gegevens verstrekken. Volgens de minister gaat het wel om een woonplaats "waar zij kan verblijven zo lang de bedreigingen aanhouden". Met het eveneens bedreigde Kamerlid Wilders vindt later nog overleg plaats over een veilige woning of terugkeer naar zijn oude huis.
    Telegraaf.nl
    [i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
      donderdag 24 februari 2005 @ 20:22:41 #296
    71480 zoalshetis
    eerlijk=eerlijk
    pi_25238129
    quote:
    wat ben jij voor vuig moslimkloontje?
    hoofdletters kosten teveel tijd
    don't avoid pain to gain pleasure
    niet iedereen is iedereen
    pi_25239796
    quote:
    Wat een walgelijk ventje ben jij toch.
    pi_25240475
    Hirsi Ali, met dank aan Donner, onder de pannen. [eigen beveiligd huis] Nu Wilders nog
    Bron Journaal 24 - 02 - '05
    iedere engel heeft een duivelse kant.
    pi_25245274
    quote:
    Op donderdag 24 februari 2005 01:56 schreef PJ_O_Rourke het volgende:

[..]

Wat een bullshit.
    Iedereen weet nu waar ze worden ondergebracht. Maar slaap jij maar lekker verder hoor, iemand die rechts is is voor jou tenslotte per definitie onfeilbaar. Of het nou Hirshi Ali, Wilders of Hitler is.
      vrijdag 25 februari 2005 @ 10:24:55 #300
    15221 Falco
    Afleidingsmanoeuvre
    pi_25246664
    quote:
    Op vrijdag 25 februari 2005 08:02 schreef Skyclad het volgende:

[..]

Iedereen weet nu waar ze worden ondergebracht. Maar slaap jij maar lekker verder hoor, iemand die rechts is is voor jou tenslotte per definitie onfeilbaar. Of het nou Hirshi Ali, Wilders of Hitler is.
    Jij kan echt beter voortaan goed nadenken voordat je iets post.
    &lt;a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow"&gt;Afleidingsmanoeuvre&lt;/a&gt;
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')