Nou, dan heb ik hier het beste topic uit 2002/2003: Plons WC en het beste uit 2004: plons-wc'squote:Op donderdag 17 februari 2005 16:52 schreef Quickie_Bat het volgende:
Ik vind dit nu al het beste topic van 2005
Ja kijk, dat is dus de lastigheid. Als je erin poept, plonst dat water omhoog tegen je billekes.quote:
Ongelooflijk. zelf kon ik niets vinden, magoe.quote:Op donderdag 17 februari 2005 16:58 schreef kasper het volgende:
[..]
Nou, dan heb ik hier het beste topic uit 2002/2003: Plons WC en het beste uit 2004: plons-wc's
![]()
Hoe kan je dan zien of je keutel mooi vast en bruin is? Of je geen bloed poept, of je diarree hebt, of je darmen goed werken?quote:Op donderdag 17 februari 2005 17:05 schreef Repeat het volgende:
![]()
Wat een mietjes tegenwoordig, eerst papier erin gooien.... Ben je niet helemaal lekker ofzo. Ga gewoon zitten en scheiten. Alsof je dood gaat aan een beetje water aan je aarsch, wat overigens bij mij helemaal niet gebeurt, en ik heb 2 plons plee's thuis. Liever dat, dan zo'n gore middeleeuwse plee waar je drol lekker stomend op het plateautje blijft liggen zodat de smechtige geur zich door het hele huis kan verplaatsen.
quote:Op donderdag 17 februari 2005 17:05 schreef Repeat het volgende:
![]()
Wat een mietjes tegenwoordig, eerst papier erin gooien.... Ben je niet helemaal lekker ofzo. Ga gewoon zitten en scheiten. Alsof je dood gaat aan een beetje water aan je aarsch, wat overigens bij mij helemaal niet gebeurt, en ik heb 2 plons plee's thuis. Liever dat, dan zo'n gore middeleeuwse plee waar je drol lekker stomend op het plateautje blijft liggen zodat de smechtige geur zich door het hele huis kan verplaatsen.
quote:Op donderdag 17 februari 2005 17:05 schreef Repeat het volgende:
![]()
wow, die wil ik als bureaustoel. hoef ik ook niet meer weg als ik moet.quote:Op donderdag 17 februari 2005 19:15 schreef da_micha_man het volgende:
Ga naar de Gamma, en haal een pot naar keuze
Alvast een tip:
[afbeelding]
Deze zal wel lekker zitten![]()
mag em nie verbouwen van me huisbaasquote:Op donderdag 17 februari 2005 19:15 schreef da_micha_man het volgende:
Alvast een tip:
[afbeelding]
quote:Op donderdag 17 februari 2005 18:23 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
Je moet een sliert wc papier leggen van de ene kant van de wc bril tot de andere kant. En dan erop gaan zitten zo dat ie blijft liggen.
Dan geef je hem een hangmatje zegmaar!
Dit zegt ook veel over jou anders...quote:Op vrijdag 18 februari 2005 00:37 schreef Quickie_Bat het volgende:
[..]
Van jou kun je uiteraard weer niet anders verwachten...
quote:Op donderdag 17 februari 2005 16:52 schreef Quickie_Bat het volgende:
Ik vind dit nu al het beste topic van 2005
Zitten die twiekers nou ook al wc's te 'case modden'quote:Op donderdag 17 februari 2005 19:15 schreef da_micha_man het volgende:
Alvast een tip:
[afbeelding]
Stalkerquote:Op vrijdag 18 februari 2005 00:40 schreef Murray het volgende:
[..]
Dit zegt ook veel over jou anders...
[..]
Juist! De zogenaamde acentrale anus-positie.quote:Op donderdag 17 februari 2005 22:04 schreef stijgende_ster het volgende:
Tja wat ook nog wel wil helpen, is zover mogelijk naar voren te gaan zitten (zorg wel dat ie niet op/over de rand valt). Hierdoor valt de bruine staaf op een schuinaflopend plateautje en valt daarna zachtjes in de plas water/bloed/pis.
zit er dan ook een luchtdrogerfunctie op? want als ik schoongespoten ben dan wil ik natuurlijk niet de wc uitlopen met een grote natte vlek op het derieregedeelte van mijn broekquote:Op vrijdag 18 februari 2005 01:00 schreef Dr_Crouton het volgende:
Bah, plonswc's zijn voor paupers, koop een wc met ingebouwde bidet! Lekker keiharde straal in je gat. Skooon!
En vervolgens de pot vol remsporenquote:Op vrijdag 18 februari 2005 12:45 schreef ASroma het volgende:
wc bril omhoog--->iets naar links mikken----> je drol via de zijkant naar beneden laten glijden---> zo vermijdt je een plons
Heten die dingen officieel niet vlakspoelers ?quote:Op vrijdag 18 februari 2005 16:38 schreef MouseInteractive het volgende:
Geweldig topic dit
Ik ben zelf ook meer voor de plateau wc's.
Kortom, voor een zachte plons gaan.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 23:21 schreef athlonkmf het volgende:
bij beginnend drollen het bruine slangetje sterk geconcentreerd naar buiten persen zodat deze een spitse vorm krijgt. Dan zal deze bij een perfecte duik geen spetters meer opleveren. Goed opletten tijdens het olympisch spelen, dan weetje wat ik bedoel. Schoondrollen is een kunst.
Daar is toiletpapier voor.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 12:04 schreef octopussy het volgende:
[..]
zit er dan ook een luchtdrogerfunctie op? want als ik schoongespoten ben dan wil ik natuurlijk niet de wc uitlopen met een grote natte vlek op het derieregedeelte van mijn broek![]()
Jij schiet ze er waarschijnlijk via een andere hoek inquote:Op donderdag 17 februari 2005 17:05 schreef Repeat het volgende:
![]()
quote:Op zaterdag 19 februari 2005 11:54 schreef Little_Meanie het volgende:
kan iemand eens een foto posten van een plons-WC? ik heb namelijk geen idee van wat jullie bedoelen
In de jaren 70 en 80 en ik heel oude gebouwen heb ik ze nog vaak gezien, maar ze worden nu vrijwel allemaal vervangen door plons-wc's. Plateau-wc's zijn een Nederlandse vinding van een vrouwelijke arts dacht ik, die dit bedacht om uitwerpselen te bestuderen (op aandoeningen en ziektes).quote:Op zaterdag 19 februari 2005 14:19 schreef Little_Meanie het volgende:
hehe ik heb nog nooit zo'n plateau wc gezien, zal wel iets typisch hollands zijn neem ik aan?
En precies daarom zweer ik bij een plateaupot!quote:Op zaterdag 19 februari 2005 14:27 schreef Dr_Crouton het volgende:
[..]
In de jaren 70 en 80 en ik heel oude gebouwen heb ik ze nog vaak gezien, maar ze worden nu vrijwel allemaal vervangen door plons-wc's. Plateau-wc's zijn een Nederlandse vinding van een vrouwelijke arts dacht ik, die dit bedacht om uitwerpselen te bestuderen (op aandoeningen en ziektes).
Ik niet hoor.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 15:43 schreef bloodymary het volgende:
Maar je komt toch veel vaker plateauwc's tegen dan plonswc's? Zeker gewoon bij particuieren.
woon jij in een hut?quote:Op zaterdag 19 februari 2005 15:55 schreef Vorri-on het volgende:
Hmz ik vind het leuk als de onderbuurman visite heeft om dan maar eens lekker te bouten op mijn plons w.c.
Ik lach me rot als ik dan de gasten bij hem hoor vragen wat dat was hahahaha
En ik bij een diepspoeler. Hier in Belgie kom je geen vlakspoelers tegen trouwens.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 14:32 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik persoonlijk zweer bij een ouderwetse vlakspoeler.
Je hebt geen moeite met eventuele spetters die naar boven komen??quote:Op zaterdag 19 februari 2005 19:31 schreef Samson het volgende:
Als je in het buitenland komt zul je merken dat zo'n beetje alleen hier in NL nog van die maffe plateauwc's te vinden zijn. Als je bv in Amerika bent staat er zowiezo een laag water in de pot waar t meteen inknalt (veel meer water nog dan in een plonswc die je hier vind). Het is gewoon (vind ik iig) een frisser idee als het meteen in het water verdwijnt en niet lekker ligt te stinken.
quote:Ik denk trouwens dat Patty Brard nog wel een plateautje heeft, die houd er wel van om t ff lekker te onderzoeken (ow nou wou ik hier dat kotsicoontje plaatsen, maar waar istie gebleven dan, je gaat toch niet serieus zeggen dat ie weggehaald is)
Tja, das idd wel een nadeel moet ik toegeven...quote:Op zaterdag 19 februari 2005 20:43 schreef schatje het volgende:
[..]
Je hebt geen moeite met eventuele spetters die naar boven komen??
quote:In de VS staat het water idd wat hoger in de plons toiletten. Ik heb daar ook regelmatig van die zachte toiletbrillen meegemaakt. Dat vind ik niet fijn. Ik wil gewoon een harde wc-bril waarop ik kan zitten.
[..]
hij is er nog
: r
en dan zonder spaties
wij hebben hier naast de gewone wc ook een plonswc met ene zachte wcbril, die is buiten gebruik.. maar ze bestaan dus echtquote:Op zaterdag 19 februari 2005 22:49 schreef Repeat het volgende:
Plateautplees vind je alleen nog bij armoedige of oude plees. Nieuwe van Villeroy & Boch enz zijn allemaal lekkere plonsers! En die diepe laag in de vs iddMaar een zachte wc bril heb ik daar ook nog niet meegemaakt, lijkt me ook heel onhygienisch.
Juist, repeat heeft een punt! Ik heb ook een plonsplee en dat scheelt aanzienlijk in de verspreiding van de mestgeur.quote:Op donderdag 17 februari 2005 17:05 schreef Repeat het volgende:
![]()
Het is gewoon vreemd dat het lijkt alsof je op een wc bril gaat zitten die met watten ofzo is gevuld.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 22:49 schreef Repeat het volgende:
Plateautplees vind je alleen nog bij armoedige of oude plees. Nieuwe van Villeroy & Boch enz zijn allemaal lekkere plonsers! En die diepe laag in de vs iddMaar een zachte wc bril heb ik daar ook nog niet meegemaakt, lijkt me ook heel onhygienisch.
noem ze altijd bovenladers.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 17:29 schreef Cassius het volgende:
[..]
Heten die dingen officieel niet vlakspoelers ?
We hebben onlangs een geheel nieuwe plee gekregen en nee, dit was geen plons plee maar een plateaupleetje, dus ja, ze worden nog gemaakt :-)quote:Op vrijdag 18 februari 2005 22:09 schreef Samson het volgende:
een plonswc is heel wat hygienischer dan zo'n vies uit de tijd plateauding (worden die dingen nog gemaak dan?)
quote:Op donderdag 17 februari 2005 18:23 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
Je moet een sliert wc papier leggen van de ene kant van de wc bril tot de andere kant. En dan erop gaan zitten zo dat ie blijft liggen.
Dan geef je hem een hangmatje zegmaar!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |