hebben we bij de auto ookquote:Op zaterdag 19 februari 2005 12:01 schreef Didiot het volgende:
Is trouwens ook apart starten. Als je je koppelingshandle niet intrekt doet 'ie niets...
quote:Op zaterdag 19 februari 2005 10:56 schreef Didiot het volgende:
Hierbij presenteert een trotse aap met zeven lullen de volgende foto's:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]![]()
quote:Op zaterdag 19 februari 2005 07:49 schreef Youssef het volgende:
[..]
Een vrouw die nog op is om 2:19? FoeiJij moet flink plamuren deze ochtend
Geen onzedelijke plaatjes in dit topic jaquote:Op zaterdag 19 februari 2005 10:23 schreef Rietvaerder het volgende:
Je rijdt op een smalle weg waar een strikt inhaalverbod geldt en je haalt een fiets in...
Blijf je de volgende 2 km achter die fiets rijden, of overtreedt je de wet en gaat inhalen?
Wat is de goede keus?
[afbeelding]
Mooooooooiquote:Op zaterdag 19 februari 2005 10:56 schreef Didiot het volgende:
Hierbij presenteert een trotse aap met zeven lullen de volgende foto's:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]![]()
Ben jij ook zo laat opgestaan??quote:Op zaterdag 19 februari 2005 13:00 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ik plamuur bijna niet.... ik slaap gewoon wat langer.
Nou inderdaad......quote:Op zaterdag 19 februari 2005 13:16 schreef hicham het volgende:
[..]
Geen onzedelijke plaatjes in dit topic ja
[..]
Mooooooooi![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
Ben jij ook zo laat opgestaan??Ik voel me zo alleen met al die kneusjes hier die voor 10:00 opstaan
Poeh, ik had mezelf al bijna van kant gemaakt, maar dat is nu niet meer nodigquote:Op zaterdag 19 februari 2005 13:19 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Nou inderdaad......
Dat hoeft dus niet.... ik ben solidair met je.
quote:Op zaterdag 19 februari 2005 13:31 schreef ondeugend het volgende:
Ik ben iemand die altijd laat op gang komt en laat weer ophoud.
Bevalt prima tot ik weer eens heeeeeeel vroeg op moet.
Dat is handig als je niet bij je ouders woont ja. Als ik vakantie heb dan wil ik ook pas om 2 uur naar bed, maar om 1 uur doet mijn vader de deur dan open en gaat zeuren van 'weet je wel hoe laat het is???quote:Op zaterdag 19 februari 2005 13:31 schreef ondeugend het volgende:
Ik ben iemand die altijd laat op gang komt en laat weer ophoud.
Bevalt prima tot ik weer eens heeeeeeel vroeg op moet.
quote:Op zaterdag 19 februari 2005 13:32 schreef Rietvaerder het volgende:
Hee stinkturk, verzin je eigen signature eens man![]()
quote:
Sinds wanneer isquote:Op zaterdag 19 februari 2005 13:46 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Dan moet je geen arrogante kop trekken maar gewoon doen
![]()
Wijk/gemeente in Rotterdam-Zuid ja, bij gemeente Feyenoord...quote:Op zaterdag 19 februari 2005 13:48 schreef hollander172 het volgende:
Weet een van jullie waar "beverwaard" is in Rotterdam?Is dit een wijk? Straat?
Jullie zijn geen echte rijdersquote:Op zaterdag 19 februari 2005 12:40 schreef Rietvaerder het volgende:
T*ring j*ntje!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Hoor dit!![]()
http://www.speedycom.co.uk/shop/race-fit.mp3 (effe in Media Player afspelen, in Winamp doet ie het niet hier)
[afbeelding]
2005 GSX-R600
Sorry, kan niet echt genieten van dergelijke geluidenquote:Op zaterdag 19 februari 2005 13:56 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Jullie zijn geen echte rijders![]()
![]()
Dit klinkt toch vele malen geiler dan een meid die klaarkomt? Zeg nou zelf.
Wat doe je met een A-rijbewijs op zak danquote:Op zaterdag 19 februari 2005 14:06 schreef hicham het volgende:
Sorry, kan niet echt genieten van dergelijke geluiden![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |