abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25158727
Gewoon even vragen..

Katten zitten apart.
pi_25158856
Nee Spin vriendje is nog niet half om, integendeel...en mijn ervaring is dat zeuren het tegendeel bereikt, dus ik hou maar even mijn mond...
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  † In Memoriam † zaterdag 19 februari 2005 @ 11:18:42 #53
7074 moussy
kuttekop
pi_25158889
nahjah, als ze een hond graag willen plaatsen kunnen ze toch even een gedragstest afnemen is zo gebeurt en nog leuk ook!
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_25159033
Wat is dat voor test dan, moussy?
  † In Memoriam † zaterdag 19 februari 2005 @ 11:49:58 #55
7074 moussy
kuttekop
pi_25159283
Ik kan op google er niks bijzonders over vinden. Maar met een paar testen kunnen ze zien wat voor een karakter er in de hond zit.
  zaterdag 19 februari 2005 @ 12:01:20 #56
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_25159434
Ik dacht dat als ze willen testen of een hond met katten overweg kan ze hem gewoon even de kattenafdeling opjagen
Nothing is ever easy Zeddicus Zu'l Zorander (Wizard's First Rule)
Go then, there are other worlds than these Jake (The Gunslinger)
  † In Memoriam † zaterdag 19 februari 2005 @ 12:02:01 #57
43556 miss_dynastie
pi_25159442
Ik ook
Leek me nog slim ook
  † In Memoriam † zaterdag 19 februari 2005 @ 13:16:11 #58
7074 moussy
kuttekop
pi_25160414
Wij deden het wel met de makkelijkste sulligste kat, die namen we dan in de koffiehoek op schoot en dan de hond aan de riem ook mee de koffiehoek
pi_25160622
[quote]Op zaterdag 19 februari 2005 11:18 schreef moussy het volgende:
nahjah, als ze een hond graag willen plaatsen kunnen ze toch even een gedragstest afnemen is zo gebeurt en nog leuk ook!
[/quote/

Ik ken wel de puppytest http://users.pandora.be/francky_naessens/De%20PuppyTest.htm
Misschien dat deze test ook gedaan kan worden bij oudere honden? Hoewel, hij heet natuurlijk niet voor niets de puppytest ....
pi_25160690
Ik heb ook wel inderdaad op sites van andere asiels wel eens iets zien staan over dat er gedragstesten werden afgenomen, maar dat zal niet standaard zijn.

Anyway, omdat er toch te weinnig bekend is, wil mijn vriend toch liever niet gaan kijken. Rationeel gezien heeft hij wel gelijk, maar ik neem mijn beslissingen meestal wat emotioneler

Wel staat hij volledig achter Misu, dus maandag om 13 uur probeer ik te bellen, als mijn werkgever dan geen roet in het eten gooit door aanwezig te zijn

fotootje

Misu is een heerlijke knuffelkont. Hij kan lekker ondernemend zijn, bij het opvanggezin speelt hij graag uren met de Kong en sleept hij alle speeltjes in het huis mee naar zijn mand.
Misu heeft wel één verslaving.... namelijk; WANDELEN, daar kan hij geen genoeg van krijgen. Ook is Misu al een paar keer naar een gehoorzaamheidscursus geweest en dat vindt hij ook prachtig. Verder is Misu zindelijk, sociaal met andere honden, dol op mensen en autorijden is ook geen probleem voor hem. Misu kun je ook makkelijk meenemen op visite, hij gaat dan lekker aan je voeten liggen slapen. Kortom, een ideale hond!

Ik heb trouwens die site een beetje doorgenomen om te kijken wat voor stichting het is enzo, maar daar staan werkelijk gruwelijke verhalen op
  † In Memoriam † zaterdag 19 februari 2005 @ 13:35:22 #61
7074 moussy
kuttekop
pi_25160746
Oh nog ff een misschien hele domme tip, maar leer je hond na een bepaalde toestemming in de tuin te poepen en plassen. Ik zit nu met mijn rug-heup-nogsteeds iets onduidelijks en kan de hond dus niet uit laten. Als ik hem duidelijk maak dat hij even voor deze keer in de tuin moet poepen piesen doet het wel, maar als hij inde zomer in de tuin komt, omdat de deur open staat, doet hij het niet, of ik moet toestemming geven.

Kissa zo'n test is het!
  zaterdag 19 februari 2005 @ 14:12:43 #62
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_25161393
Misu is prachtig! Wat een lieve kop heeft hij
  † In Memoriam † zaterdag 19 februari 2005 @ 14:15:39 #63
43556 miss_dynastie
pi_25161424
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 13:32 schreef miss_sly het volgende:
Wel staat hij volledig achter Misu, dus maandag om 13 uur probeer ik te bellen, als mijn werkgever dan geen roet in het eten gooit door aanwezig te zijn
Hoezo? Je kan toch uitleggen dat je een kwartiertje later pauze neemt (ik noem maar wat hoor) om even privédingen te regelen?
Misu is lief
pi_25161574
Misu staat op de site nu ' in het zonnetje' en daar staat een extra stukje tekst bij. Dat eindigt met: Zo dit is mijn verhaal. Ik wil zo graag , zoals mijn vroegere vriendjes naar een echt thuis, ik snap maar niet dat iedereen aan mij voorbijgaat, want geef toe.... ik ben toch wel heel bijzonder: lief, jong en toch reeds zo goed opgevoed. En om jullie helemaal te overtuigen, ik hou ook van heerlijk knuffelen!!!

Maar ik snap er niets van dat mensen aan hem voorbijgaan, hij ziet er zoo ongelofelijk lief uit
  zaterdag 19 februari 2005 @ 14:28:27 #65
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_25161595
Als ik al niet twee honden had gehad...
  † In Memoriam † zaterdag 19 februari 2005 @ 14:38:35 #66
43556 miss_dynastie
pi_25161679
Shiiit, ik moet zo huilen als ik dat soort dingen lees
Ik duim echt heel hard miss_sly
pi_25161705
Dan moet je die site niet lezen miss_d! Daar staan dingen op die zijn werkelijk te gruwelijk voor woorden

Tony (mijn vriend dus, dat vriendje heb ik zo genoeg van) vindt Misu niet mooi (snap ik niets van!) maar hij vindt dat ie wel een lief koppie heeft
Ik vind Misu geweldig, prachtig en lief en ik vind dat hij zeker ook een eigen thuis verdient!
  zaterdag 19 februari 2005 @ 14:45:44 #68
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_25161725
Niet mooi?

Kijk toch eens wat een lekker zacht koppie hij heeft En die oren, die zijn zo knuffelig zacht Net als die van Casper

Hij is prachtig
  † In Memoriam † zaterdag 19 februari 2005 @ 14:48:10 #69
43556 miss_dynastie
pi_25161765
Niet mooi? He??
Hij is juist hartstikke mooi
Zucht...
pi_25161848
Als hij hem maar lief vindt, dat is belangrijker dan mooi En dat vindt ie wel!

Ow ja, en ik heb een kadootje voor de doop: een doosje met een beertje en twee kleine zilveren doosjes met Jens zijn naam erop: eentje voor een haarlokje en eentje voor tandjes! Het beertje is leuk voor hem nu, de doosjes zijn leuk voor zijn mama's want die kunnen die belangrijke kleinoodjes mooi bewaren en later is het leuk voor Jens zelf als hij groot is
  zaterdag 19 februari 2005 @ 14:59:04 #71
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_25161916
Wat een mooie kadootjes Alvast heel veel plezier morgen

Ik heb al een hele dag geen pics gespamd Gauw goedmaken:

Ik. Wil. Niet. Opgetild. Worden.

Hond mag weg. Mand mag blijven.
pi_25161950
Die bovenste foto, wat hangt ie leuk
  † In Memoriam † zaterdag 19 februari 2005 @ 15:06:56 #73
43556 miss_dynastie
pi_25162016
Gut, op die laatste foto is het net Garfield

Mag ik ff blij zijn? Ik doe sinds een paar maanden 50 cent, 1 euro en 2 euro munten in een spaarpot voor de diertjes. Nou heb ik bijnaaaaaaa dit hok voor Carlijn bij elkaar gespaard:

zaterdag 19 februari 2005 @ 15:07:50 #74
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_25162036
Wat een hip hok!
pi_25162100
Wat een leuk hok!
Ik wist niet dat ze zulke fancy dingen hadden voor konijnen
pi_25162117
Ow Spin, ik zag in een ander topic over boeken dat jij een boek van Faye Kellerman had gekocht. Heb je daar al meer van gelezen?
  zaterdag 19 februari 2005 @ 15:17:31 #77
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_25162165
Nee nog niet. Ik zag dat die ik nu heb gekocht een deel uit een serie is dus eerst even op jacht naar deel 1. Jij kent haar wel? Ik las dat ze de vrouw is van die andere schrijver. Daar heb ik wel zowat alles van gelezen.
pi_25162264
Eindleijk iemand die Jonathan Kellerman ook kent en kan waarderen!
Ik heb de volledige serie hier in de kast staan, zelfs zijn laatste boek da tin Nederland nog niet uit was maardat ik in oktober in de US heb gekocht!
Ik heb ook nog nooit iets van haar gelezen, en telkens als ik iets van haar zie denk ik: misschien toch eens doen...
Ik hoor graag wat je er van vindt! Als je tenminste deel 1 gevonden en gelezen hebt
pi_25162296
Ik heb alles van Jonathan gelezen en bijna alles van Faye (heb nu nog 2 boeken liggen).

Maar das mega-offtopic natuurlijk

Misu is prachtig, prachtig gewoon! Ik hoop dat dit hondje bij jullie terecht zal komen
pi_25162309
Oh en nog wat! Haren jullie beesten ook zo verschrikkelijk al?
pi_25162316
Als ik nu in TTK een topic over dit schrijverspaar open, kom je dan vertellen over Faye, Tinkerbell?
pi_25162326
Als Noppes even een kopje is komen geven terwijl ik aan de pc zit, ligt het toetsenbord onder de haren! Dus ja, het is echt een verschrikking op het moment!
pi_25162328
Sure, sure
pi_25162350
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 15:31 schreef miss_sly het volgende:
Als Noppes even een kopje is komen geven terwijl ik aan de pc zit, ligt het toetsenbord onder de haren! Dus ja, het is echt een verschrikking op het moment!
Wij hebben de hele huiskamer veranderd zodat Ayla er nu wat centraler bij kan liggen in d'r mandje. Gezellig . Toen ook maar besloten dat het kleed dat altijd over de bank lag er maar eens af te halen. Maar dom om dit nu op dit moment te doen met al dat gehaar
pi_25162448
  zaterdag 19 februari 2005 @ 15:42:13 #86
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_25162468
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 15:29 schreef Tinkerbell het volgende:
Oh en nog wat! Haren jullie beesten ook zo verschrikkelijk al?
Ja Er is niet tegenop te stofzuigen. Casper poept zelfs poep aan een haar... Soort poepsaté, zeg maar.

Niet dat ik zo stofzuigerig ben natuurlijk
pi_25162486
ik heb net geveegd! was hard nodig en stofzuigen duurt me te lang
pi_25162504
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 15:42 schreef Spindizzy het volgende:

Niet dat ik zo stofzuigerig ben natuurlijk

Leve de swiffer dan maar

Oh, ook niet doen qua huishoudelijk: je vloer dweilen als het regent. Is van geen enkel nut, een minuut later zie je alweer leuke honden- en kattenpootjes
pi_25162666
Deze net gemaakt

zaterdag 19 februari 2005 @ 15:58:40 #90
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_25162681
Agossie

Ayla kijkt of ze het wel gezellig vindt
pi_25162698
Wat liggen ze voorzichtig gebroederlijk/gezusterlijk in die mand!
pi_25162722
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 16:00 schreef miss_sly het volgende:
Wat liggen ze voorzichtig gebroederlijk/gezusterlijk in die mand!
Gezusterlijk, d'r zijn hier eigenlijk maar 2 mannen in huis

En voorzichtig, das het juiste woord. Lotje is wel gek op Ayla, maar Ayla is nog wat voorzichtig met de katten
pi_25163239
Xena verhaart ook al meer dan anders.
Ik ben net terug van het tuincentrum (wat hier op mijn nieuwe stekkie heeeeerlijk en gevaaaaaarlijk dichtbij zit) en heb daarna buiten gerommeld met bakken en potten en Xena aan haar tuigje aan de schutting gebonden. Heerlijk vind ze het in de tuin Lekker scharrelen tussen het verwilderd gedoe, gras eten, kekkeren naar vogeltjes en rollebollen op het terras. Bevalt dus goed dat tuigje
En het is maar goed dat ze dan vastzit, want ze nam een run richting gat onder de poortdeur, het touw glipte uit mijn vingers.... ik was maar net op tijd om mijn voet op het touw te zetten
  † In Memoriam † zaterdag 19 februari 2005 @ 16:42:52 #94
7074 moussy
kuttekop
pi_25163335
Wij hadden vroeger 2 palen in de tuin, met daar tussen een staaldraad. Aan die draad zat een lange lijn met musketonhaakjes. De ene klikte we aan de draad tussen de palen en de andere aan het tuigje van de kat of konijn

Onze katten jagen de hond van zijn kussen af, die blijven meestal nooit zo lief saampies liggen
pi_25163658
Zie net dat Dorkan al geplaatst is.
Gaat hier best raar in het asiel soms
  † In Memoriam † zaterdag 19 februari 2005 @ 17:12:24 #96
43556 miss_dynastie
pi_25163750
Ayla, wat een grote mand heb je! Die kan je inderdaad best delen

Fijn dat het tuigje zo goed bevalt bluezz. De katten van mijn schoonzusje kunnen er écht niet tegen, die zijn een keer net zo lang om haar heen gaan rennen tot ze vaststond en omviel Mag Xena uiteindelijk zonder tuigje en is dit wennen, of hou je haar altijd aan het tuigje?

miss_sly, grappig he ??? Nog ff een paar weekjes doorsparen, verheug me er nu al op en dit hok is op zich ook nog goed, dus misschien, uh.... ritje kinderboerderij en zo
  † In Memoriam † zaterdag 19 februari 2005 @ 17:19:04 #97
43556 miss_dynastie
pi_25163862
Ik heb net lokstof voor Yian gekocht, dat schijnen ze lekker te vinden. Ik heb het op schoot gestrooid, hij heeft me helemaal geknuffeld en kopjes gegeven en nu ligt ie op de grond te rollebollen
pi_25164072
Miss_d, als je er nog 2 nijntjes bij wil.... dat meisje van marktplaats heeft niet meer gereageerd
wat is lokstof eigenlijk

Onze vogels zijn ook gigantisch in de rui Allemaal tegelijk
pi_25164311
Xena mag met haar ondernemende nieuwsgierige nergensbangvoor karakter niet zonder tuigje miss_dynastie, ik ben dan bang dat ze in 1 keer zo ongeveer in zandvoort aan zee zit
  zaterdag 19 februari 2005 @ 18:07:26 #100
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_25164799
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 16:36 schreef Bluezz het volgende:
Lekker scharrelen tussen het verwilderd gedoe, gras eten, kekkeren naar vogeltjes en rollebollen op het terras.
Prachtig is dat, he
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')