echt wel!quote:Op zondag 20 februari 2005 14:07 schreef sannydude het volgende:
...
alleen je vriendin merkt het ooit eens een keer, maar ze zou niet dneken van, oh bah konthaar hoor!
liefs Anne![]()
ik heb net gesoliciteerdquote:Op zondag 20 februari 2005 17:16 schreef Lemmiwinks het volgende:
>^_^< Nog meer humor is natuurlijk zelf zo'n moddereter worden en dan vertellen dat jij veel beter dat tienerkutje tot gruis kan naaien dan pappielief. Kijken hoe lang het duurt voordat er een gezellige rel uitbreekt
ghehe... wat zijn we toch evil hequote:Op maandag 21 februari 2005 15:48 schreef I_are_Rudeboy het volgende:
![]()
![]()
![]()
Wat een gruwlijk topic is dit!
Heb eerder deze middag met een paar medefokkers een berichtje geplaatst op liefde.leerlingen.comZodra wij antwoord hebben gekregen op onze vraag posten we deze wel even hier
![]()
Martin met zijn zere linker teelbal
Strenge selectieprocedure denkquote:Hoi Wouter,
Om een liefdemoderator van de vraaghet te worden moet je aan het volgende voldoen:
- Veel liefdeservaring hebben gehad.
- Veel weten over sex en de gevolgen van onveilige sex.
- Veel mensenkennis hebben.
- Minimaal 18 jaar zijn!
- Het leuk vinden om mensen te helpen.
- Goed zijn in Nederlandse spelling!
Denk jij dat jij al deze dingen hebt? Stuur dan een mailtje naar: liefde@leerlingen.com
en vermeld daar het volgende in:
- Je naam
- Je leeftijd
- Waarom jij denkt dat je een goede liefdemoderator zult zijn.
Groetjes,
- Michael
Als dit niet verzonnen is... dan moet zij de rest van haar leven in een inrichtingquote:Liefde onderwerp: Donald duck
Denise (14)
17-02-2005 Lieve vrouwen, ik heb een heel groot probleem en schaam me er ook heel erg voor. Ik kan er s'avonds niet van slapen. Ik ben namelijk verliefd op donald duck en vind hem heel geil. Dit komt door disney land parijs waar ik vorige zomer was. Daar was ik met hem op de foto en hij gaf me zo'n speciaal gevoel. Ook legde hij zn hand op mijn schouder en ging langzaam naar mn kont. Ik vond dit een heel fijn gevoel geven bij mijn speciale plekje..misschien klinkt dit allemaal heel ongeloofwaardig maar dat is het niet. Ik hoop dat jullie me van dit intense gevoel af kunnen helpen. Heel veel donzige eenden kusjes Denise
Liefde moderator
Mike
21-02-2005 Hallo Denise,
Ik ben dan wel geen vrouw, maar deze vraag is bij mij terecht gekomen...
En heel eerlijk... in dit geval heb ik geen idee wat ik moet antwoorden...
Realiseer je wel dat in dat pak iemand zit....
een man of een vrouw....
Ga opzoek naar een leuke jongen...
Kusje
Mike
misschien zien ze dan in dat ze wel heel dom bezig zijnquote:Op maandag 21 februari 2005 18:38 schreef daniman het volgende:
weet je wat ik me nou afvraag?Hoe tieners zouden reageren die op die site een vraag gepost hebben, en dat nu hier teruglezen inclusief het vermaak erom
Ik kreeg een mail terug waarin stond dat de antwoorden zeer goed waren alleen bij vraag 2 miste iets en dat mocht ik nog een keer in de herkansing proberen.quote:
Op je 11e al zeiken dat je nog geen borsten hebtquote:Anoniem (11)
20-02-2005 Hoi...
Ik ben niet zo ver met dingen. Heel veel kinderen die een jaar jonger zijn hebben al borsten enzo, bij mij begint mijn linkerborst nu te groeien en dat zie ik zelf door mijn kleren heen,maar staat dat niet raar?
anoniem
p.s. ik schaam me er best wel voor dat ik nog niet zo ver ben want mijn vriendin is al ongesteld! En meiden van een jaar jonger hebben al borsten!
Liefde moderator
Lies
21-02-2005 Lieve anoniem ,
je hooft je toch niet te schamen dat je nog geen borsten hebt ? Er zijn mensen in het 2de middelbaar die ook nog niets hebben. Het is helemaal niet raar hoor.
Dat je nog niet ongesteld bent is toch een voordeel ? Roep er maar niet achter want je gaat het nog vervloeken vraag maar eens aan dat meisje of ze het leuk vind.
Liefs lies
whahahaha.... mij benieuwen hoelang je dat volhoudquote:Op dinsdag 22 februari 2005 12:59 schreef tommy4487 het volgende:
OMFG
dat was ff makkelijk
ik ben moderater daar nu![]()
![]()
![]()
quote:Ik geef je 3 testvragen. Stuur de antwoorden die je hierop zou geven per mail naar mij toe.
Beantwoord ze zoals jij ze als moderator zou gaan beantwoorden. Probeer wel op je spelling te letten. Graag volledige woorden, komma's, punten en hoofdletter gebruiken waar nodig. Lees je antwoord eerst nog eens goed door, voordat je hem verzend. Als je het goed doet, word je een liefdemoderator! Zet hem op!
Maar Garfield, je vind het wel leuk om te lezen he?quote:Op donderdag 17 februari 2005 01:26 schreef garfield_online het volgende:
[..]
leeftijd=12
erg gewoon...
gefeliciteerdquote:Op dinsdag 22 februari 2005 17:22 schreef tommy4487 het volgende:
mijn eerste antwoorden staan op de siteik heb besloten het de eerste week rustig aan te doen.
Alhoewel dit heel moeilijk zal zijn. Ik had al een paar keer op bijna op invoeren gedrukt bij teksten als. JA JE BENT DIK SPRING VAN EEN FLAT Of INDERDAAD JE LUL IS KLEIN EN JE BENT ONVRUCHTBAAR. maar ik heb me ingehouden
post es wat antwoorden van je op vragen:Pquote:Op dinsdag 22 februari 2005 17:22 schreef tommy4487 het volgende:
mijn eerste antwoorden staan op de siteik heb besloten het de eerste week rustig aan te doen.
Alhoewel dit heel moeilijk zal zijn. Ik had al een paar keer op bijna op invoeren gedrukt bij teksten als. JA JE BENT DIK SPRING VAN EEN FLAT Of INDERDAAD JE LUL IS KLEIN EN JE BENT ONVRUCHTBAAR. maar ik heb me ingehouden
kijk maar op http://liefde.leerlingen.com/vraaghetquote:Op dinsdag 22 februari 2005 22:41 schreef reconnect het volgende:
[..]
post es wat antwoorden van je op vragen:P
Ik ben nu ook liefdesmoderator!quote:Op dinsdag 22 februari 2005 22:43 schreef tommy4487 het volgende:
[..]
kijk maar op http://liefde.leerlingen.com/vraaghet
mijn moderater naam is daar tom
![]()
* reconnect checkt het meteenquote:Op dinsdag 22 februari 2005 22:43 schreef tommy4487 het volgende:
[..]
kijk maar op http://liefde.leerlingen.com/vraaghet
mijn moderater naam is daar tom
![]()
Moderator worden is echt een makkie, ik heb nauwelijks ervaring met seks of relaties, en ik ben moderaterquote:
Hehe ik heb al vier vragen beantwoord, en ik ben in één keer aangenomenquote:Op dinsdag 22 februari 2005 23:42 schreef tommy4487 het volgende:dat is echt easy volgens mij kan elke helmjosti daar mod worden
quote:Op dinsdag 22 februari 2005 23:48 schreef Beach het volgende:
[..]
Hehe ik heb al vier vragen beantwoord, en ik ben in één keer aangenomen, doe ik het beter dan jij Tom
edit: http://liefde.leerlingen.com/vraaghet/?keuze=vragenlijst&page_num=0&pgz_num=0&maand=&jaar=
hahahaquote:Op donderdag 17 februari 2005 01:10 schreef XiChico het volgende:
Jaa .. zwanger van je eigen pa die zich eens lekker op de douchekop heeft lopen afragge
quote:Op woensdag 23 februari 2005 00:50 schreef tommy4487 het volgende:
http://liefde.leerlingen.com/vraaghet/?keuze=vragenlijst&page_num=2&pgz_num=0&maand=&jaar=
bijna onderaan die met onderwerp buitengesloten die heb ik beantwoord als je die snapt dan ben je pas een held
Bedoel je dat?quote:Dat klinkt allemaal heel goed.
Maar wat is je vraag?
Of had je geen vraag?
Mijn mening is er gewoon voor gaan!
Ik wacht op nieuwe vragen, er zijn weinig leuke om te beantwoorden.quote:Op woensdag 23 februari 2005 00:55 schreef tommy4487 het volgende:
nee onderwerp buitengesloten
dat van jou had ik niet eens gezien wel een leuke manier trouwens om zo woorden te maken
inderdaad alle leuken vragen worden er meteen uitgepiktquote:Op woensdag 23 februari 2005 00:57 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik wacht op nieuwe vragen, er zijn weinig leuke om te beantwoorden.
Alleen maar van die zeikwijven.
Ik had perongeluk een beantwoorde vraag gedelete.quote:Op woensdag 23 februari 2005 00:58 schreef tommy4487 het volgende:
[..]
inderdaad alle leuken vragen worden er meteen uitgepikt
ja ik vraag me ook af wat ze gaan doen als je gewoon kutantwoorden geeft in de trant vanquote:Op woensdag 23 februari 2005 00:59 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik had perongeluk een beantwoorde vraag gedelete.
Hopen dat die michael niet gaat zeuren.
Ik denk dat je een erg boos mailtje krijgt.quote:Op woensdag 23 februari 2005 01:01 schreef tommy4487 het volgende:
[..]
ja ik vraag me ook af wat ze gaan doen als je gewoon kutantwoorden geeft in de trant van
"ja je lul is klein"
"geen idee nooit gehad"
"misschien ben je zwanger misschien niet maar dat wist je al"
ik kijk het een paar dagen aan en dan ga ik het daar echt verprutsen in de trant vanquote:Op woensdag 23 februari 2005 01:08 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik denk dat je een erg boos mailtje krijgt.
Mijn ideequote:Op woensdag 23 februari 2005 01:11 schreef tommy4487 het volgende:
[..]
ik kijk het een paar dagen aan en dan ga ik het daar echt verprutsen in de trant van
"verticaal snijden is beter dan horizontaal"
"je bent een hoer en hebt alle soa's"
"je bent gewoon te lelijk voor een vriendje"
dan vlug screenshots maken want die berichten zullen wel ge-edit worden en dan hier posten
Da's mijn vriendinnetje die dat ingestuurd heeft.quote:Op maandag 21 februari 2005 16:40 schreef 2M5_KillerBee het volgende:
[..]
Als dit niet verzonnen is... dan moet zij de rest van haar leven in een inrichting![]()
Lekkere vriendin heb jij.quote:Op woensdag 23 februari 2005 01:36 schreef Crizje het volgende:
[..]
Da's mijn vriendinnetje die dat ingestuurd heeft.En nee, ik ben geen Donald Duck. Via dit topic kwam ik weer es op die site, en die had ik ook aan haar gegeven. Dat die lui er nog serieus op ingaan ook
![]()
volgens mij is meer dan de helft van die moderaters daar er voor de flauwekul gekomen net zoals beach en ik nu. Dus die gaan in op de grootst mogelijke onzin.quote:Op woensdag 23 februari 2005 01:36 schreef Crizje het volgende:
[..]
Da's mijn vriendinnetje die dat ingestuurd heeft.En nee, ik ben geen Donald Duck. Via dit topic kwam ik weer es op die site, en die had ik ook aan haar gegeven. Dat die lui er nog serieus op ingaan ook
![]()
quote:Op woensdag 23 februari 2005 01:40 schreef tommy4487 het volgende:
[..]
maar op de vraag die ik stelde of je van neuken met een neger een zwarte pik kreeg gingen ze toch niet in
Euhm... het was dus niet al te serieus van haar hequote:Op woensdag 23 februari 2005 01:38 schreef Beach het volgende:
[..]
Lekkere vriendin heb jij.![]()
In welke inrichting zit ze?
Dit vind ik toch wel een erg mooie zin van dat meiske die de vraag stelde.quote:Ik zou deze vraag graag aan Tom willen stellen, want ik merk dat hij goede antwoorden geeft
quote:Martin (21)
21-02-2005
Liefde onderwerp: Linker teelbal
H00ii
ik waz dus op de wintersport en daar kwam ik zon jonge teguh en toen had ik wel gevoelens voor hem gehad toen ging we so de hheludag sameh skiejen en teon na het skiejen ginge we s0o buite de pyste ff uitruste en zei die dat ik me wel leuk vont en begon ie zo aan me te zitte en ik vont het wel lekkre en doen deet ie so broek uit en toen moest ik so me piemul in ze kont doen en ik vonnet wel lekker maar myn balle kletste de hele teit tege ze kont aan want hij zij dat ik so heel diep moes maar nu doet duz me bal pyn nu vroeg ik mei dus af hep ik nouw een soa ofsjow want ut doet wel erg heel veel pyn ensjow
Liefz martin
Liefde moderator Tom
22-02-2005
Beste martin
Ten eerste wil ik zeggen dat je het veilig had moeten doen. Maar daar is het nu te laat voor. Je kunt kijken op www.soa.nl om kenmerken van een soa te bekijken. Als je hierna twijfelt moet je naar de dokter gaan. Maar pijn aan testikel wil niet automatisch zeggen dat je een soa hebt het kan namelijk ook vanzelf weer overgaan.
gr.
tom
ik kende dat meiske ze zat me in de zeik te nemenquote:Op woensdag 23 februari 2005 01:46 schreef Crizje het volgende:
[..]
Dit vind ik toch wel een erg mooie zin van dat meiske die de vraag stelde.
quote:Beste Johan,
Ik vind het erg jammer om te zien als mensen misbruik willen maken van mensen met serieuze problemen. Ik kan het niet begrijpen dat je mensen pijn wilt doen door het plaatsen van flauwe kwetsende antwoorden. Jij en de Fok bezoekers zullen het waarschijnlijk grappig vinden, maar de mensen die je er mee kwetst zullen hier verdrietig/depressief van worden. Er zitten mensen bij die op het randje van zelfmoord zitten en als laatste optie nog bij ons hulp komen vragen. Hoe denk je dat zo'n kwetsend antwoord over komt bij hun? Denk daar maar eens over na!
Tom op Fok zegt:
-----------------
ik kijk het een paar dagen aan en dan ga ik het daar echt verprutsen in de trant van
-----------------
Jouw woorden:
"Mijn idee Ik wacht ook nog even"
Je kunt begrijpen dat ik hier niet zo blij mee ben. Je moderator account is per direct verwijderd en je IP-nummer is opgeslagen.
--
Met vriendelijke groet,
Michael
Beheerder
Liefde.leerlingen.com
Weet ik.quote:Op woensdag 23 februari 2005 13:56 schreef daniman het volgende:
Heey, bij Tom zijn mailtje stond niet dat zijn mod-acount is verwijderd!
Mja... ze hebben natuurlijk wel gelijk. Voor buitenstaanders kan het leuk lijken te zijn om te zieken, maar die pubers/kinderen die daar posten zijn natuurlijk niet allemaal onzin-posters en kunnen soms best met iets zitten en worden van geziek dan idd niet blij!
Ah ok. kut, nu ben ik dus ook in de echthaid dat forum getraptquote:Op woensdag 23 februari 2005 11:37 schreef tommy4487 het volgende:
[..]
ik kende dat meiske ze zat me in de zeik te nemen![]()
WTF denkt die beheerder wel niet.. zelfmoord... yeah rightquote:Op woensdag 23 februari 2005 11:35 schreef tommy4487 het volgende:
GODVER DE GODVER WELKE ACHTERLIJKE HELMJOSTI HEEFT DAT FORUM INGELICHT?
Beste Tom,
Ik vind het erg jammer om te zien als mensen misbruik willen maken van mensen met serieuze problemen. Ik kan het niet begrijpen dat je mensen pijn wilt doen door het plaatsen van flauwe kwetsende antwoorden. Jij en de Fok bezoekers zullen het waarschijnlijk grappig vinden, maar de mensen die je er mee kwetst zullen hier verdrietig/depressief van worden. Er zitten mensen bij die op het randje van zelfmoord zitten en als laatste optie nog bij ons hulp komen vragen. Hoe denk je dat zo'n kwetsend antwoord over komt bij hun? Denk daar maar eens over na!
Je IP-nummer is opgeslagen.
jouw woorden op Fok:
-----------------
dan vlug screenshots maken want die berichten zullen wel ge-edit worden en dan hier posten
-----------------
--
Met vriendelijke groet,
Michael
Beheerder
Liefde.leerlingen.com
quote:Op woensdag 23 februari 2005 11:35 schreef tommy4487 het volgende:
GODVER DE GODVER WELKE ACHTERLIJKE HELMJOSTI HEEFT DAT FORUM INGELICHT?
Beste Tom,
Je IP-nummer is opgeslagen.
jouw woorden op Fok:
-----------------
-----------------
--
Met vriendelijke groet,
Michael
Beheerder
Liefde.leerlingen.com
quote:Op woensdag 23 februari 2005 14:35 schreef Beach het volgende:
[..]
Weet ik.
Ik heb die admin daar ook al mn excuses gemaild.
Niej, Diej, doodgraag, hard ipv hart?quote:Op donderdag 17 februari 2005 01:12 schreef garfield_online het volgende:
[..]
leeftijdsverschil maakt niet uit, het is uw hart..
maar euhm, in dit geval?
fok! heeft het originele:quote:Op woensdag 9 maart 2005 20:45 schreef sannydude het volgende:
je ip adres is opgeslagennu gaan ze je vervolgen hoor
![]()
bron: losers.leerlingen.net
denk je nou echt dat ik het serieus meende van die excuses?quote:Op woensdag 9 maart 2005 13:54 schreef jitzzzze het volgende:
Denk je nou echt dat die Michiel zijn excuses gaat aanbieden? Wishfull thinking..
lolleromfgquote:Hej,,.:)
ik heb een vriend en ik vind hem heel leuk en hij mij oowk,.en we willen een keer gaan neuken maar eigenluk durf ik niet want ik schaam me want ik heb dikke schaamlippe en dat is zoo leluk en ik ben bang dat als ie dat ziet dat ie gelijk geen sex meer wil en me dumpt ofzoo,..kweet egt niej wat ik moe doen want ze zijn egt overdreve dik ,.=( pllz wat moet ik doen :S??!!!
Is dit je antwoord:quote:Op zaterdag 27 januari 2007 17:22 schreef Maisnon het volgende:
Is die site nog steeds zo hopeloos als toen?
quote:Liefde onderwerp: Seks
Julie (17)
27-01-2007 Hallo,
Ik heb even een vraag,Kan het kwaad of is het slecht dat een jongen in een meisje plast? En wat gebeurt er dan, loopt het er gewoon terug uit?
Groetjes bedankt:)
Liefde moderator:
Armini
27-01-2007 Beste Julie,
In plas zit natuurlijk wel een hoop bacterie dus echt gezond is het niet. Daarom is het belangrijk dat je je daarna heel goed wast. Net als sperma loopt het er ook een beetje uit.
Liefs Armini
14 jaar en een trioquote:Liefde onderwerp: Help!
Mirjam b (14)
26-01-2007 Hallo,
ik ben zwanger, denk ik, want ik heb pijn in mijn borsten.
Alleen weet ik niet van wie ik zwanger ben. =(
Want ik heb het wel met meerderen gedaan (trio zeg maar)
Ook heb ik vaak last van arrogantiebuien en jankbuien, kandat komen omdat ik zwanger ben?
ThAnKs$ !
Liefde moderator:
Carola_f
27-01-2007 Beste Mirjam B,
Je kunt erachter komen of je zwanger bent door een test zelf te kopen bij bijvoorbeeld de kruidvat ( 8 euro) of bij de dokter laten doen.
Wacht hier niet te lang mee.
De symptomen die je beschrijft kunnen bij een zwangerschap horen.
Is je ongesteldheid ook weggebleven?
Liefs,
Carola
Urine is gewoon steriel hoor, dus je kunt gewoon haar kut onderzeiken als je dat tenminste kan met een stijve...quote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:18 schreef Paddokingnr1 het volgende:
[..]
Is dit je antwoord:
[..]
![]()
[..]
14 jaar en een trio![]()
,dus je kunt gewoon haar vagina onderplassen als je dat tenminste kunt tijdens een erectie.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:59 schreef Molluck het volgende:
[..]
Urine is gewoon steriel hoor, dus je kunt gewoon haar kut onderzeiken als je dat tenminste kan met een stijve...
quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |