abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25195554
quote:
Op maandag 21 februari 2005 18:17 schreef N_I_ het volgende:
Discussiëren met een homo over de wensbaarheid van homosekualiteit is hetzelfde als discussiëren met een pedo over kinderverkrachtingen.
Liefhebben jij! Dat wil die god van je toch? En begin maar met het liefhebben van de huid van je moeder. Met een beetje mazzel is ze sneller dan jij en wordt je als ware je de dagelijkse piepers..zelf gejast!
underground forever baby
pi_25196045
"Why are you wearing that stupid man suit?" Verhaal had ik al eerder ergens gelezen.. bizar dat mensen zo kunnen handelen in opdracht van god.. en nog bewust ook.
Delivered without an information leaflet
pi_26578696
Update:
quote:
Verdachte moord hakte ook armen moeder af
Gepubliceerd op donderdag 28 april 2005
ROTTERDAM (ANP) - De verdachte van de gruwelijke moord op zijn moeder in Vlaardingen heeft na het villen van een deel van de huid, ook de armen van de vrouw afgehakt. Dat was nodig om van de huid 'kleding' te kunnen maken, licht zijn advocaat Van Riet donderdag toe.

De 42-jarige man uit Vlaardingen zou op 4 februari zijn moeder hebben gedood door haar met een ijzeren steeksleutel op haar hoofd te slaan. Daarna heeft hij haar in de hals en keel gesneden en sneed de Vlaardingse gedeeltelijk haar huid los. Vervolgens verwijderde hij met een hakbijl de armen van het lichaam.

Na de moord stond R.Z. in verwarde toestand, terwijl hij allerlei bijbelteksten opzegde, het verkeer te regelen in zijn woonplaats. Hij had zich getooid in de huid.

Offer

Hij heeft volgens de advocaat de moord gepleegd omdat hij een offer moest brengen aan God. Hij zocht haar uit omdat hij zo veel van haar hield. Net na het incident zat de man onder het bloed en het moordwapen was voorhanden. Hij heeft de vrouw heel bewust gedood, het strafbaar feit staat vast, aldus Van Riet.

De Vlaardinger heeft bekend de moord te hebben gepleegd. Hij vindt het zelf ook gruwelijk wat hij heeft gedaan. De raadsman omschrijft zijn cliënt als een normale, vriendelijke en intelligente man. Op 11 mei komt de moord pro forma voor bij de rechtbank in Rotterdam. De man moet nog worden onderzocht in het Pieter Baan Centrum. Daarna kan de zaak pas inhoudelijk worden behandeld.
bron
  donderdag 28 april 2005 @ 20:04:31 #179
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_26578712
het blijft ziek he?
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_26578759
quote:
Op donderdag 28 april 2005 20:04 schreef zoalshetis het volgende:
het blijft ziek he?
Ja, dat kun je wel zeggen.
  donderdag 28 april 2005 @ 20:07:09 #181
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_26578790
quote:
Op donderdag 28 april 2005 20:06 schreef schatje het volgende:

[..]

Ja, dat kun je wel zeggen.
ja het viel mij ook al op. dit soort dingen doe je gewoon niet.
pi_26578845
quote:
Op donderdag 28 april 2005 20:07 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ja het viel mij ook al op. dit soort dingen doe je gewoon niet.
Precies Zoalshetis.
  donderdag 28 april 2005 @ 20:10:43 #183
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_26578893
quote:
Op donderdag 28 april 2005 20:09 schreef schatje het volgende:

[..]

Precies Zoalshetis.
stel je voor dat we dat allemaal zouden doen.
  † In Memoriam † donderdag 28 april 2005 @ 20:26:38 #184
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_26579332
quote:
Op donderdag 28 april 2005 20:03 schreef schatje het volgende:
Update:
[..]

De man moet nog worden onderzocht in het Pieter Baan Centrum.
Lijkt me niet echt nodig.
pi_26579683
Wat een waanzin.
  donderdag 28 april 2005 @ 23:29:11 #186
262 Re
Kiss & Swallow
pi_26584797
maar stel nou dat je zijn ziekte kan genezen met medicijnen
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_26587581
Ik zou net me bed in gaan
en lees nog even nieuws online

sorry maar dit is toch echt walgelijk misselijkmakend gewoon?
Zo een zou je toch meteen afschieten!
Jemig...

en dan die advocaat die zegt:

Hij heeft volgens de advocaat de moord gepleegd omdat hij een offer moest brengen aan God. Hij zocht haar uit omdat hij zo veel van haar hield. Net na het incident zat de man onder het bloed en het moordwapen was voorhanden. Hij heeft de vrouw heel bewust gedood, het strafbaar feit staat vast, aldus Van Riet.

De Vlaardinger heeft bekend de moord te hebben gepleegd. Hij vindt het zelf ook gruwelijk wat hij heeft gedaan. De raadsman omschrijft zijn cliënt als een normale, vriendelijke en intelligente man.

Op 11 mei komt de moord pro forma voor bij de rechtbank in Rotterdam. De man moet nog worden onderzocht in het Pieter Baan Centrum. Daarna kan de zaak pas inhoudelijk worden behandeld.
inhoudelijk? wat valt hier nog te onderzoeken in vredesnaam?

//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
  vrijdag 29 april 2005 @ 02:14:05 #188
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_26587717
Tvp
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_26589132
quote:
Op vrijdag 29 april 2005 02:03 schreef zhe-devilll het volgende:
Ik zou net me bed in gaan
en lees nog even nieuws online

sorry maar dit is toch echt walgelijk misselijkmakend gewoon?
Zo een zou je toch meteen afschieten!
Jemig...

en dan die advocaat die zegt:

De Vlaardinger heeft bekend de moord te hebben gepleegd. Hij vindt het zelf ook gruwelijk wat hij heeft gedaan. De raadsman omschrijft zijn cliënt als een normale, vriendelijke en intelligente man.

Op 11 mei komt de moord pro forma voor bij de rechtbank in Rotterdam. De man moet nog worden onderzocht in het Pieter Baan Centrum. Daarna kan de zaak pas inhoudelijk worden behandeld.
inhoudelijk? wat valt hier nog te onderzoeken in vredesnaam?

ja wat denk je??? Zo moeilijk is het toch niet te bedenken dat men graag wil onderzoeken waarom de man deze daad heeft gepleegd, waarom de man deze ideeen had? Pas wanneer je weet waar de man vandaan komt, kun je een oordeel geven als rechter zijnde.
pi_26590481
Ik hoorde het verhaal pas voor het eerst vandaag...walgelijk!! gatverdamme ik ben blij dat ik niet meer in vlaardingen woon( woonde een paar straten verder) het zal je maar gebueren dat je zo iemand tegenkomt ...
pi_26590989
Het lost for words, wordt hier wel heel anschouwelijk uitgeleefd.
pi_26591153
Gruwelijk maar niet helemaal orgineel, Edward Gein is hem voor gegaan in het dragen van de huid van z`n moeder.
eeeh
  vrijdag 29 april 2005 @ 13:17:04 #193
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_26595461
Hoppakee! En weer een bewijs wat religies al niet met mensen kunnen doen.
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_26595588
Ach, leer, katoen en polyesther word je ook een keer zat.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  vrijdag 29 april 2005 @ 13:44:06 #195
34721 BrauN
U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
pi_26596148
quote:
Op vrijdag 29 april 2005 13:22 schreef heiden6 het volgende:
Ach, leer, katoen en polyesther word je ook een keer zat.
Het ademt alleen zo slecht, zo'n huidje. Hij zal wel hebben lopen zweten.
pi_26598077
Hij wilde terug in zijn moeders buik
& toen dat niet ging
........

jemig? Wat ziek?

Stel je nu eens voor....
*oke moeilijk maar stel...*

Die vent steekt ze moeder dood, ligt ze dan en dan gaat die sicko met een mes...die huid eraf zitten peuteren?

*waaaaaaaaaah krijg weer een nachtmerrie achtige aanval....*
mot ff kotse weer...

Ik wil het niet voor me zien...wil het niet weten zelfs...

//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_26598592
zieeeeeeeeeeeeeek
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')