\o/quote:Op vrijdag 18 februari 2005 14:20 schreef ZX9R het volgende:
http://www.microsoft.com/athome/security/children/kidtalk.mspx
quote:Op vrijdag 18 februari 2005 14:20 schreef ZX9R het volgende:
quote:Other common leet words:
• "kewl": A common derivation of "cool."
Dat hoop ik wel jaquote:
LOL geweldigquote:Op vrijdag 18 februari 2005 14:20 schreef ZX9R het volgende:
whehehequote:Op vrijdag 18 februari 2005 14:20 schreef ZX9R het volgende:
quote:Op vrijdag 18 februari 2005 12:50 schreef chopmax het volgende:
[..]
Niet zo zeer een bron, vooroordelen hebben meestal geen bron. Als een werknemer om wat voor niet werk gerelateerde reden dan ook in de WAO terecht komt mag een bedrijf eerst 2 jaar 70% van zijn loon doorbetalen en daarna de WAO Pemba boete (nog zo`n som). Als jou nieuwe baas het vooroordeel heeft dat jij wel eens je rug zou kunnen breken na een schuivertje ofzo waardoor hij door onze overheid voor 2 ton genaaid wordt. En zo onwaarschijnlijk is dat niet. De helft van de gebruikers van het revalidatie centrum in den haag zijn van hun motor gevallen. Een bevriende motorrijder heeft een keer gesolliciteerd bij een oud werkgever van mij. Tijdens die sollicitatie procedure sprak ik de baastoevallig
. De Baas voorheen eenmanszaak, had bovenstaande in overweging. Ik antwoorde met hij rijdt Yahama R1, als ie eraf pleurt komt ie niet in de WAO. Mijn vriend heeft nu een vaste aanstelling.
Begrijpend lezen is echt niet je beste punt he. Blijf het zeggen.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 14:35 schreef Rietvaerder het volgende:
Woooowww.... check het volgende:
Solliciteren in motorpak ongepast?
Hier kan ik dus best pissed om worden... wie helpt er mee dit soort mensen uit de maatschappij te laten verdwijnen?
Ik snap dat stukje niet van die R1?quote:Op vrijdag 18 februari 2005 14:35 schreef Rietvaerder het volgende:
Woooowww.... check het volgende:
Solliciteren in motorpak ongepast?
Hier kan ik dus best pissed om worden... wie helpt er mee dit soort mensen uit de maatschappij te laten verdwijnen?
[..]
echt duidelijk is het niet nee, na pepijns uitleg vat ik em ook pas...quote:Op vrijdag 18 februari 2005 14:49 schreef hollander172 het volgende:
Ik snap dat stukje niet van die R1?Omdat ie een R1 heeft is ie wel aangenomen? Wat bedoelt ie eigenlijk?
Niks mis met mijn begrijpend lezen, integendeel.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 14:48 schreef Patrick281 het volgende:
Begrijpend lezen is echt niet je beste punt he. Blijf het zeggen.![]()
quote:Op vrijdag 18 februari 2005 15:03 schreef Rietvaerder het volgende:
Niks mis met mijn begrijpend lezen, integendeel.
Huilliequote:Op vrijdag 18 februari 2005 15:08 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ontkenning tot daar aan toe, maar integendeel.![]()
Uwe almachtige bedoelt het natuurlijk altijd op een hoger niveau dan wij het begrijpen ..
Als u doet alsof U iets niet kunt volgen dan wilt U dat wij ervan leren en er dus zelf achter moeten komen..![]()
quote:
Het is aardig druk.quote:
quote:Op vrijdag 18 februari 2005 15:16 schreef Youp het volgende:
..
thumbnailsquote:Op vrijdag 18 februari 2005 15:16 schreef Youp het volgende:
voor de 'kuising'
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
BOEH!!!
[afbeelding]
al die vettigheid is het resultaat van +-40 minuten in de motregen rijden terwijl het al een aantal dagen geregend heeft buiten
na de 'kuising'
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
en nog wat vergelijkmateriaal voor pepijn zn dempert
[afbeelding]
oh wat is hij mooi schoon hea!
ik kwam tot de conclusie dat er ijswater uit de tuinslang kwam en het veeeeeel te koud is buiten om je handen daar in te stekentrouwens mijn zadel is goed, de witte stippen/puntjes/watever je ziet zijn watedruppels
en nu moet ik me maar eens om gaan kleden om hem weer vettig te maken
hij wordt zo dadelijk toch weer viesquote:Op vrijdag 18 februari 2005 15:19 schreef Rietvaerder het volgende:
Je mag m wellis wassen Youp
Trouwens Youssef, als ik op die link klikt sluit Firefox1337 h4xx0r
Ik zie het nu ook, helemaal onderaan de poot, zeg maar op het eindequote:Op vrijdag 18 februari 2005 15:21 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik blijf die km-stand toch ERG vreemd vinden hoor...
Mercy, wat is er met die lak op de voorvorkZie niks bijzonders...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |