neequote:Op donderdag 17 februari 2005 12:27 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Verwacht jij vanmiddag een sollicitant dan??
Jep.quote:Op donderdag 17 februari 2005 12:28 schreef Troel het volgende:
Ben je van plan normaal ook met je motor naar je werk te gaan? Dan zal je daar normaal toch ook in die broek lopen of je omkleden? Dat zou ik dus nu ook doen.
quote:Op donderdag 17 februari 2005 12:30 schreef Frangk het volgende:
Ligt aan de functie als voor courreur gaat solliciteren vind ik het wel kunnen....
Blaatquote:Op donderdag 17 februari 2005 12:52 schreef 205_Lacoste het volgende:
Maar ik zie het probleem niet echt om 12km zonder motorlaarzen te rijden. Oké, doorgaans is het natuurlijk veiliger en verstandig, maar een keer een uitzondering maken moet geen probleem zijn toch?
Want? Bron?quote:Op donderdag 17 februari 2005 12:49 schreef chopmax het volgende:
Nou iemand met een motorpak aan heeft wel een verhoogd WAO - Pemba boete verhaal.
quote:Op donderdag 17 februari 2005 12:30 schreef Frangk het volgende:
Ligt aan de functie als voor courreur gaat solliciteren vind ik het wel kunnen....
Ken je dat verhaal nog wat ik eens vertelde?quote:Op donderdag 17 februari 2005 12:38 schreef Rietvaerder het volgende:
Discriminatie is het gewoon als ze je beoordelen op je motorpak
Heb ik gedaanquote:Op donderdag 17 februari 2005 13:33 schreef jpzegthallo het volgende:
Als je aankomt even vragen waar je je kan omkleden, maak je goede beurt mee, dan vind jij dat iig belangrijk
Ridderkerkquote:Op donderdag 17 februari 2005 14:40 schreef Psycho_Flip het volgende:
Hey Rietvaerder.. waar is dat ergens? Ik mot ook solliciteren..
Niet zo zeer een bron, vooroordelen hebben meestal geen bron. Als een werknemer om wat voor niet werk gerelateerde reden dan ook in de WAO terecht komt mag een bedrijf eerst 2 jaar 70% van zijn loon doorbetalen en daarna de WAO Pemba boete (nog zo`n som). Als jou nieuwe baas het vooroordeel heeft dat jij wel eens je rug zou kunnen breken na een schuivertje ofzo waardoor hij door onze overheid voor 2 ton genaaid wordt. En zo onwaarschijnlijk is dat niet. De helft van de gebruikers van het revalidatie centrum in den haag zijn van hun motor gevallen. Een bevriende motorrijder heeft een keer gesolliciteerd bij een oud werkgever van mij. Tijdens die sollicitatie procedure sprak ik de baasquote:Op donderdag 17 februari 2005 12:49 schreef chopmax het volgende:
Nou iemand met een motorpak aan heeft wel een verhoogd WAO - Pemba boete verhaal.
Ik heb al meerdere gesprekken gehad waarin gevraagd werd naar "hobbies", wat ze eigenlijk willen weten is hoe groot de kans is dat je niet kan werken door ongelukken e.d. Ik rij dan dus ook geen motor, heb nog nooit gedoken etc.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 14:34 schreef Rietvaerder het volgende:
Echt TE triest voor woorden. Dan zal dus voor iemand die in zijn vrije tijd graag bijv. berg beklimt hetzelfde gelden? Of iemand die parachute springt..
mwoa volgens houden die pleziertjes in je leven je juist gezond. Iemand die nooit iets onderneemt en altijd thuis blijft lijkt me eerder " ziek" worden of overspannen worden.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 14:46 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ik heb al meerdere gesprekken gehad waarin gevraagd werd naar "hobbies", wat ze eigenlijk willen weten is hoe groot de kans is dat je niet kan werken door ongelukken e.d. Ik rij dan dus ook geen motor, heb nog nooit gedoken etc.
Lullig maar waar helaas.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |