echt wel!quote:Op zondag 20 februari 2005 14:07 schreef sannydude het volgende:
...
alleen je vriendin merkt het ooit eens een keer, maar ze zou niet dneken van, oh bah konthaar hoor!
liefs Anne![]()
ik heb net gesoliciteerdquote:Op zondag 20 februari 2005 17:16 schreef Lemmiwinks het volgende:
>^_^< Nog meer humor is natuurlijk zelf zo'n moddereter worden en dan vertellen dat jij veel beter dat tienerkutje tot gruis kan naaien dan pappielief. Kijken hoe lang het duurt voordat er een gezellige rel uitbreekt
ghehe... wat zijn we toch evil hequote:Op maandag 21 februari 2005 15:48 schreef I_are_Rudeboy het volgende:
![]()
![]()
![]()
Wat een gruwlijk topic is dit!
Heb eerder deze middag met een paar medefokkers een berichtje geplaatst op liefde.leerlingen.comZodra wij antwoord hebben gekregen op onze vraag posten we deze wel even hier
![]()
Martin met zijn zere linker teelbal
Strenge selectieprocedure denkquote:Hoi Wouter,
Om een liefdemoderator van de vraaghet te worden moet je aan het volgende voldoen:
- Veel liefdeservaring hebben gehad.
- Veel weten over sex en de gevolgen van onveilige sex.
- Veel mensenkennis hebben.
- Minimaal 18 jaar zijn!
- Het leuk vinden om mensen te helpen.
- Goed zijn in Nederlandse spelling!
Denk jij dat jij al deze dingen hebt? Stuur dan een mailtje naar: liefde@leerlingen.com
en vermeld daar het volgende in:
- Je naam
- Je leeftijd
- Waarom jij denkt dat je een goede liefdemoderator zult zijn.
Groetjes,
- Michael
Als dit niet verzonnen is... dan moet zij de rest van haar leven in een inrichtingquote:Liefde onderwerp: Donald duck
Denise (14)
17-02-2005 Lieve vrouwen, ik heb een heel groot probleem en schaam me er ook heel erg voor. Ik kan er s'avonds niet van slapen. Ik ben namelijk verliefd op donald duck en vind hem heel geil. Dit komt door disney land parijs waar ik vorige zomer was. Daar was ik met hem op de foto en hij gaf me zo'n speciaal gevoel. Ook legde hij zn hand op mijn schouder en ging langzaam naar mn kont. Ik vond dit een heel fijn gevoel geven bij mijn speciale plekje..misschien klinkt dit allemaal heel ongeloofwaardig maar dat is het niet. Ik hoop dat jullie me van dit intense gevoel af kunnen helpen. Heel veel donzige eenden kusjes Denise
Liefde moderator
Mike
21-02-2005 Hallo Denise,
Ik ben dan wel geen vrouw, maar deze vraag is bij mij terecht gekomen...
En heel eerlijk... in dit geval heb ik geen idee wat ik moet antwoorden...
Realiseer je wel dat in dat pak iemand zit....
een man of een vrouw....
Ga opzoek naar een leuke jongen...
Kusje
Mike
misschien zien ze dan in dat ze wel heel dom bezig zijnquote:Op maandag 21 februari 2005 18:38 schreef daniman het volgende:
weet je wat ik me nou afvraag?Hoe tieners zouden reageren die op die site een vraag gepost hebben, en dat nu hier teruglezen inclusief het vermaak erom
Ik kreeg een mail terug waarin stond dat de antwoorden zeer goed waren alleen bij vraag 2 miste iets en dat mocht ik nog een keer in de herkansing proberen.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |