Een grap moet je niet serieus nemen loek.quote:Op donderdag 24 februari 2005 20:52 schreef ferrarifreak het volgende:
[..]
Hou nou eens op met die eeuwige Marokkanen-verheerlijking van je
Waar heb jij het over ?quote:Op donderdag 24 februari 2005 20:52 schreef ferrarifreak het volgende:
[..]
Hou nou eens op met die eeuwige Marokkanen-verheerlijking van je
Niemand hapt hoor, ga maar weer lekker in POL trollenquote:Op donderdag 24 februari 2005 21:01 schreef BansheeBoy het volgende:
Ze moeten Boukhari meer in stelling brengen. HIj krijgt geen bal man
Verlaat dit topic onmiddelijkquote:Op donderdag 24 februari 2005 21:08 schreef cultheld het volgende:
Feyenoord - Sporting Lissabon is veel leuker om naar te kijken
Dan blijf je toch lekker in dat topic, i.p.v. hier te komen zeiken?quote:Op donderdag 24 februari 2005 21:08 schreef cultheld het volgende:
Feyenoord - Sporting Lissabon is veel leuker om naar te kijken
Koeman zal wel weer een 'briljante' wissel straks inzetten. Een verdediger erbij voor een aanvaller ofzo.quote:Op donderdag 24 februari 2005 21:15 schreef Cheiron het volgende:
Afgelopen. Dit team komt hier niet meer van boven... Sorry voor het negativisme, maar ik zie het echt niet gebeuren..
Zeg doe eens normaal !quote:Op donderdag 24 februari 2005 21:17 schreef firecow het volgende:
weggehaald
ik geef informatie en dat zie jij als zeiken hier?quote:Op donderdag 24 februari 2005 21:10 schreef golfer het volgende:
[..]
Dan blijf je toch lekker in dat topic, i.p.v. hier te komen zeiken?
Cultheld is jouw kloon?quote:Op donderdag 24 februari 2005 21:19 schreef RijstNatie het volgende:
[..]
ik geef informatie en dat zie jij als zeiken hier?
Ben je zwakbegaafd ofso?
Ga liever die sukkels peste die zitte te schelden over een zwarte aids kalou
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |