MIsschien heeft Judith op het moment een beetje extra bevestiging nodig dat jullie van haar houden. Een dagje alleen met haar weg, wat vaker zeggen dat je van haar houdt en hoe goed ze alles doet kan wonderen doen!quote:Op maandag 28 februari 2005 22:33 schreef Grijs het volgende:
Ik heb een vraagje:
Judith (1 jr, 4 mnd) wordt erg jaloers als ik Daan (4 jr) knuffel of optil o.i.d. Meestal doe ik haar dan erachteraan en dan vindt ze dat wel goed. Soms probeer ik ze ook tegelijk te knuffelen of samen op schoot te laten zitten, maar dat vindt Judith dus ook niet goed. Nu ben ik eigenlijk niet van plan om haar steeds daarin haar zin te geven, maar ik ben er nog niet zo goed uit hoe ik dat dan het beste aan kan pakken. Heeft iemand tips?
Yep, weer een KS waarvan "men" zegt dat je sneller herstelt als van een eerste keizersnede, maar dat gaat hier niet helemaal op. Nou kreeg ik ook nog borstontsteking en griep, dat werkt natuurlijk ook niet mee... Ik heb vandaag een vitaminestootkuur gekocht, wie weet trek ik daarvan wat bijquote:Op woensdag 2 maart 2005 11:11 schreef bixister het volgende:
leah had je nu eigenlijk weer een keizersnede gehad? of heeft het herstel daar niet mee te maken.
Haha gelukkig kun je er nog om lachen. Maar hoe gaat het jouw af met 2 van die kleine babietjes. Heb je een beetje een ritme en nog wat tijd over voor jezelf. Of schiet dat er nog helemaal bij in.quote:
dus... je gaat ervoorquote:Op maandag 6 juni 2005 10:35 schreef bixister het volgende:
oef spuuglokje...
*gooit laatste twijfels over mogelijke 3e overboord*
Ik was met 2 ook al zooo gelukkigquote:Op maandag 6 juni 2005 21:19 schreef bixister het volgende:
nou, het lijkt me ergens echt heel leuk, een gezin met 3 kinderen. maar met 2 ben ik echt al zooo gelukkig (en hebben we onze handen aardig vol ook!), dus hoogstwaarschijnlijk blijft het hier bij.
Sven ookquote:Op woensdag 8 juni 2005 10:50 schreef moussy het volgende:
Lukt dat dan bix?Als ik Cas van wandelstand in de wagen wil zetten krijst hij alles bij elkaar en begint ie te schoppen
Spannend inderdaad, Jonnetje. leuk hoor...quote:Op woensdag 8 juni 2005 13:44 schreef Jonnetje het volgende:
Ik ben toch wel heel benieuwd hoe het hier straks is.. Hoe Wilyan op Gupje gaat reageren.
We zullen zien, het duurt vast niet lang meer...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |