Ik heb ook wel inderdaad op sites van andere asiels wel eens iets zien staan over dat er gedragstesten werden afgenomen, maar dat zal niet standaard zijn.
Anyway, omdat er toch te weinnig bekend is, wil mijn vriend toch liever niet gaan kijken. Rationeel gezien heeft hij wel gelijk, maar ik neem mijn beslissingen meestal wat emotioneler
![]()
Wel staat hij volledig achter Misu, dus maandag om 13 uur probeer ik te bellen, als mijn werkgever dan geen roet in het eten gooit door aanwezig te zijn
![]()
fotootje
![]()
Misu is een heerlijke knuffelkont. Hij kan lekker ondernemend zijn, bij het opvanggezin speelt hij graag uren met de Kong en sleept hij alle speeltjes in het huis mee naar zijn mand.
Misu heeft wel één verslaving.... namelijk; WANDELEN, daar kan hij geen genoeg van krijgen. Ook is Misu al een paar keer naar een gehoorzaamheidscursus geweest en dat vindt hij ook prachtig. Verder is Misu zindelijk, sociaal met andere honden, dol op mensen en autorijden is ook geen probleem voor hem. Misu kun je ook makkelijk meenemen op visite, hij gaat dan lekker aan je voeten liggen slapen. Kortom, een ideale hond! Ik heb trouwens die site een beetje doorgenomen om te kijken wat voor stichting het is enzo, maar daar staan werkelijk gruwelijke verhalen op