Waarom? Weer mail gehad?quote:
Het kan dat jou bak atm een beetje traag isquote:Op dinsdag 22 februari 2005 15:12 schreef MrAli het volgende:
Uhm Hans, de van mij te downloaden muziek vind je hier: http://mrali.mine.nu/~mrali/music/
Ik weet alleen niet wat het allemaal is..
Nee, omdat we dus niet konden voetballen..quote:
Mijn upload is sinds vandaag 50% sneller..quote:Op woensdag 23 februari 2005 16:39 schreef errrrr het volgende:
[..]
Het kan dat jou bak atm een beetje traag is
Als jij een 100 kb + avatar mag, mag ik dat ookquote:Op woensdag 23 februari 2005 13:51 schreef MrAli het volgende:
<--- DOOM III, vette shit..Met dank aan Niels WItte die hem weer eens ergens van het WWW had geplukt..
Wel, succes dan maar met Edwinquote:
gekregen? tss. toe maar.quote:Op woensdag 23 februari 2005 16:28 schreef -Mzraki- het volgende:
M'n mp3 spelertje was kaduuk, maar nu heb ik een nieuwe gekregen,.
Kan ik gelukkig toch nog genieten van muziek @ wintersport.
quote:Op maandag 21 februari 2005 21:07 schreef MrAli het volgende:
[..]
Tanden? Die mooie rode lippenstift..
* DearPrudence krijgt moordneigingen!quote:Op dinsdag 22 februari 2005 18:52 schreef -Mzraki- het volgende:
w00t, sneeuw buiten!
Er ligt nu btw 200 cm sneeuw op m'n berg, onze gastvrouw (lilo) wordt helemaal gek van al die sneeuw, dat mailde ze gister.
Anyway, vrijdagavond met m'n oom weg, 's nachts slapen bij m'n Oma @ Dordtrecht en dan Zaterdag doorplanken naar Auffacy.
Ja, van de blokker mevrouw, nadat ik m'n oude, kapotte had ingeleverd + bonnetjequote:
Slissend praten is best okayquote:Vanmiddag naar de ortho geweest, nu een dag-en-nacht beugel(plaatje) maar ik heb geen zin om slissend naar school te komen, dus dat wordt maar mijn nachtbeugel.
Ik moet ook binnekort maar weer eens nieuwe kleren halen, alleen korte broekenquote:Nieuwe kleren gekocht!2 shirtjes en 2 rokken (alvast voor zomer, ik moet nu maar eerst leuke schoenen kopen die er een beetje normaal onderstaan.)
Ik zal wel wat mooie panoramafoto's laten makenquote:Op woensdag 23 februari 2005 19:46 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
* DearPrudence krijgt moordneigingen!
Don't make me jealous!
mijn welgemeende excuses.quote:Op woensdag 23 februari 2005 19:53 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ja, van de blokker mevrouw, nadat ik m'n oude, kapotte had ingeleverd + bonnetje.
Nee, is niet okayquote:[..]
Slissend praten is best okay. Nee, ik kan wel begrijpen waarom je nu geen zin meer hebt in een overdag-beugel
.
He, wat jammer nou, ik vind zo'n bermuda broek nou echt wat voor jou!quote:[..]
Ik moet ook binnekort maar weer eens nieuwe kleren halen, alleen korte broeken, wát voor korte broeken zijn nou mooi? Die regenboogoverzeas3/4broeken vind ik iig spuuglelijk
.
Ik zou morgen maar niet op school komen, als ik jou was.quote:Op woensdag 23 februari 2005 19:54 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ik zal wel wat mooie panoramafoto's laten maken.
Acceptedquote:
Ja, ik ga wel de hele zomer in m'n zwembroek rondlopen ofzo.quote:He, wat jammer nou, ik vind zo'n bermuda broek nou echt wat voor jou!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |