Ja, dat was dus mijn fietsquote:Op vrijdag 25 februari 2005 14:34 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Ah, dus het was jouw fiets! Ik vroeg het me al af. We zagen die fiets staan, echt van 'wow'. Gelijk maar aan Henk gevraagd wiens fiets dat was, hij wilde het me toen alleen niet vertellen.
Dat had hij dus gedaan..quote:Op vrijdag 25 februari 2005 14:34 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Ah, dus het was jouw fiets! Ik vroeg het me al af. We zagen die fiets staan, echt van 'wow'. Gelijk maar aan Henk gevraagd wiens fiets dat was, hij wilde het me toen alleen niet vertellen.
Duitsers heh... Duiters...quote:
Bedankt!quote:Op vrijdag 25 februari 2005 17:06 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Veel plezier alvast in Oostenrijk, voor de alle wintersporters. Al zal Ruben dit waarschijnlijk niet meer lezen.
Ik vrees van wel, maar ik ga er zo even langs, moest toch nog wat brengen..quote:Op zaterdag 26 februari 2005 11:32 schreef errrrr het volgende:
Only a couple of hours remain....
Ow jongens, wat heb ik er een zin in
(En Ali, geld dit trouwens als 'mooi weer'?)
quote:Op
zaterdag 26 februari 2005 11:35 schreef errrrr het volgende:
Hmm, inpakken is ongezond. Ik probeer de stroomkabel van mijn batterij-oplader naar het stopcontact te traceren, komt mijn ventilator + berg troep opeens omlaag, op mijn hoofd![]()
Nope, ik ben twee keer met snel-wax bezig geweest, de eerste keer niet naar tevredenheid, de tweede keer meer. Maar dat neem ik ook mee..quote:Op zaterdag 26 februari 2005 12:38 schreef MAX_crazy het volgende:
moet je ook nog waxen ali ?
Doe de groeten maar terug..quote:Op zaterdag 26 februari 2005 15:47 schreef errrrr het volgende:
Ow, had btw een sms'je gehad van Ruben. Hij is al aangekomen (half drie ofzo dacht ik), maar ging pas morgen boarden (?). Ik moest de groeten aan iedereen doen, hierbij
Dat zou weleens heel goed kunnen..quote:Op zondag 27 februari 2005 17:32 schreef il_mostro het volgende:
*denkt dat het hier voorlopig vrij rustig gaat worden*
tja heb vakantie nuquote:Op maandag 28 februari 2005 11:14 schreef MAX_crazy het volgende:
idd. Of wij moeten het gaan lopen volspammen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |