Jij heb hem toch van hem gejat?quote:Op donderdag 17 februari 2005 22:35 schreef Rietvaerder het volgende:
Je bent zo bijdehand dat je zelfs iemand's signature moet jatten
Dat komt slechts voort uit het feit dat we allebei Bandit rijdenquote:Op donderdag 17 februari 2005 22:35 schreef Rietvaerder het volgende:
Je bent zo bijdehand dat je zelfs iemand's signature moet jatten
Ik heb jouw post niet gewijzigd, ik heb mijn eigen post neergezet zoals ik dat wou. Dat jouw post er toevalling in voorkomt in de vorm van een quote, waarbij er een deel is aangepast, maakt het nog niet jouw postquote:Op donderdag 17 februari 2005 22:36 schreef Rietvaerder het volgende:
Wat geeft jou trouwens het recht om mijn post te wijzigenIk zeg bijdehander ook al is het officieel bijdehanter, waar staat in de wet dat ik verplicht ben mij aan de officiele grammatica te houden
![]()
Dat waren inderdaad gloriejaren, toen droeg je nog schoenen van hetzelfde paarquote:Op donderdag 17 februari 2005 23:13 schreef ploderus het volgende:
[..]
dat ben ik in mijn gloriejaren
toen zat ik ook op het hoogtepunt van mijn geestelijke capaciteiten. Nu snap ik niet eens meer dat ik schoenen aan hebquote:Op donderdag 17 februari 2005 23:16 schreef hicham het volgende:
[..]
Dat waren inderdaad gloriejaren, toen droeg je nog schoenen van hetzelfde paar
quote:Op donderdag 17 februari 2005 23:17 schreef ploderus het volgende:
[..]
toen zat ik ook op het hoogtepunt van mijn geestelijke capaciteiten. Nu snap ik niet eens meer dat ik schoenen aan heb
quote:Op donderdag 17 februari 2005 23:17 schreef ploderus het volgende:
[..]
toen zat ik ook op het hoogtepunt van mijn geestelijke capaciteiten. Nu snap ik niet eens meer dat ik schoenen aan heb
in een eerdere post zei ik (had je ws. gemist):quote:Op vrijdag 18 februari 2005 00:45 schreef Youssef het volgende:
Trouwens, motor is nog niet eens helemaal ingereden. (verkooppraatje) Maar ondertussen wel 2x circuitdagen mee gereden?![]()
Iemand commentaar hierop
Morgen ga ik langs namelijk aangezien het toch 'om de hoek' is.
quote:Op vrijdag 18 februari 2005 00:45 schreef Youssef het volgende:
Trouwens, motor is nog niet eens helemaal ingereden. (verkooppraatje) Maar ondertussen wel 2x circuitdagen mee gereden?![]()
Iemand commentaar hierop
Je moet het zelf weten natuurlijk maar echt lastig is dit nou ook weer niet te doen.quote:Op donderdag 17 februari 2005 22:09 schreef Patrick281 het volgende:
Ik ben niet zo'n sleutelaar, en de garage inhuren is wel zo makkelijk, en dan weet ik zeker dat het goed gebeurt.
Maar het is wel zo dat ik op mijn werk overlegd heb, en ze daar de bussen gratis willen draaien op de draaibank.
Niemand weet de maten alleen, ook op het Fiero Forum niet, dus het zou inderdaad opbokken worden, alles opmeten en namaken, en vooral geen haast..
In theorie inderdaad best te doen.![]()
![]()
Daar gebruiken ze normaal een pers voor.quote:Het monteren is trouwens wel even doorzetten.
Je hebt wel gelijk denk ik, misschien van de zomer toch zelf doen.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 08:38 schreef hollander172 het volgende:
Je moet het zelf weten natuurlijk maar echt lastig is dit nou ook weer niet te doen.![]()
quote:Daar gebruiken ze normaal een pers voor.Dit werkt ook alleen duurt het wat langer.
Je wil niet weten wat er gebeurt als deze er af schiet.
![]()
Van de zomer is nog beter natuurlijk.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 08:59 schreef Patrick281 het volgende:
Je hebt wel gelijk denk ik, misschien van de zomer toch zelf doen.
Kan ik die onderdelen gelijk ook even laten poedercoaten.
Of zou hamerslagverf genoeg zijn?
quote:Idd.
Ik heb iets gelezen over het setje monteren: use teflongrease, more grease is always better, do not use too little! .......Of zoiets.
Las het al als een onmogelijke taak voor een techno noob.Die krijg ik er nooit in ..
Maar zeer ws doen ze dat hier beneden wel voor mij dus.![]()
Uhmquote:Op vrijdag 18 februari 2005 00:45 schreef Youssef het volgende:
Iemand commentaar hierop
Tjongen wat heb jij een gevaarlijke waterpomptang daar liggen,quote:Op vrijdag 18 februari 2005 09:15 schreef Patrick281 het volgende:
Uitlaat pics.
Eindelijk de zijkant eraf.![]()
[afbeelding]
Links de vulling aan het einde van de uitlaat, hij begint met die metalen bus.
Volgens mij is de losse ring er een keer afgezaagd om in die bus te kunnen kijken.
(1 pijpje in met een klein gaat naar de 2 pijpjes uit .. al kan ik ze niet voelen als ik met mijn vingers in de kamer voel)
[afbeelding]
Die boutjes zijn best massief, M8 ofzo dus die breken never.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 09:33 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Tjongen wat heb jij een gevaarlijke waterpomptang daar liggen,
als je daar een beetje kracht mee zet en hij schiet door ( en dat gebeurd regelmatig) of boutje breekt af dan heb je blauwe vingers![]()
dat geloof ik dus nooit he...niks geestelijke incompetentie, gewoon een vaag verhaal waar ik mijn twijfels over heb. meestal weten die gasten precies waar ze mee bezig zijnquote:Op vrijdag 18 februari 2005 09:32 schreef ploderus het volgende:
Het toont een beetje zijn geestelijke incompetentie
ik denk dat ie dan als tip geeft, goed gereedschap is het halve werkquote:Op vrijdag 18 februari 2005 09:41 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Die boutjes zijn best massief, M8 ofzo dus die breken never.
Maar ze waren vlak met een bolletje (hoe zeg je dat) dus ik ben er inderdaad aardig wat keren afgeschoten met gevaar voor eigen leven, mede omdat de waterpomp aan beide zijden ook niet helemaal gelijk is. Professioneel gereed he.![]()
Een week geleden had ik de hele operatie al opgegeven.
Die gast van het Fiero forum ook maar even mailen wat ik allemaal aan gereedschap in huis moet hebben voor die achterwielophanging.![]()
![]()
BTW ik wil tips voor die uitlaat geen commentaar.
![]()
Er stond niet voor niets een smiley achterquote:Op vrijdag 18 februari 2005 09:44 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
dat geloof ik dus nooit he...niks geestelijke incompetentie, gewoon een vaag verhaal waar ik mijn twijfels over heb. meestal weten die gasten precies waar ze mee bezig zijn![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |