Ik dacht "Oeh, roze scheerschuim en dan zo'n fraai vormgegeven mesje, dat móet wel goddelijk scheren"...quote:Op vrijdag 18 februari 2005 02:22 schreef MUUS het volgende:
Blijf jij dan met je tengeltjes van de mijne af?.
En dan achteraf commentaar geven: "Gut, heb je jezelf gesneden? Mesje bot? Kan dat nou?"
quote:Op vrijdag 18 februari 2005 02:11 schreef kastanova het volgende:
[..]
Je kunt inderdaad niet rustig op een stok blijven zitten nee.
Maar zaad vreten des te beter
Scheerschuim mét meloengeur.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 02:26 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik dacht "Oeh, roze scheerschuim en dan zo'n fraai vormgegeven mesje, dat móet wel goddelijk scheren"...
Zie je, toch weer achteraf zeiken.quote:Achteraf leek het toch meer een speelgoedje van mini-Muus in de plastic fornuisjes categorie.
Ej, wees blij dat ik alleen daar over zeur en niet over je euuuh... stokzittenquote:Op vrijdag 18 februari 2005 02:29 schreef MUUS het volgende:
[..]
Scheerschuim mét meloengeur..
[..]
Zie je, toch weer achteraf zeiken..
Guttegut kind, wat zit er allemaal dwars ineens?quote:Op vrijdag 18 februari 2005 02:32 schreef Obliteration het volgende:
[..]
You know the drill m.b.t horizantaal/verstcaal.
Ga je het nou eindelijk eens doen?
Alleen daar over?quote:Op vrijdag 18 februari 2005 02:32 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ej, wees blij dat ik alleen daar over zeur en niet over je euuuh... stokzitten.
Leer Nederlands. Blaag.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 02:32 schreef Obliteration het volgende:
[..]
You know the drill m.b.t horizantaal/verstcaal.
Ga je het nou eindelijk eens doen?
En dat uit de mond van de vrouw die een ooglapje naaien al teveel moeite vindtquote:Op vrijdag 18 februari 2005 02:37 schreef MUUS het volgende:
Alleen daar over?. Misschien moet je dit topic nog even lezen.
Maar ik zeik niet over dat ooglapje! Zie je het verschil?quote:Op vrijdag 18 februari 2005 02:45 schreef kastanova het volgende:
[..]
En dat uit de mond van de vrouw die een ooglapje naaien al teveel moeite vindt.
Jajaja, kom maar op schoot, dan veeg ik je snotje af.quote:Ik ben stervende verdomme! Nepzuster!![]()
.
Que?quote:Op vrijdag 18 februari 2005 02:54 schreef MUUS het volgende:
Is het gezellig kletsen, heren?
Hengel lenen? Dan vertel ik waar het visje zit.quote:
Oeh, oeh, oeh, misschien kan ik dan haar ooglapje lenen.quote:
quote:Op vrijdag 18 februari 2005 03:00 schreef MUUS het volgende:
[..]
Hengel lenen? Dan vertel ik waar het visje zit..
Wat heb ik nu aan een halve Daryl Hannahquote:Op vrijdag 18 februari 2005 02:47 schreef MUUS het volgende:
Maar ik zeik niet over dat ooglapje! Zie je het verschil?.
Whahahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!quote:
Och, je staat echt wel in m'n top 3 hoor, maar zonder ooglapje... Ik weet het niet hoor...quote:Op vrijdag 18 februari 2005 03:07 schreef MUUS het volgende:
Whahahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!
As if.. Kom op zeg, je gaat me nu toch niet beledigen he?
Pardon? Wat zei u de laatste keer ook alweer?quote:Op vrijdag 18 februari 2005 03:21 schreef kastanova het volgende:
[..]
Och, je staat echt wel in m'n top 3 hoor,
"Wat kost me dat?"quote:Op vrijdag 18 februari 2005 03:27 schreef MUUS het volgende:
Wat zei u de laatste keer ook alweer?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |