abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25120521
Als de hond niet afgericht is (en dus niet luistert)......aanlijnen. Mijn kinderen hoeven niet gebeten te worden door onafgerichte honden O, en ruim ook eens een keer die poep op van de stoep Het lijkt steeds erger te worden hier. Zodra ik mijn deur uitstap sta ik in zo'n dampende stinkende drol

Ik ben gek op beesten, maar wat minder gek op de baasjes soms
I used to work in a morgue........I am a people person
Only Human
pi_25120539
quote:
Op donderdag 17 februari 2005 01:04 schreef LostFormat het volgende:
Precies, dat was ook mijn punt. En er is wel degelijk een groot verschil tussen doorhappen en licht bijten.
En hoe relevant is dat. En hond die bijt is een hond die niet zomaar de straat op mag. Het beste is afmaken want die hond heeft blijkbaar iets aangeleerd of verleerd waardoor die hond niet (meer) begrijpt dat mensen niet om te bijten zijn.
Geloven is zeker weten dat je het niet weet.
Geloven maakt meer kapot dan je lief is.
Vloeken is aangeleerd...geloven ook.
  donderdag 17 februari 2005 @ 01:10:22 #53
106056 Landmass
ik discrimineer dus ik besta
pi_25120541
bedankt voor de tip V.

is een licht knietje al genoeg?

vaak is het ook zo dat die grote honden het ongevaarlijkst zijn. (mijn ervaring).
Duitse herders. No problem. Het zijn altijd de wat kleinere die iiritant zijn om maar niet te spreken over die mini keffertjes.
Fok! presents
GOOD MOD, BAD MOD
starring Sizzler & Sidekick
nu in POL
pi_25120542
quote:
Op donderdag 17 februari 2005 01:00 schreef Tique het volgende:
Als die hond je echt GEBETEN had, dan zou je hier nu niet zitten, dan zou je in het ziekenhuis zitten om je spiertjes aan elkaar te hechten
De hond is kennelijk dermate vals dat deze willekeurige voorbijgangers aanvalt. Lijkt me niet echt normaal.
  donderdag 17 februari 2005 @ 01:11:12 #55
136 V.
Like tears in rain...
pi_25120560
quote:
Op donderdag 17 februari 2005 01:10 schreef Landmass het volgende:
bedankt voor de tip V.

is een licht knietje al genoeg?
Yep. Het is gewoon om hem uit balans te brengen, zodat hij weer op vier poten wil.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_25120579
quote:
Op donderdag 17 februari 2005 01:05 schreef Landmass het volgende:

[..]

er is dus gelukkig niet doorgehapt nee en je ziet hele lichte tandafdrukken, er is dus lichtjes gebeten.

Maar wil je het gedrag van die hond nu goed praten of zo?
Nee, ik vind jouw reactie overdreven. Speels happen is in principe niks mis als je ook echt met dat beest speelt. Dat was hier niet 't geval. Maar ik vind dat je je aanstelt. Okee, die reactie van dat mens is belachelijk maar dat kun je die hond niet kwalijk nemen. Het valt me altijd op dat dit soort dingen altijd bij mensen gebeurt die niks met die beesten hebben. Als je ook maar iets met honden hebt dan weet je hier mee om te gaan en als 't beestje dan toch nog hapt dan kun je dat tenminste wel relativeren.
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
  donderdag 17 februari 2005 @ 01:12:46 #57
136 V.
Like tears in rain...
pi_25120586
quote:
Op donderdag 17 februari 2005 01:10 schreef Landmass het volgende:
vaak is het ook zo dat die grote honden het ongevaarlijkst zijn. (mijn ervaring).
Mwah... je hebt ze er ook tussen, hoor. Met het 'juiste' baasje krijg je zelfs een labrador vals.
quote:
Duitse herders. No problem. Het zijn altijd de wat kleinere die iiritant zijn om maar niet te spreken over die mini keffertjes.
Terriers, en dan vooral Jack Russels, zijn in mijn ervaring uitermate vervelend.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_25120588
quote:
Op donderdag 17 februari 2005 01:08 schreef Verbal het volgende:
Je hebt van die mensen die spastisch beginnen te doen als ik met mijn (vriendelijke, relaxte, niet-dreigend uitziende en niet al te grote) hond kom aanlopen en van een grote afstand beginnen te schreeuwen dat ik mijn hond bij me moet houden (die niet eens in de buurt van in hun nabijheid aan het lopen is)
En heb je die hond dan aangelijnd?
quote:
PS
Landmass, schoppen is ook weer zo wat. Probeer het eens met een rustig knietje als er een tegen je opspringt, of anders gewoon even een duidelijke brul van 'HEE', 'LAAG' of 'NEE'. Met het juiste volume en overtuiging en evt gecombineerd met het beheerste knietje werkt dat als een dolle.

V.
Volgens mij is schoppen een uiterst middel...als de rest niet meer werkt. Dat knietje is een goede tip.
pi_25120590
Tja honden. Ik draag vaak een baseball-petje.
Schijnt ook suspicious overtekomen bij honden. Domme beesten..
pi_25120614
quote:
Op donderdag 17 februari 2005 01:11 schreef Verbal het volgende:
Yep. Het is gewoon om hem uit balans te brengen, zodat hij weer op vier poten wil.

V.
Euh...ik zit het even op mijn netvlies te projecteren. In de zijkant of waar?
  donderdag 17 februari 2005 @ 01:15:08 #61
101860 Tique
strictly seated concert
pi_25120631
Hij zegt net er is lichtjes gebeten, enkel lichte tandafdrukken, dat is gewoon spelen. Overdrijven is ook een vak. Je moet niet gaan zeggen dat om deze reden de honden vals zijn!

De schuld moet je trouwens niet gaan zoeken bij de hond maar bij de baas, deze moet de hond aanleren wat goed en wat fout is, dus wat wel en niet mag. Een hond is precies hetzelfde als een baby hoor...
- Fulltime FreeRunner - jij wilt die steen in de muur niet zijn
|
Laat 11 september uw sporttas staan !
Fun Lovin' Terrorist / Toeps addict
  donderdag 17 februari 2005 @ 01:15:18 #62
136 V.
Like tears in rain...
pi_25120633
quote:
Op donderdag 17 februari 2005 01:12 schreef wonko het volgende:

[..]

En heb je die hond dan aangelijnd?
In de bebouwde kom wel. In het bos niet.
quote:
Volgens mij is schoppen een uiterst middel...als de rest niet meer werkt. Dat knietje is een goede tip.
Schoppen is vaak buitenproportioneel en wekt vaak onnodig agressie op bij hond en baas (ja, ik weet het, hond en baas zijn fout, begonnen, etc...). Het knietje is gewoon de manier waarop hondenbezitters zelf hun hond afleren om tegen ze op te springen. Gewoon rustig, om hem uit balans te brengen is voldoende.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  donderdag 17 februari 2005 @ 01:16:07 #63
106056 Landmass
pi_25120645
quote:
Op donderdag 17 februari 2005 01:12 schreef LostFormat het volgende:

[..]

Nee, ik vind jouw reactie overdreven. Speels happen is in principe niks mis als je ook echt met dat beest speelt. Dat was hier niet 't geval. Maar ik vind dat je je aanstelt. Okee, die reactie van dat mens is belachelijk maar dat kun je die hond niet kwalijk nemen. Het valt me altijd op dat dit soort dingen altijd bij mensen gebeurt die niks met die beesten hebben. Als je ook maar iets met honden hebt dan weet je hier mee om te gaan en als 't beestje dan toch nog hapt dan kun je dat tenminste wel relativeren.
die honden mogen mij gewoon niet bijten punt
ook lichtjes niet
Fok! presents
GOOD MOD, BAD MOD
nu in POL
pi_25120657
quote:

[..]

Ik ben over het algemeen best wel gek met honden. Verschilt per dier. Maar een beetje speels happen zonder tanden is wat anders dan bijten. En bijten is maar met 1 ding te relativeren. Afmaken...de hond in kwestie is verkeerd. Of dat nu door de baas komt of niet is irrelevant.
pi_25120659
Huilie. Zit toch niet zo te janken. Geldt ook voor die gasten die zeggen dat ze een hond wel ff een rotschop zullen verkopen. De eerste die dat bij mijn hond gedaan zou hebben zou meteen een groot probleem met mij hebben. Honden kom je altijd er overal tegen dus deal er maar mee. De eigenaar kan je er wel op aanspreken. Die honden snappen toch niet 123 dat het jou niet uitkomt. Gewoon ff rustig blijven staan en wegkijken. Niks aan het handje en niet zo piepen meteen.
Through twilight, darkness and moonrise
My scarlet tears will run
As stolen blood and whispered love
Of fantasies undone
  donderdag 17 februari 2005 @ 01:17:20 #66
136 V.
Like tears in rain...
pi_25120665
quote:
Op donderdag 17 februari 2005 01:14 schreef wonko het volgende:

[..]

Euh...ik zit het even op mijn netvlies te projecteren. In de zijkant of waar?
Pffft... gewoon. Hond springt tegen je op (staat met voorpoten tegen je aan, zeg maar) en dan gewoon knietje naar voren, midden voor.

Maar nogmaals, rustig. Dus niet schoppen maar dan met je knie.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  donderdag 17 februari 2005 @ 01:17:40 #67
106056 Landmass
pi_25120669
quote:
Op donderdag 17 februari 2005 01:15 schreef Tique het volgende:
Hij zegt net er is lichtjes gebeten, enkel lichte tandafdrukken, dat is gewoon spelen. Overdrijven is ook een vak. Je moet niet gaan zeggen dat om deze reden de honden vals zijn!

De schuld moet je trouwens niet gaan zoeken bij de hond maar bij de baas, deze moet de hond aanleren wat goed en wat fout is, dus wat wel en niet mag. Een hond is precies hetzelfde als een baby hoor...
mee eens
Fok! presents
GOOD MOD, BAD MOD
nu in POL
  donderdag 17 februari 2005 @ 01:18:00 #68
48645 Farao
112, daar red je levens mee
pi_25120677
quote:
Op donderdag 17 februari 2005 01:08 schreef Landmass het volgende:

112 of gewoon 0800-tuig?

Omdat het dus om een lichte beet ging en toen het gebeurde niemand anders aanwezig was is het dus lastig te bewijzen. Waarschijnlijk zou er niet zoveel mee gaan gebeuren.
In zo'n geval mag je dus gewoon 112 bellen.

Je geeft je naam + de straat waar je op dat moment in loopt, en je zegt dat er iemand 4 honden los laat lopen, dat die op jou af renden, en dat 1 jou gebeten heeft, en dat de eigenaar er niks om geeft en gewoon wil lopen.

Reken maar dat er dan politie komt.
Vertrek nooit zonder een kus, voor je 't weet lig je achterin onze bus.
pi_25120680
Jij kunt duidelijk niet met honden omgaan.

Loser. Die hond had nog veel meer moeten doen.
pi_25120690
quote:
Op donderdag 17 februari 2005 01:15 schreef Tique het volgende:

Een hond is geen mens. Een hond die bijt is fout. Blijkbaar is het de baas niet gelukt om dat te leren. Jammer, maar gaan zitten wachten tot het echt fout gaat is natuurlijk waanzin.
  donderdag 17 februari 2005 @ 01:19:15 #71
106056 Landmass
pi_25120695
quote:
Op donderdag 17 februari 2005 01:15 schreef Verbal het volgende:

[..]

In de bebouwde kom wel. In het bos niet.
[..]

Schoppen is vaak buitenproportioneel en wekt vaak onnodig agressie op bij hond en baas (ja, ik weet het, hond en baas zijn fout, begonnen, etc...). Het knietje is gewoon de manier waarop hondenbezitters zelf hun hond afleren om tegen ze op te springen. Gewoon rustig, om hem uit balans te brengen is voldoende.

V.
don't tell me, ik lag eens een keer bijna te matten met zo'n baasje omdat ik dat hondje de grootste schrik van zijn leven had bezorgt.
Fok! presents
GOOD MOD, BAD MOD
nu in POL
  donderdag 17 februari 2005 @ 01:19:57 #72
136 V.
Like tears in rain...
pi_25120708
quote:

[..]

Dat ben ik deels met je eens, maar het hoort niet.
En ik als hondenbezitter ben er ook niet zo van gediend om door andermans honden besprongen te worden. Nu zie ik het vaak wel aankomen, en ben ik niet te intimideren door honden, maar toch. En dus al helemaal als je niets of niet zoveel met honden hebt.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_25120709
quote:
Op donderdag 17 februari 2005 01:17 schreef Verbal het volgende:
Pffft... gewoon. Hond springt tegen je op (staat met voorpoten tegen je aan, zeg maar) en dan gewoon knietje naar voren, midden voor.

Maar nogmaals, rustig. Dus niet schoppen maar dan met je knie.

V.
Hmm, je hebt net je nieuwe witte ribfluwelen jas aan. Komt er ineens een hond aan. Lijkt me dat je die wilt wegduwen voordat deze tegen je aanstaat.
pi_25120716
Knietje geven? Nah, dat kan ook anders. Gewoon jezelf wegdraaien en wegkijken.
Of fantasies undone
  donderdag 17 februari 2005 @ 01:21:06 #75
106056 Landmass
pi_25120727
quote:
Op donderdag 17 februari 2005 01:16 schreef -Redhead- het volgende:
Huilie. Zit toch niet zo te janken. Geldt ook voor die gasten die zeggen dat ze een hond wel ff een rotschop zullen verkopen. De eerste die dat bij mijn hond gedaan zou hebben zou meteen een groot probleem met mij hebben. Honden kom je altijd er overal tegen dus deal er maar mee. De eigenaar kan je er wel op aanspreken. Die honden snappen toch niet 123 dat het jou niet uitkomt. Gewoon ff rustig blijven staan en wegkijken. Niks aan het handje en niet zo piepen meteen.
als dat niet helpt en ik uiteindelijk gebeten wordt is het dus eventjes iets anders maar dat had jij uiteraard al gesnapt.
Fok! presents
GOOD MOD, BAD MOD
nu in POL
pi_25120728
quote:
Op donderdag 17 februari 2005 01:18 schreef wonko het volgende:

[..]

Een hond is geen mens. Een hond die bijt is fout. Blijkbaar is het de baas niet gelukt om dat te leren. Jammer, maar gaan zitten wachten tot het echt fout gaat is natuurlijk waanzin.
Kom op hee. Je bent echt grandioos aan 't overdrijven. Zullen we dan voortaan iedereen die tegen een paal aanrijdt, verbieden autorijden omdat die later de fout ingaat en iemand doodrijdt?
pi_25120731
quote:
Op donderdag 17 februari 2005 01:18 schreef Farao het volgende:

[..]

In zo'n geval mag je dus gewoon 112 bellen.

Je geeft je naam + de straat waar je op dat moment in loopt, en je zegt dat er iemand 4 honden los laat lopen, dat die op jou af renden, en dat 1 jou gebeten heeft, en dat de eigenaar er niks om geeft en gewoon wil lopen.

Reken maar dat er dan politie komt.
Dude.... relativeer even... een speelse lichte bijt... honden doen dat als je gewoon doorloopt, als ze mischien nog wat jong zijn.... damn, meteen zo overtrokken die reacties.

Ik snap wel dat iemand schrikt van zoiets, en dat je er wat van zegt, maar 112 bellen??? Als elke seconde telt?
There are times we will remember, there are nights we won't forget.
If we value every moment we will never feel regret.
  donderdag 17 februari 2005 @ 01:21:24 #78
48645 Farao
pi_25120734
quote:
Op donderdag 17 februari 2005 01:18 schreef Wolvenstijn3D het volgende:

Loser. Die hond had nog veel meer moeten doen.
Heb je nu net deze account aangemaakt omdat je je schaamt voor je domme reactie ofzo ??

Het is inderdaad echt de schuld van de TS dat
- die vrouw die honden los laat lopen.
- die honden tegen hem opspringen.
- een van die honden hem bijt.
- en dat hun baasje dan zo'n idioot reageerd ja....
  donderdag 17 februari 2005 @ 01:22:00 #79
136 V.
Like tears in rain...
pi_25120742
quote:
Op donderdag 17 februari 2005 01:20 schreef wonko het volgende:

[..]

Hmm, je hebt net je nieuwe witte ribfluwelen jas aan. Komt er ineens een hond aan. Lijkt me dat je die wilt wegduwen voordat deze tegen je aanstaat.
Klopt. Mar ik hebt het dus over het geval dat een hond al tegen je opspringt.

Moet dat nog gebeuren, dan moet je dus vocaal worden, een ontwijkmanoeuvre inzetten en/of de hond met je handen wegduwen. Maar dat laatste moet je durven.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  donderdag 17 februari 2005 @ 01:22:43 #80
78918 SeLang
Black swans matter
pi_25120752
Bijten of niet, een hond mag volgens mij sowieso niet los lopen (behalve op speciale plekken).
Een hond moet aangelijnd zijn.

Al aangifte gedaan ?
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
  donderdag 17 februari 2005 @ 01:23:33 #81
106056 Landmass
pi_25120762
Ik stel het verder gewoon niet op prijs dat honden op mij af komen rennen en mij uiteindleijk ook bespringen (de standaard situatie). Wat mij dan ook nog ergert is de arrogante houding van het baasje die vaak weinig onderneemt en maar niet lijkt te snappen dat wij het vervelend vinden.
Fok! presents
GOOD MOD, BAD MOD
nu in POL
  donderdag 17 februari 2005 @ 01:23:40 #82
136 V.
Like tears in rain...
pi_25120766
quote:
Op donderdag 17 februari 2005 01:18 schreef Wolvenstijn3D het volgende:
En dat hoeft 'ie ook niet, als hij dat niet wil.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  donderdag 17 februari 2005 @ 01:23:50 #83
62129 De-oneven-2
Wir sind so leicht...
pi_25120770
Lichtjes gebeten in de knieholte?
Die beesten wilden gewoon met je spelen man...Stel je niet zo aan.
...dass wir fliegen.
pi_25120782
quote:
Tuurlijk...het is jouw hond en de rest heeft er maar rekening mee te houden. Een agressief typje zoals jij je uit moet niet eens de kans krijgen om een hond te bezitten. Je hebt totaal geen zicht op wat dat beest kan uitrichten.
  donderdag 17 februari 2005 @ 01:26:20 #85
106056 Landmass
pi_25120810
quote:
Op donderdag 17 februari 2005 01:22 schreef SeLang het volgende:
Bijten of niet, een hond mag volgens mij sowieso niet los lopen (behalve op speciale plekken).
Een hond moet aangelijnd zijn.

Al aangifte gedaan ?
nee, ik zag daar geen heil in vanwege het geringe bewijs

Ik wist dat trouwens niet van die aanlijning. Zal er rekening mee houden voortaan. Niet dat ik nou express baasjes ga lastig vasllen maar als zo'n beest op me af komt krijgt ze het te horen,
Fok! presents
GOOD MOD, BAD MOD
nu in POL
pi_25120813
quote:
Op donderdag 17 februari 2005 01:24 schreef wonko het volgende:

[..]

Tuurlijk...het is jouw hond en de rest heeft er maar rekening mee te houden. Een agressief typje zoals jij je uit moet niet eens de kans krijgen om een hond te bezitten. Je hebt totaal geen zicht op wat dat beest kan uitrichten.
een slechte ervaring? en dan meteen alle honden en hun eigenaren verfoeien? vind je dat nu zelf ook niet een beetje, sorry, dom?
  donderdag 17 februari 2005 @ 01:26:37 #87
106056 Landmass
pi_25120817
Dit soort arrogante reacties krijg je dus van de meeste (V. kan zich ten minste wel inleven) hondenbezitters.
quote:
Op donderdag 17 februari 2005 01:23 schreef De-oneven-2 het volgende:
en als ik dat nou eens niet wil.
Fok! presents
GOOD MOD, BAD MOD
nu in POL
  donderdag 17 februari 2005 @ 01:26:48 #88
48645 Farao
pi_25120823
quote:
Op donderdag 17 februari 2005 01:21 schreef mcintosh het volgende:

Dude.... relativeer even... een speelse lichte bijt... honden doen dat als je gewoon doorloopt, als ze mischien nog wat jong zijn.... damn, meteen zo overtrokken die reacties.

Ik snap wel dat iemand schrikt van zoiets, en dat je er wat van zegt, maar 112 bellen??? Als elke seconde telt?
En wat als die hond bij de volgende persoon wel opeens doorbijt ? of wat als die volgende persoon een klein kind is ? of wat als die volgende persoon doodsbang is en wegrent waardoor die honden hem/haar juist gaan aanvallen ? of wat als die persoon bang wegrent en zo de straat over rent en wordt aangereden ?

In een baasje dat zo reageerd als haar honden iemand zo bespringen en bijten heb ik echt geen vertrouwen hoor, dus ook niet in de manier waarop ze die beesten opgevoed heeft.

Wat als die honden tegen iemand opspringen en die zegt iets van "hou je rotbeesten eens bij je" , dan zie ik die vrouw die beesten dus echt wel als "wapen" gebruiken.

't was anders geweest als die vrouw er direct iets van gezegd had, haar honden had teruggeroepen en d'r verontschuldigingen had aangeboden.

Maar als ze al zo reageerd, dat is het gewoon wachten tot 't fout gaat, en dat heb ik al 's vaker mogen meemaken in de praktijk, dus ik zeg inderdaad gewoon 112 bellen ja.
pi_25120824
quote:
Ik zal eens met jou gaan spelen en je lichtjes gaan slaan. Eens kijken hoe je dat vindt.
  donderdag 17 februari 2005 @ 01:27:38 #90
136 V.
Like tears in rain...
pi_25120833
quote:
HAL-LO

Ik wil als hondenbezitter ook niet dat mijn hond andere mensen lastig valt, als ze er niet van gediend zijn. En ik kan retegoed inschatten wie wel en wie niet. Gewoon opletten en je hond opgevoed hebben.

Nou heb ik het sowieso al makkelijk met een hond die bij de meeste mensen enthousiaste reacties ontlokt vanwege zijn goeie uitstraling, maar dan nog.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_25120843
Geweldig -van een mug een olifant-topic weer.
pi_25120859
quote:
Op donderdag 17 februari 2005 01:26 schreef mcintosh het volgende:
een slechte ervaring? en dan meteen alle honden en hun eigenaren verfoeien? vind je dat nu zelf ook niet een beetje, sorry, dom?
Tuurlijk...gooi het op die boeg. Weet je echt niets beters? Beetje dingen uit het verband trekken. Geen normaal weerwoord meer zeker.
  donderdag 17 februari 2005 @ 01:29:17 #93
106056 Landmass
pi_25120860
quote:
Wat als die honden tegen iemand opspringen en die zegt iets van "hou je rotbeesten eens bij je" , dan zie ik die vrouw die beesten dus echt wel als "wapen" gebruiken.
exactly, boos worden op het baasje kan je in zo'n situatie niet direct omdat de eigenaar dan helemaaaaaal niet geniegd zal zijn iets te doen. Het is hopen in eerste instantie.
Fok! presents
GOOD MOD, BAD MOD
nu in POL
pi_25120866
quote:
Gewoon ff rustig blijven staan en wegkijken. Niks aan het handje en niet zo piepen meteen.
En als ik of iemand anders daar geen zin in heeft Jij bent de baas over je hond toch? Of is de hond de baas over jou?

Ik ben gek op honden, maar als ik een hond heb ben ik nog altijd de baas en als hij/zij besluit tegen mijn wil (dus iemand bijten of wat dan ook) in gaat, dan zal die hond dat weten...........en flink ook. Bijten is niet acceptabel........zachtjes, hard. Het gaat om de handeling en dat weet elke hondenbezitter.
I used to work in a morgue........I am a people person
Only Human
pi_25120879
quote:
Op donderdag 17 februari 2005 01:29 schreef wonko het volgende:

[..]

Tuurlijk...gooi het op die boeg. Weet je echt niets beters? Beetje dingen uit het verband trekken. Geen normaal weerwoord meer zeker.
Sorry, maar jij bent juist degene die dingen uit z'n verband trekt.
  donderdag 17 februari 2005 @ 01:30:55 #96
62129 De-oneven-2
Wir sind so leicht...
pi_25120882
quote:
Op donderdag 17 februari 2005 01:27 schreef Verbal het volgende:

[..]

HAL-LO

Ik wil als hondenbezitter ook niet dat mijn hond andere mensen lastig valt, als ze er niet van gediend zijn.
Ja, dat snap ik.
Maar dat neemt nog niet weg dat de TS zich aanstelt...
...dass wir fliegen.
pi_25120886
quote:
Op donderdag 17 februari 2005 01:28 schreef LostFormat het volgende:
Geweldig -van een mug een olifant-topic weer.
Kom nog eens terug als een hond een kind van je bijt. Kijken wie er dan olifanten schept.
pi_25120895
quote:
Op donderdag 17 februari 2005 01:30 schreef LostFormat het volgende:

[..]

Sorry, maar jij bent juist degene die dingen uit z'n verband trekt.
Vertel dan eens waar.
pi_25120905
quote:
Op donderdag 17 februari 2005 01:29 schreef wonko het volgende:

[..]

Dat was toch een normale reactie ? Jij gaat er niet inhoudelijk op in...
pi_25120907
quote:
Op donderdag 17 februari 2005 01:24 schreef wonko het volgende:

[..]

Ik agressief? Nee, ik stoor me aan het feit dat er zo verschrikkelijk veel onbegrip naar honden. Ik ben meer dan eens tegengekomend dat er maar raak geoordeeld werd zonder dat desbetreffende persoon maar iets snapt van gedrag van honden. Ik heb zelf een zwarte lab gehad...was een beer van een hond maar die werd regelmatig al bij voorbaat al als bedreigend aangemerkt.

En ik vermoed dat het 'drama' vele malen groter wordt gemaakt dan dat er werkelijk gebeurd is. Dan had 'ie wel bij de dokter gezeten een tetanusinjectie in z'n kont gehad.Beetje gaan lopen schreeuwen en reacties als: rotschop verkopen. Da's pas agressief.
Of fantasies undone
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')