quote:Op zondag 20 februari 2005 22:48 schreef Monidique het volgende:
Door wie is Cliteur het leven ongemakkelijk gemaakt, Kaalhei? Toch zeker wel voornamelijk door zijn eigen "voortreffelijke" redenatievermogen?
Wé misschien niet, onze beste vriend Kaalhei echter wel.quote:Op zondag 20 februari 2005 22:56 schreef QED het volgende:
We hebben het niet over Cliteur, Monidique, sweetheart.
Het is dat ik geen nationalistische, genocideontkennende Turk ben, maar anders had ik mogelijk geantwoord: blaat.quote:[al kan jij nog een voorbeeld nemen aan zijn redenatie vermogen]
Opgesloten is nogal overdreven, maar echt vrij zullen ze zich wel niet voelen nee...quote:Op zondag 20 februari 2005 22:56 schreef QED het volgende:
We hebben het niet over Cliteur, Monidique, sweetheart. [al kan jij nog een voorbeeld nemen aan zijn redenatie vermogen]
We hebben het overGeert Wilders en mevr. Ayaan Hirsi Ali die in een cel, resp., marinecomplex opgesloten zitten omdat een groepje randdebielen elke kritiek op hun pre-historisch geloof niet zien zitten.
vriend Kaalhei citeerde Cliteur. Cliteur is niet het topic. Wat jij òòk had kunnen weten als je kon lezen.quote:Op zondag 20 februari 2005 23:01 schreef Monidique het volgende:
[..]
Wé misschien niet, onze beste vriend Kaalhei echter wel.
[..]
Geitjes zeggen bèh. Misschien wel handig om te weten als je verliefd wordt op zo'n schatje.quote:Het is dat ik geen nationalistische, genocideontkennende Turk ben, maar anders had ik mogelijk geantwoord: blaat.
Nee, ik snap het wel, hoor. Citeren, raadplegen, maar in geval van negatieve kritiek is het zogenaamd off-topic.quote:Op maandag 21 februari 2005 00:06 schreef QED het volgende:
vriend Kaalhei citeerde Cliteur. Cliteur is niet het topic.
Inderdaad.quote:Op maandag 21 februari 2005 00:08 schreef Monidique het volgende:
[..]
Nee, ik snap het wel, hoor. Citeren, raadplegen, maar in geval van negatieve kritiek is het zogenaamd off-topic.
Typisch...
quote:Op maandag 21 februari 2005 00:29 schreef QED het volgende:
[..]
Inderdaad.
Typisch moslim gedrag.
Dat was het topic.
Moslims kunnen geen kritiek verdragen op hun pre-historisch geloof.
Vandaar dat Mevr. Ayaan Hirsi Ali en Geert Wilders opgesloten zitten en moordlustige randdebielen vrij rondlopen.
quote:Op maandag 21 februari 2005 00:43 schreef QED het volgende:
Moslims Doel: Alle 'ongelovigen' om zeep te helpen.
verse 2.191 which exhorts Muslims to kill the unbelievers wherever they find them, verse 9.123 to murder them and treat them harshly, verse 9.5 slay them, verse 8.65 fight with them.
Status: Doel bij lange na niet bereikt en zal ook nooit bereikt worden.![]()
Wat moet ik in het rifgebergte? Amandelen kweken ofzo?quote:Op maandag 21 februari 2005 00:43 schreef op_dreef het volgende:
[..]
Ben je nou nog niet opgebokt naar het rifgebergte ?![]()
Is het niet verschrikkelijk?quote:Op maandag 21 februari 2005 00:46 schreef Monidique het volgende:
http://www.google.nl/search?q=verse+2.191+which+exhorts+Muslims+to+kill+the+unbelievers+wherever+they+find+them%2C+verse+9.123+to+murder+them+and+treat+them+harshly%2C+verse+9.5+slay+them%2C+verse+8.65+fight+with+them.+&sourceid=mozilla-search&start=0&start=0&ie=utf-8&oe=utf-8&client=firefox-a&rls=org.mozilla:en-US:official
't Is bijna een grap, als de harde waarheid niet was dat zulke fascistische figuren daadwerkelijk in ons land huizen...
Wat een onzin Kaalhei, dat weet je toch zelf wel? Dit gaat om mensen die grof waren en door een klein groepje moslims worden belaagd.quote:Op zondag 20 februari 2005 22:21 schreef Kaalhei het volgende:
Het is kiezen of delen als je commentaar hebt op de Nederlandse moslim:Je uit je mening vrijelijk en je wordt als een varken afgeslacht (Fortuijn/van Gogh) Je kiest voor je leven en je houdt voortaan je mond (Cliteur) Je laat je door de staat 'beschermen' en je mag elke dag in de bajes slapen (Wilders/AHA)
Hulde aan de rechtstaat. Laten we hopen dat de PvdA de verkiezingen wint want met Cohen als MP wordt alles beter.![]()
Oh, gelukkig maar, dan is het goed!quote:Op maandag 21 februari 2005 13:09 schreef SCH het volgende:
[..]
Wat een onzin Kaalhei, dat weet je toch zelf wel? Dit gaat om mensen die grof waren en door een klein groepje moslims worden belaagd.
Waarvan akte dus....quote:Als jij gelijk hebt, zou het dolle pret zijn in ons land. Alsof alle commentaar op Nederlandse moslims dat soort gevolgen heeft
NRCquote:Conflict Donner en Kamerleden over beveiliging
DEN HAAG, 22 FEBR. Minister Donner (Justitie) heeft een conflict met de bedreigde Tweede-Kamerleden Hirsi Ali en Wilders over hun huisvesting en beveiliging. Dit blijkt na publicatie van een brief van de minister die vanmorgen naar de Tweede Kamer is gestuurd.
Donner stelt in de brief dat Hirsi Ali (VVD) en Wilders (Groep Wilders) sinds de moord op Van Gogh in november op cruciale momenten in hun beveiliging eigen keuzes over hun verblijfplaats hebben kunnen maken. Volgens Hirsi Ali en Wilders schetst de minister zo een ,,vals beeld''. Donner bestrijdt dat Wilders in een 'cel' is ondergebracht, zoals het Kamerlid in deze krant vertelde. Wilders bestrijdt dit: ,,Het is wel degelijk een cel.''
Donner schrijft verder dat voor Hirsi Ali begin vorige week al vaste woonruimte was gevonden ,,waarvoor gekozen werd''. Dit klopt niet volgens Hirsi Ali. ,,Ik heb op 3 februari een woning bezichtigd. Daartegen heb ík wel 'ja' gezegd, maar de mensen van de NCBB (nationaal coördinator bewaking en beveiliging, red.) hebben mij toen weer afgeraden het te doen, omdat de buurman, Henk van der Meijden, uitzicht had op het balkon.'' Henk van der Meijden is oud-Telegraaf-journalist.
Volgens Donner werd de beschermde locatie waar Wilders is ondergebracht, de gevangenis in Zeist, zoals het Kamerlid zaterdag zei tegen deze krant, ,,onder de gegeven omstandigheden uitdrukkelijk door hem (Wilders, red.) geprefereerd''.
Wilders noemt het ,,grote onzin dat ik dat heb geprefereerd''. ,,De optie ging tussen een glas azijn en een glas bitterzuur, een gevangenis en een kazerne. Wat ik wilde, een beveiligde woning, mocht op dat moment niet.''
Hirsi Ali heeft er volgens Donner na de moord op Van Gogh ,,zelf voor gekozen enkele maanden in het buitenland te verblijven.'' Dit is volgens Hirsi Ali ,,een vreemde opvatting van het begrip eigen keuze''. ,,Ik had de keuze tussen vermoord worden en vluchten. Ze hebben mij gezegd: als je een paar nachten op één adres wil verblijven, moet je naar het buitenland. Dat was ingegeven door angst.''
Hirsi Ali en Wilders hadden gisteravond een gesprek met Donner over hun beveiliging, nadat zij vorige week in deze krant uit protest tegen hun leefomstandigheden hun geheime verblijfplaatsen onthulden.
Donner verwijt Hirsi Ali dat daardoor ,,niet alleen de veiligheid van betrokkenen in gevaar wordt gebracht, maar ook die van beveiligers en andere functionarissen in de woonomgeving van betrokkenen.''
Dat is te makkelijk QED.quote:Op maandag 21 februari 2005 00:43 schreef QED het volgende:
Moslims Doel: Alle 'ongelovigen' om zeep te helpen.
verse 2.191 which exhorts Muslims to kill the unbelievers wherever they find them, verse 9.123 to murder them and treat them harshly, verse 9.5 slay them, verse 8.65 fight with them.
Status: Doel bij lange na niet bereikt en zal ook nooit bereikt worden.![]()
quote:33:11 Zeg tot hen: Zo waarachtig als Ik leef, spreekt de Heere HEERE, zo Ik lust heb in den dood des goddelozen!
AHA slaapt helemaal niet in de bajes.quote:Op zondag 20 februari 2005 22:21 schreef Kaalhei het volgende:
Het is kiezen of delen als je commentaar hebt op de Nederlandse moslim:Je uit je mening vrijelijk en je wordt als een varken afgeslacht (Fortuijn/van Gogh) Je kiest voor je leven en je houdt voortaan je mond (Cliteur) Je laat je door de staat 'beschermen' en je mag elke dag in de bajes slapen (Wilders/AHA)
Nuh-uh.quote:Op woensdag 23 februari 2005 11:11 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
Dat is te makkelijk QED.
Ezechiël:
[..]
Nope. Vorige week in Vlaardingen. Een godsdienstwaanzinnige vermoordde zijn moeder op bevel van de stemmen in zijn hoofd en ging met haar huid aan op straat lopen.quote:Op woensdag 23 februari 2005 11:24 schreef QED het volgende:
[..]
Nuh-uh.
Het is làng geleden dat er in Nederland iemand vermoord werd in de naam van jezus - of god.
En vertelden die stemmen hem ook dat hij àlle ongelovigen moest doden?quote:Op woensdag 23 februari 2005 11:26 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Nope. Vorige week in Vlaardingen. Een godsdienstwaanzinnige vermoordde zijn moeder op bevel van de stemmen in zijn hoofd en ging met haar huid aan op straat lopen.
Was die persoon waar jij naar verwees (3 maanden geleden) dan bezig of van plan alle ongelovigen uit te roeien? Geen appels met peren gaan vergelijken, he?quote:Op woensdag 23 februari 2005 11:31 schreef QED het volgende:
[..]
En vertelden die stemmen hem ook dat hij àlle ongelovigen moest doden?
Volgens jouw theorie zouden nu alle moslims bezig moeten zijn met het vermoorden van mensen.quote:Op woensdag 23 februari 2005 11:24 schreef QED het volgende:
[..]
Nuh-uh.
Het is làng geleden dat er in Nederland iemand vermoord werd in de naam van jezus - of god.
Iemand vermoorden in de naam van allah - drie maanden geleden.
Z'n makkers wel. Zie Ayaan Hirsi Ali & Wilders. Heeft niets met fruit te maken. Logica.quote:Op woensdag 23 februari 2005 11:38 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Was die persoon waar jij naar verwees (3 maanden geleden) dan bezig of van plan alle ongelovigen uit te roeien? Geen appels met peren gaan vergelijken, he?
Lees je het nieuws wel eens? Gehoord van de shari'a wetten?quote:Op woensdag 23 februari 2005 11:42 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
Volgens jouw theorie zouden nu alle moslims bezig moeten zijn met het vermoorden van mensen.
Oh ja?quote:Op woensdag 23 februari 2005 11:55 schreef QED het volgende:
[..]
Z'n makkers wel. Zie Ayaan Hirsi Ali & Wilders. Heeft niets met fruit te maken. Logica.
We hadden het toch over Nederland? Of woon jij in een enclave waar de Sharia is ingevoerd? Anders kunnen we wel even gaan verwijzen naar vermoorde abortus artsen in de VS. Vermoorde Hindoes in India. Vermoorde Katholieken en Protestanten (die notabene elkaar afmaken in Noord Ierland.quote:Op woensdag 23 februari 2005 11:57 schreef QED het volgende:
[..]
Lees je het nieuws wel eens? Gehoord van de shari'a wetten?
Wat onsmakelijk om moslimfundamentalisten met geestelijk gestoorden zoals die kerel in Vlaardingen te vergelijken! Respect weet je!quote:Op woensdag 23 februari 2005 11:26 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Nope. Vorige week in Vlaardingen. Een godsdienstwaanzinnige vermoordde zijn moeder op bevel van de stemmen in zijn hoofd en ging met haar huid aan op straat lopen.
Dacht ik al. Je volgt het nieuws niet.quote:Op woensdag 23 februari 2005 11:59 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
We hadden het toch over Nederland? Of woon jij in een enclave waar de Sharia is ingevoerd? Anders kunnen we wel even gaan verwijzen naar vermoorde abortus artsen in de VS. Vermoorde Hindoes in India. Vermoorde Katholieken en Protestanten (die notabene elkaar afmaken in Noord Ierland.
Wat een bullshit.quote:Op woensdag 23 februari 2005 14:09 schreef Skyclad het volgende:
Ze heeft niet alleen de beveiligers in gevaar gebracht, maar ook alle toekomstige onderduikers.
Een derde van de moslims. Dat is geen meerderheid in het parlement.quote:Op donderdag 24 februari 2005 00:49 schreef QED het volgende:
[..]
Dacht ik al. Je volgt het nieuws niet.
Over de 'moslimwet Nederland'
Bijna 30 procent van alle moslims vindt dat het programma van een moslimpartij op de sharia, de islamitische wetgeving, gebaseerd moet zijn, ruim eenderde (34,2 procent) vindt dat dat juist niet zo moet zijn. Van de respondenten die een moslimpartij wensen, vindt ruim de helft dat de partij de sharia in het programma moet overnemen en een op de vijf vindt van niet.
[underlining van mij]
Dat was het topic niet.quote:Op donderdag 24 februari 2005 10:23 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
Een derde van de moslims. Dat is geen meerderheid in het parlement.
Dat was Lord_Vetinari.quote:Op donderdag 24 februari 2005 10:31 schreef QED het volgende:
Mijn verontschuldiging.quote:
Gezien de bevolkingsgroei van moslims [zie, alleen over Amsterdam:http://www.onstat.amsterdam.nl/] acht ik de kans groot.quote:Maar denk je nu echt dat de wetten die het stenigen en besnijden e.d. uit de sharia ooit door de Nederlandse justitie wordt toegepast?![]()
Ik betwijfel of jij wel belasting betaalt. Verder slaat je reactie als een lul op een drumstel.quote:Op donderdag 24 februari 2005 11:05 schreef VijfdeColonne het volgende:
Goedkope manier van deze somalische om aan een riant verblijf te komen op kosten van de belastingbetaler. Mooi niet dat ik bijdraag aan de huisvesting van deze duivel in zwarte kleren.
Telegraaf.nlquote:Overeenstemming veilige woning Hirsi-Ali
BRUSSEL - Topambtenaar Joustra van het ministerie van Justitie voert donderdagmiddag nog overleg met de bedreigde VVD-politica Hirsi-Ali over een nieuwe beveiligde woning. Dat heeft minister Donner van Justitie donderdag bekendgemaakt na overleg met zijn Europese collega's in Brussel. Volgens bronnen rondom het overleg zou er inmiddels overeenstemming bestaan over het aanbod van Justitie.
Donner wilde donderdag met het oog op de veiligheid geen nadere gegevens verstrekken. Volgens de minister gaat het wel om een woonplaats "waar zij kan verblijven zo lang de bedreigingen aanhouden". Met het eveneens bedreigde Kamerlid Wilders vindt later nog overleg plaats over een veilige woning of terugkeer naar zijn oude huis.
wat ben jij voor vuig moslimkloontje?quote:Op donderdag 24 februari 2005 11:05 schreef VijfdeColonne het volgende:
Goedkope manier van deze somalische om aan een riant verblijf te komen op kosten van de belastingbetaler. Mooi niet dat ik bijdraag aan de huisvesting van deze duivel in zwarte kleren.
Wat een walgelijk ventje ben jij toch.quote:Op donderdag 24 februari 2005 11:05 schreef VijfdeColonne het volgende:
Iedereen weet nu waar ze worden ondergebracht. Maar slaap jij maar lekker verder hoor, iemand die rechts is is voor jou tenslotte per definitie onfeilbaar. Of het nou Hirshi Ali, Wilders of Hitler is.quote:
Jij kan echt beter voortaan goed nadenken voordat je iets post.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 08:02 schreef Skyclad het volgende:
[..]
Iedereen weet nu waar ze worden ondergebracht. Maar slaap jij maar lekker verder hoor, iemand die rechts is is voor jou tenslotte per definitie onfeilbaar. Of het nou Hirshi Ali, Wilders of Hitler is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |