Altijd iets zoeken om op te zeiken is ook wat..quote:Op donderdag 24 februari 2005 21:58 schreef HeatWave het volgende:
Doe wat Koeman!!!! GVD!!!.
Die Rosales bakt er geen fuck van, waar blijft de Ridder?? Maar neeeeeeeeeeeee meneer Koeman wisselt altijd in de 70ste minuut pas...
Sure, blame Rosalesquote:Op donderdag 24 februari 2005 21:58 schreef HeatWave het volgende:
Doe wat Koeman!!!! GVD!!!.
Die Rosales bakt er geen fuck van, waar blijft de Ridder?? Maar neeeeeeeeeeeee meneer Koeman wisselt altijd in de 70ste minuut pas...
Winnaarsmentaliteitquote:Op donderdag 24 februari 2005 22:01 schreef woediewokkie het volgende:
valt me op dat "jullie"je erg druk maken om een tournooi wat beneden jullie stand zou zijn......
Winnaarsmentaliteitquote:Op donderdag 24 februari 2005 22:01 schreef woediewokkie het volgende:
valt me op dat "jullie"je erg druk maken om een tournooi wat beneden jullie stand zou zijn......
Onzin voorin wordt d ebal niet vastgehouden en het middenveld komt er telkens 1 te kort dus dan haal je een aanvaller eruit gooi je een middenvelder erin om controle te houden.quote:Op donderdag 24 februari 2005 22:00 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Altijd iets zoeken om op te zeiken is ook wat..
Ajax staat er nog steeds voor om door te gaan, als Koeman nu De Ridder erin zet en Auxerre scoort nog een keer is het nog niet, dan had er een verdediger ingemoeten. Lijkt me iig wel het verstandigste..
Die is nog niet EENkeer zijn man voorbij gekomen, 1 keer is zijn werk overgenomen door Trabelsi en hij hangt... hoe duidelijk moet het worden???quote:
Hij moet Maxi Lopéz opstellen, oh nee die wou hij niet hebbenquote:Op donderdag 24 februari 2005 22:02 schreef BVO het volgende:
Hij moet de Ridder gewoon standaard in de basis zetten..
wat is die traaaaaag he?quote:Op donderdag 24 februari 2005 22:00 schreef VoreG het volgende:
Obodai waar ben je gvd mee bezig!
nu leeft het pas echt bij hun op dit niveau horen ze thuisquote:Op donderdag 24 februari 2005 22:01 schreef woediewokkie het volgende:
Valt mij op dat ik je nog nooit op een niet trollende post in VBL heb kunnen betrappen.quote:Op donderdag 24 februari 2005 22:01 schreef woediewokkie het volgende:
Waarom ? Omdat het een Jood is ?quote:Op donderdag 24 februari 2005 22:02 schreef BVO het volgende:
Hij moet de Ridder gewoon standaard in de basis zetten..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |