dus... je gaat ervoorquote:Op maandag 6 juni 2005 10:35 schreef bixister het volgende:
oef spuuglokje...
*gooit laatste twijfels over mogelijke 3e overboord*
Ik was met 2 ook al zooo gelukkigquote:Op maandag 6 juni 2005 21:19 schreef bixister het volgende:
nou, het lijkt me ergens echt heel leuk, een gezin met 3 kinderen. maar met 2 ben ik echt al zooo gelukkig (en hebben we onze handen aardig vol ook!), dus hoogstwaarschijnlijk blijft het hier bij.
Sven ookquote:Op woensdag 8 juni 2005 10:50 schreef moussy het volgende:
Lukt dat dan bix?Als ik Cas van wandelstand in de wagen wil zetten krijst hij alles bij elkaar en begint ie te schoppen
Spannend inderdaad, Jonnetje. leuk hoor...quote:Op woensdag 8 juni 2005 13:44 schreef Jonnetje het volgende:
Ik ben toch wel heel benieuwd hoe het hier straks is.. Hoe Wilyan op Gupje gaat reageren.
We zullen zien, het duurt vast niet lang meer...
Ondanks dat het hier totaal anders loopt en gaat dan je verwacht met een kind (hier ligt het niet aan het feit dat het er nu opeens twee zijn, maar een beetje aan het kind dat het wat anders gaat). Is het ontzettend leuk en kriebelt het hier alweer.quote:Op donderdag 9 juni 2005 10:15 schreef Suzanna het volgende:
Wel handig om hier af en toe een beetje bij te lezen, ik heb over een tijdje ook twee kindjes...
In de praktijk...is het moeilijker / drukker dan je verwacht had of juist niet?
Dat klinkt hoopvol.quote:Op donderdag 9 juni 2005 11:28 schreef Knorretje het volgende: en kriebelt het hier alweer.
Dat vind ik wel mooi gevonden!quote:Op donderdag 9 juni 2005 13:44 schreef Suzanna het volgende:
...één kind, die neemt al je tijd omdat je nog aardig wat tijd hebt...
Oh, daar denken sommige mensen heel anders overquote:Op vrijdag 25 november 2005 22:15 schreef dutchie het volgende:
Ja tuurlijk Leah, gij zijt geen kliekjesaanhanger.
Of niet, ik moest van de week stoppen met de boodschappen want er was geen plaats meer in het winkelwagentjequote:Op zaterdag 26 november 2005 10:00 schreef Belana het volgende:
Ik moet idd wel vaak denken: pff, moet je met 2 kinderen naar de supermarkt, hoe doe je dat? Maar dat soort dingen krijgen zijn plaats wel neem ik maar aan
Hoeft niet per se.quote:Op zaterdag 26 november 2005 23:35 schreef _evenstar_ het volgende:
Is het niet zo dat minder mensen wat van zich laten horen als bij een eerste omdat je sociale contacten misschien wat minder zijn geworden door de eerste ?
Dat is nou precies wat ik dacht en dat had ik van jouw. Het klopt inderdaadquote:Op zondag 12 februari 2006 19:42 schreef Leah het volgende:
"Een moederhart is net zo groot als het aantal kinderen dat ze heeft".
28 minuten ja heel erg flauwquote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:54 schreef DaanBanaantje het volgende:
hoe oud was jullie eerste toen jullie een tweede kregen?
28 minuten is heel wat, bij ons zat er 3 minuten tussenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:29 schreef CarOnline het volgende:
[..]
28 minuten ja heel erg flauw
Tussen de oudsten en de jongste zit 4 jaar. Heerlijk! De dames naar school en dan om half 9 weer thuis en gedouched en aangekleed en al. En dan aaaalle tijd voor nummer drie.
Britt en Romée werden 4 en 12 dagen later is Lara geboren. Dus dat loste elkaar mooi af
Voor mij (al dan niet per ongeluk) echt een ideaal leeftijdsverschil.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |