Rekening houden met moslimfundamentalisten, volgens mij ben je niet helemaal goed snikkers!quote:Op zaterdag 19 februari 2005 00:32 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat is prima maar dat heeft hier niks mee te maken. We weten nu dat ze er zijn en daar hebben we rekening mee te houden.
Inderdaad, want veel moslims maken er nog steeds een gewoonte van om een minderjarige bruid uit het land van oorsprong te huwen.quote:Als er nu nog 10 kamerleden rare dingen over MOhammed gaan roepen kunnen we de boel wel opdoeken. Maar ja, vrijheid van meningsuiting he. Het is ontzettend belangrijk dat een kamerlid roept dat Mohammed een pedofiel is. Echt van groot belang.
Ik ben het helemaal met je eens. Sommige mensen willen blijkbaar een soort bananenrepubliek en snappen niet wat democratie feitelijk betekent.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 00:36 schreef Falco het volgende:
Ik sta versteld van sommige kinderachtige reacties, waarbij ik vraag of ze wel doorhebben wat democratie inhoudt en of ze wel uberhaupt in een democratie willen leven.
quote:Op zaterdag 19 februari 2005 00:40 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik ben het helemaal met je eens. Sommige mensen willen blijkbaar een soort bananenrepubliek en snappen niet wat democratie feitelijk betekent.
Dus je kritisch uitlaten over de Islam is als in een meer vol alligators lopen? Ik dacht dat het aantal extremisten onder de moslims volgens jou ontzettend laag lag?quote:Op vrijdag 18 februari 2005 23:28 schreef SCH het volgende:
Het is ook niet zo verstandig om zomaar een meer vol alligators in te lopen.
Volgens mij ben jij degene die niet helemaal begrijpt wat dat betekent.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 00:40 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik ben het helemaal met je eens. Sommige mensen willen blijkbaar een soort bananenrepubliek en snappen niet wat democratie feitelijk betekent.
Rekening mee te houden?quote:Op zaterdag 19 februari 2005 00:32 schreef SCH het volgende:
Dat is prima maar dat heeft hier niks mee te maken. We weten nu dat ze er zijn en daar hebben we rekening mee te houden.
1 alligator is genoeg hoor.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 00:43 schreef Lithion het volgende:
[..]
Dus je kritisch uitlaten over de Islam is als in een meer vol alligators lopen? Ik dacht dat het aantal extremisten onder de moslims volgens jou ontzettend laag lag?.
Inderdaad, het lijkt er min of meer op dat anti-democraten zoals SCH en TimmyAds via de islam de democratie zover mogelijk wensen terug te dringen. Dat beide gevaarlijke idioten zijn lijkt me duidelijk, al is hun retoriek kinderachtig en zeer doorzichtig.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 00:36 schreef Falco het volgende:
Ik sta versteld van sommige kinderachtige reacties, waarbij ik vraag of ze wel doorhebben wat democratie inhoudt en of ze wel uberhaupt in een democratie willen leven.
Ja, dat is leuk bedacht. Maar dat is niet de realiteit.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 00:46 schreef Lithion het volgende:
[..]
Rekening mee te houden?
Ik zie ze liever met wortel en tak uitgeroeid worden.
Dan is het dus geen meer vol alligators.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 00:52 schreef SCH het volgende:
1 alligator is genoeg hoor.
Je kunt inderdaad als homo door een willekeurig dorp in Afghanistan gaan lopen. Dus ?quote:Op zaterdag 19 februari 2005 00:54 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja, dat is leuk bedacht. Maar dat is niet de realiteit.
Je kan ook door een meer met alligators gaan lopen in de hoop dat ze niet thuis zijn.
quote:Op zaterdag 19 februari 2005 00:55 schreef Lithion het volgende:
[..]
Dan is het dus geen meer vol alligators.
Toch leuk van je hoor, zo'n freudiaanse verspreking..
SCH gevaarlijk, welnee. Hij weet donders goed dat hij als een van de eersten op dat dorpsplein staat om gestenigt te worden als de voorzittershamer vervangen is voor die van de Sh(c)aria.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 00:54 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Inderdaad, het lijkt er min of meer op dat anti-democraten zoals SCH en TimmyAds via de islam de democratie zover mogelijk wensen terug te dringen. Dat beide gevaarlijke idioten zijn lijkt me duidelijk, al is hun retoriek kinderachtig en zeer doorzichtig.
Vrijheid van het woord betekend ook vrijheid om iedereen en alles te beledigen.
O. Oké, jouw realiteit is dus dat zodra er zich extreem-intolerante elementen in de samenleving bevinden je je voortaan maar koest moet houden omdat je anders het risico loopt dat je iets overkomt?quote:Op zaterdag 19 februari 2005 00:54 schreef SCH het volgende:
Ja, dat is leuk bedacht. Maar dat is niet de realiteit.
Volgens de AIVD dus rond de 1000. Kortom, je lult weer eens uit je nek.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 00:58 schreef SCH het volgende:
[..]Je denkt weer de taalvirtuoos uit te hangen maar slaat het plankje weer mis.
Ik denk wel dat er een meertje vol moslimextremisten in ons land is ja, zoals in: 250. Behoorlijk meertje.
Oh, maar als Ali met haar uitspraken en met Submission alleen de extremisten tegen het zere been stoot (in dat meertje met 250 extremisten van jou loopt), waar zit je dan steeds over te miepen dat ze 'alle' moslims kwetst?quote:Op zaterdag 19 februari 2005 00:58 schreef SCH het volgende:
Ik denk wel dat er een meertje vol moslimextremisten in ons land is ja, zoals in: 250. Behoorlijk meertje.
quote:Op zaterdag 19 februari 2005 01:03 schreef Lithion het volgende:
[..]
Oh, maar als Ali met haar uitspraken en met Submission alleen de extremisten tegen het zere been stoot (in dat meertje met 250 extremisten van jou loopt), waar zit je dan steeds over te miepen dat ze 'alle' moslims kwetst?
Jij hebt juist zélf een slechte analogie gekozen... of je bent stiekem toch van mening dat het aantal extremisten onder moslims veel hoger ligt..
Nopez, dat heb je mis. Dat getal is gedifferentieerd door de AIVD, beter opletten wolfje.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 01:01 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Volgens de AIVD dus rond de 1000. Kortom, je lult weer eens uit je nek.
Ik durf daarbij ernstige vraagtekens te zetten. Verder is hij het toonbeeld van linkse tolerantie, of hij doet alsof hij tolerant is om zo de door hem bedachte waarheid uit vroegere tijden niet in gevaar te brengen. Het enige probleem is dat tolerantie in de vorm die hij voorstaat nog nooit iets heeft opgelost en dat ook nooit zal doen.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 01:00 schreef op_dreef het volgende:
[..]
SCH gevaarlijk, welnee. Hij weet donders goed dat hij als een van de eersten op dat dorpsplein staat om gestenigt te worden als de voorzittershamer vervangen is voor die van de Sh(c)aria.
Naar verluid zijn het er een stuk of duizend, en dat aantal neemt steeds meer toe. Wat lul je nou!quote:Op zaterdag 19 februari 2005 01:04 schreef SCH het volgende:
[..]Je kunt wel veel mensen kwetsen maar niet al die mensen hebben de behoefte haar iets aan te doen. Snap je dat nou echt niet?
Om de alligators er weer eens bij te halen:quote:Op zaterdag 19 februari 2005 01:04 schreef SCH het volgende:
[..]Je kunt wel veel mensen kwetsen maar niet al die mensen hebben de behoefte haar iets aan te doen. Snap je dat nou echt niet?
Jawel, maar jij snapt duidelijk niet waarom je analogie zo krom is. Maar geeft niet hoor, je komt er nog wel eens achter.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 01:04 schreef SCH het volgende:Je kunt wel veel mensen kwetsen maar niet al die mensen hebben de behoefte haar iets aan te doen. Snap je dat nou echt niet?
SCH is over 10-15 jaar gewoon VVDer, met bijbehorende denkbeelden. Hij moet alleen nog even met de echte wereld in contact komen.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 01:05 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Ik durf daarbij ernstige vraagtekens te zetten. Verder is hij het toonbeeld van linkse tolerantie, of hij doet alsof hij tolerant is om zo de door hem bedachte waarheid uit vroegere tijden niet in gevaar te brengen. Het enige probleem is dat tolerantie in de vorm die hij voorstaat nog nooit iets heeft opgelost en dat ook nooit zal doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |