http://www.bikepics.com/ en dan vooral http://www.bikepics.com/manufacturers/quote:Op donderdag 17 februari 2005 13:13 schreef -Eddow- het volgende:
Oke thnx en nog anderen ?!
ik heb een keer op TV gezien dat een Diesel ook op frituurvet liep, en toevallig had ik net frietmachine ververst dus ik dacht laat ik het eens proberen, dus netjes gefilterd en beetje verdund met alcohol, en dat vet gewoon in mijn BX gegooid, ( was maar 3 liter of zo) hij rook wel wat vreemd voor een maandje maar had er helemaal geen problemen mee en heeft het gewoon opgestookt,quote:Op donderdag 17 februari 2005 12:31 schreef Patrick281 het volgende:
Zelf op je ZXR 400 brommer bouwen OPM, met foto's. Klik!
[..]
Ik heb nog heel veel viertakt olie staan, ondermeer 5W50 SuperBike van Castrol.
Moet dan ook wel werken in de CR.![]()
![]()
Remhandlestift ?quote:Op donderdag 17 februari 2005 13:21 schreef Patrick281 het volgende:
Dat komt door al je burnouts, wheelies enz, enz.
Ben blij dat ik die niet gekocht heb voor je revisie, gare koppeling, en remhandlestift die langzaam maar zeker slijt.
The year after.Is straks bijna een heel nieuw ding.
quote:Op donderdag 17 februari 2005 13:12 schreef Romius het volgende:
[..]
gefeliciteerd, dan behoor je tot die 10 %![]()
![]()
watte ?quote:Op donderdag 17 februari 2005 13:25 schreef Patrick281 het volgende:
En ik had bijna een BX diesel van je gekocht met verbrande zuigerveren.
Net zoiets als dat ie blij is dat ie mijn brommer niet heeft gekocht voor de revisie.quote:
Maar ze hadden het igg over een stiftje die steeds korter werd. Bekend ZX9R probleem.quote:Op donderdag 17 februari 2005 13:35 schreef ZX9R het volgende:
Dat ging om lucht in de remleiding en een makkelijke manier van ontluchten!
Ja, die bood je hier aan voor 550 euro ofzo. En ik zocht net een auto.quote:
quote:
quote:Op donderdag 17 februari 2005 13:59 schreef Patrick281 het volgende:
Maar ze hadden het igg over een stiftje die steeds korter werd. Bekend ZX9R probleem.
Was dat de koppelingsstif of wat ..
er mankeerde ook helemaal niets aan,en ik heb nooit geweten dat ie mijn BX zou willen kopen,quote:Op donderdag 17 februari 2005 13:46 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Net zoiets als dat ie blij is dat ie mijn brommer niet heeft gekocht voor de revisie.
Na de revisie trouwens ook niet.
Pep, brommer kopen?![]()
Niet serieus, we hebben het er wel over gehad, gooide hier het balletje nog over op bij die collega.quote:Op donderdag 17 februari 2005 14:39 schreef Mercy_symbol het volgende:
er mankeerde ook helemaal niets aan,en ik heb nooit geweten dat ie mijn BX zou willen kopen,
Die veredelde frietmachine reed best wel lekker
quote:Op donderdag 17 februari 2005 15:38 schreef ploderus het volgende:
One smiley says it all![]()
[afbeelding]
![]()
Zelfde blokquote:Op donderdag 17 februari 2005 13:10 schreef Patrick281 het volgende:
Mijn GSX-F600 had trouwens wel een zijdezachte bak.
Gewoon kippenvel met schakelen zo mooi ..![]()
![]()
Is dat niet dezelfde als in de Bandit?
wat heb jij met zuigerverenquote:Op donderdag 17 februari 2005 15:24 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Niet serieus, we hebben het er wel over gehad, gooide hier het balletje nog over op bij die collega.
Maar er mankeerde niets aan? Wel de zuigerveren even gecontroleerd bij verkoop?![]()
quote:Op donderdag 17 februari 2005 13:57 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Blijft mooi![]()
![]()
[afbeelding]
met duo-seat cover
klinkt goedquote:Op donderdag 17 februari 2005 16:02 schreef Rietvaerder het volgende:
Ben trouwens terug van sollicitatie gesprek en ging goedIk was 1 vd eerste sollicitanten en k hoor volgende week meer
Poging tot sluikreclamequote:Ben trouwens nu al verliefd op mn BT014..... net effe de polders onveilig gemaakt hier en geeft nu al erg veel vertrouwen![]()
![]()
Word nog best warm ook.... kan niet wachten tot mooi en temps boven de 15 graden
![]()
Ze zijn hoogstens nog wat zwarter geworden dan ze al waren.quote:Op donderdag 17 februari 2005 16:02 schreef Mercy_symbol het volgende:
wat heb jij met zuigerverenik begrijp er niets van,
of suggereer je dat door die 3 literfrietvet de zuigerveren het begeven zouden hebben ?
hij rijd nog steeds dus lijkt me niet eigenlijk,![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |