Laten we hem wel adopteren door ma Tokkiequote:Op zaterdag 19 februari 2005 18:37 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
En hem vrij rond laten lopen om te kijken of het gelukt is.
TBC lijkt me ook wel wat...maar natuurlijk geen medicijnen...quote:Op zaterdag 19 februari 2005 19:37 schreef _The_General_ het volgende:
Ik bedoel natuurlijk TBS
Maar geef hem een kogel, we worden zo soft in Nederland!
Bijbelteksten? Nee hoor. Mensen erop wijzen zich fatsoenlijk te gedragen heet dat. En niet alleen tegen homostelletjes. Als ik een ouwe man een meisje zie belagen of een man zijn vinger in de kont van zijn hond zie duwen zal ik hetzelfde doen.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 02:15 schreef MasterPeace het volgende:
[..]
Dit schijnt N_I_ ook vaak te doen in z'n vrije tijd, maar dan alleen tegen homo stelletjes...
Wie zonder zonden is werpe de eerste steen...quote:Op zondag 20 februari 2005 17:43 schreef N_I_ het volgende:
[..]
Bijbelteksten? Nee hoor. Mensen erop wijzen zich fatsoenlijk te gedragen heet dat. En niet alleen tegen homostelletjes. Als ik een ouwe man een meisje zie belagen of een man zijn vinger in de kont van zijn hond zie duwen zal ik hetzelfde doen.
Waar bemoei jij je mee?quote:Op zondag 20 februari 2005 17:56 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Wie zonder zonden is werpe de eerste steen...
LOLquote:Op zondag 20 februari 2005 18:08 schreef N_I_ het volgende:
Waar bemoei jij je mee?
Met onfatsoenlijk gedrag van homostelletjes bedoeld N_I_ 2 homo's die met elkaar hand in hand over straat lopen, als ie dat ziet schijnt het knulletje als een idioot zo'n homostel uit te schelden daar ze in zijn ogen iets zwaar immoreels doen, en uitschelden ziet deze gestoorde als "mensen er op te wijzen dat ze heel immoreel bezig zijn (hand in hand lopen dus) en dit zo snel mogelijk dienen te laten en met schaamrood en gebogen hoofd af te druipen omdat ze door integere N_I_ die het zo goed voor heeft met de mensheid op hun plaats zijn gewezen"quote:Op zondag 20 februari 2005 17:56 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Wie zonder zonden is werpe de eerste steen...
Mischien begrijp jij mijn sarcasme tegenover dit knaapje niet helemaal, overginds verheugen mijn vriend en ik ons er al op dit menneke eens op straat tegen te komen.quote:Op zondag 20 februari 2005 18:26 schreef MasterPeace het volgende:
, maar misschien heb jij nog niet alle walgelijke homofobe stront gelezen die dit bijbel zieke pubertje in elk topic over homo's uitbraakt...
Reageer jij altijd zo op bijbelteksten?quote:
Als je 'm tegenkomt, bel me dan even. Ik wil er graag bij zijn. Brandstapel lijkt me trouwens een beter idee. Je moet mensen met hun eigen wapens bestrijden.quote:Op zondag 20 februari 2005 19:00 schreef Pietverdriet het volgende:
Mischien begrijp jij mijn sarcasme tegenover dit knaapje niet helemaal, overginds verheugen mijn vriend en ik ons er al op dit menneke eens op straat tegen te komen.
Zoals ik altijd tegen mijn vriend zeg, zou het kunnen zwemmen?
Hij schijnt ook een hekel te hebben aan pedo's. Is het daarom dat je hem op de brandstapel wil hebben? Aangezien jij blijkbaar zo'n fan ben van pedo's, en/of een hekel heb aan sexuele partners boven de 12 jaar.quote:Op zondag 20 februari 2005 19:05 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Als je 'm tegenkomt, bel me dan even. Ik wil er graag bij zijn. Brandstapel lijkt me trouwens een beter idee. Je moet mensen met hun eigen wapens bestrijden.
Dat is nog maar de vraag idd, Maar zijn godsdienstwaanzin neemt zulke extreme vormen aan dat de simpele ziel waarschijnlijk zelfs in de waan verkeert dat ie dankzij zijn zelfverklaarde bijbelvastheid en morele hoogstaandheid over het water heen kan lopen alstie maar hard genoeg bid tot zijn bijbelse führertje...quote:Op zondag 20 februari 2005 @ 19:04 schreef Pietverdriet het volgende:
Zoals ik altijd tegen mijn vriend zeg, zou het kunnen zwemmen?
Ja, heerlijk, een kind van 10. Wat heb ik daar weer eens een zin in! Ik was 9 toen ik voor het laatst met een kind vieze spelletjes deed. The good old days!quote:Op zondag 20 februari 2005 21:28 schreef Monus het volgende:
Hij schijnt ook een hekel te hebben aan pedo's. Is het daarom dat je hem op de brandstapel wil hebben? Aangezien jij blijkbaar zo'n fan ben van pedo's, en/of een hekel heb aan sexuele partners boven de 12 jaar.
Ik hoop niet dat je hierna verwacht dat ook maar iemand op dit forum jou nog ernstig neemt, voor zover ze dat voordien al deden tenminste, Ik vraag me trouwens af wat je hier komt doen. Discussiėren is duidelijk niet je doel, maar wat dan wčl, vraag ik me af...quote:Op zondag 20 februari 2005 21:28 schreef Monus het volgende:
[..]
Hij schijnt ook een hekel te hebben aan pedo's. Is het daarom dat je hem op de brandstapel wil hebben? Aangezien jij blijkbaar zo'n fan ben van pedo's, en/of een hekel heb aan sexuele partners boven de 12 jaar.
En het is ook hetzelfde als discussiėren over de wenselijkheid van fundamentalisme met een godsdienstwaanzinnige.quote:Op maandag 21 februari 2005 18:17 schreef N_I_ het volgende:
Discussiėren met een homo over de wensbaarheid van homosekualiteit is hetzelfde als discussiėren met een pedo over kinderverkrachtingen.
Dan zijn we het eens met elkaar.quote:Op maandag 21 februari 2005 20:21 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
En het is ook hetzelfde als discussiėren over de wenselijkheid van fundamentalisme Als je met 'fundamentalisme' vasthoudendheid aan het Ware Geloof of met andere woorden 'Orthodoxisme' bedoelt met een godsdienstwaanzinnige En met 'godsdienstwaanzinnige' een zondaar, maar eentje die toch op het rechte pad wil - probeert te blijven, bedoelt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |