Liefhebben jij!quote:Op maandag 21 februari 2005 18:17 schreef N_I_ het volgende:
Discussiëren met een homo over de wensbaarheid van homosekualiteit is hetzelfde als discussiëren met een pedo over kinderverkrachtingen.
bronquote:Verdachte moord hakte ook armen moeder af
Gepubliceerd op donderdag 28 april 2005
ROTTERDAM (ANP) - De verdachte van de gruwelijke moord op zijn moeder in Vlaardingen heeft na het villen van een deel van de huid, ook de armen van de vrouw afgehakt. Dat was nodig om van de huid 'kleding' te kunnen maken, licht zijn advocaat Van Riet donderdag toe.
De 42-jarige man uit Vlaardingen zou op 4 februari zijn moeder hebben gedood door haar met een ijzeren steeksleutel op haar hoofd te slaan. Daarna heeft hij haar in de hals en keel gesneden en sneed de Vlaardingse gedeeltelijk haar huid los. Vervolgens verwijderde hij met een hakbijl de armen van het lichaam.
Na de moord stond R.Z. in verwarde toestand, terwijl hij allerlei bijbelteksten opzegde, het verkeer te regelen in zijn woonplaats. Hij had zich getooid in de huid.
Offer
Hij heeft volgens de advocaat de moord gepleegd omdat hij een offer moest brengen aan God. Hij zocht haar uit omdat hij zo veel van haar hield. Net na het incident zat de man onder het bloed en het moordwapen was voorhanden. Hij heeft de vrouw heel bewust gedood, het strafbaar feit staat vast, aldus Van Riet.
De Vlaardinger heeft bekend de moord te hebben gepleegd. Hij vindt het zelf ook gruwelijk wat hij heeft gedaan. De raadsman omschrijft zijn cliënt als een normale, vriendelijke en intelligente man. Op 11 mei komt de moord pro forma voor bij de rechtbank in Rotterdam. De man moet nog worden onderzocht in het Pieter Baan Centrum. Daarna kan de zaak pas inhoudelijk worden behandeld.
Ja, dat kun je wel zeggen.quote:Op donderdag 28 april 2005 20:04 schreef zoalshetis het volgende:
het blijft ziek he?
ja het viel mij ook al op. dit soort dingen doe je gewoon niet.quote:
Precies Zoalshetis.quote:Op donderdag 28 april 2005 20:07 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ja het viel mij ook al op. dit soort dingen doe je gewoon niet.
stel je voor dat we dat allemaal zouden doen.quote:
Lijkt me niet echt nodig.quote:Op donderdag 28 april 2005 20:03 schreef schatje het volgende:
Update:
[..]
De man moet nog worden onderzocht in het Pieter Baan Centrum.
quote:Op vrijdag 29 april 2005 02:03 schreef zhe-devilll het volgende:
Ik zou net me bed in gaan
en lees nog even nieuws onlinesorry maar dit is toch echt walgelijk misselijkmakend gewoon?
Zo een zou je toch meteen afschieten!
Jemig...
en dan die advocaat die zegt:
Hij heeft volgens de advocaat de moord gepleegd omdat hij een offer moest brengen aan God. Hij zocht haar uit omdat hij zo veel van haar hield. Net na het incident zat de man onder het bloed en het moordwapen was voorhanden. Hij heeft de vrouw heel bewust gedood, het strafbaar feit staat vast, aldus Van Riet.
De Vlaardinger heeft bekend de moord te hebben gepleegd. Hij vindt het zelf ook gruwelijk wat hij heeft gedaan. De raadsman omschrijft zijn cliënt als een normale, vriendelijke en intelligente man.![]()
Op 11 mei komt de moord pro forma voor bij de rechtbank in Rotterdam. De man moet nog worden onderzocht in het Pieter Baan Centrum. Daarna kan de zaak pas inhoudelijk worden behandeld.
inhoudelijk? wat valt hier nog te onderzoeken in vredesnaam?
![]()
![]()
Het ademt alleen zo slecht, zo'n huidje. Hij zal wel hebben lopen zweten.quote:Op vrijdag 29 april 2005 13:22 schreef heiden6 het volgende:
Ach, leer, katoen en polyesther word je ook een keer zat.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |