+ 10 Lomp.quote:Op donderdag 17 februari 2005 13:48 schreef BrauN het volgende:
[B) Je schopt Samantha loeihard in haar kut zodat ze gaat bloeden. "Kijk, zo ziet het er ongeveer uit dan!"
quote:Op donderdag 17 februari 2005 13:48 schreef BrauN het volgende:
Ben jij een zelfstandige, stoere, moderne meid?
Jij, Samantha en Kimberly praten over menstruatie. Kimberly: "Menstruatie ziet er kei vies uit, mên!". Waarop Samantha antwoord: "Hmm, ik heb het nog nooit in het echt gezien, laat staan gehad". Jij wilt haar helpen en laten zien hoe het er in het echt uit ziet, wat doe je?
A) "Kom Samanth, gaan we samen op internet plaatjes zoeken over menstruatie."
B) Je schopt Samantha loeihard in haar kut zodat ze gaat bloeden. "Kijk, zo ziet het er ongeveer uit dan!"
C) Je probeert spontaan ongesteld te worden, trekt je Spongebob string uit en laat je rode vagina zien aan Samantha.
quote:Op donderdag 17 februari 2005 13:46 schreef -DailaLama- het volgende:
Mijn beeldje. Wat doe je?
a) "Ik heb hem toch gekocht."
b) "Wheheheheh."
c)
WHAHAHAHAHAHAH:D AHAaaAAaAaAAa!!!!!!!!!!!!!!!!1111111een!!!EEN!!@2222quote:Op donderdag 17 februari 2005 18:52 schreef speedfreakssj het volgende:
Je krijgt de kans om met een SIG PE90 te schieten. wat doe je.
A: je pleegt heiligschennis en stopt goedkope troep in een SIG
B: Je koop ECHTE ammo en gaat alsnog schieten
C: je bent een arme sloeber met een krater in je hand en hebt 3 dagen nadat e je geld hebt gehad geengeld meer voor ammo.
Uit: Mijn eigen belevenis gisteren. SIG PE90
Jij en je vriendinnen vinden 'm weer lekker. Wat ga je doen?quote:Op donderdag 17 februari 2005 20:01 schreef Crazyivan het volgende:
hij is weer lekker coby
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |