Jij bent toch bezig met het het "proefwerk" rooster of?quote:Op donderdag 24 februari 2005 17:28 schreef MrAli het volgende:
En wat word mijn opdracht meneer Boom?
Dat is het voor mij juist nietquote:Maar dat het 6e uitvalt is wel vet, als de zaal dan open blijft betekend dat extra keihard doorbeuken..
* Mr. Ali pakt zijn sportspullen alvast in!
Essuz heeft me nog (bijna) nooit in de steek gelatenquote:Op donderdag 24 februari 2005 17:32 schreef MrAli het volgende:
Die 'pc' van jou, dat is een apart geval en iig geen goed vergelijkingsmateriaal!
Niet dat ik weet, dat had Hans al gemaakt.quote:Op donderdag 24 februari 2005 17:32 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Jij bent toch bezig met het het "proefwerk" rooster of?
Je tijd beter besteden dan aan sporten is bijna onmogelijk, en wat jij in die tijd doet is iig niet je tijd beter besteden. Schaam je diep!quote:[..]
Dat is het voor mij juist niet
Al m'n tijd goed besteden, m.a.w. Niet langer gymen, alleen eerder beginnen (als ik me lekker voel (zoals nu))
Jij je bak des te meer..quote:Op donderdag 24 februari 2005 17:33 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Essuz heeft me nog (bijna) nooit in de steek gelaten
Okey, dan mogen JULLIE dat morgen gaan presenteren aan Rubin, misschien dat ik ook nog wel wat mee kan makenquote:Op donderdag 24 februari 2005 17:39 schreef MrAli het volgende:
Niet dat ik weet, dat had Hans al gemaakt.
Ik heb het niet over "m'n tijd aan het beste besteden", ik heb het over "goed besteden"... Daarbij hoort: school, werk, vrijdagmiddag en wat lichaamsbeweging.quote:Je tijd beter besteden dan aan sporten is bijna onmogelijk, en wat jij in die tijd doet is iig niet je tijd beter besteden. Schaam je diep!
quote:Jij je bak des te meer..
Je hebt nu zat goede muziek van mij, ga dat voor de verandering is luisterenquote:Op donderdag 24 februari 2005 18:49 schreef MrAli het volgende:
* Tralala, de ding dong song.. *
Heb ik ook al wel gedaan hoor..quote:Op donderdag 24 februari 2005 20:20 schreef errrrr het volgende:
[..]
Je hebt nu zat goede muziek van mij, ga dat voor de verandering is luisteren
En ja, ik had dat ding voor Rubin even in elkaar geknutseld. Weet alleen niet of het in IPS past ofzo, daar heb ik helemaal geen ervaring mee. Hij is er morgen toch?
Omdat alles met elkaar moet samenwerkenquote:Op donderdag 24 februari 2005 20:39 schreef MrAli het volgende:
[..]
Heb ik ook al wel gedaan hoor..
En Rubin zou er volgens Niels morgen zijn, maar je weet het maar nooit..
En waarom zou het nietin IPS passen..
Wie speelt? En wat is het geworden?quote:Nu naar mijn paps, voetbal kijken..
d'r zijn altijd wat basic aanpassingen, maar goed, alles werktquote:Op donderdag 24 februari 2005 20:20 schreef errrrr het volgende:
[..]
Je hebt nu zat goede muziek van mij, ga dat voor de verandering is luisteren
En ja, ik had dat ding voor Rubin even in elkaar geknutseld. Weet alleen niet of het in IPS past ofzo, daar heb ik helemaal geen ervaring mee. Hij is er morgen toch?
Ik heb gewoon alles in 1 grote (nouja) functie gezet... ga zoiets kleins niet OO doen als ik toch niks van de IPS structuur afweetquote:Op donderdag 24 februari 2005 22:06 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
d'r zijn altijd wat basic aanpassingen, maar goed, alles werkt
is het btw wel object orientated?
en uhm, het was toch een groepsopdracht of?![]()
Hmm, nouja, ik ken IPS verder ook niet..quote:Op donderdag 24 februari 2005 21:29 schreef errrrr het volgende:
[..]
Omdat alles met elkaar moet samenwerken
Mijn club, en het was weer klote..quote:[..]
Wie speelt? En wat is het geworden?
Shit zeg ik dacht dat ik asociaal veel schoenen hadquote:Mannen daarentegen bezitten gemiddeld tussen de vijf en negen paar schoenen.
Vanavond 6 uur wegquote:Op vrijdag 25 februari 2005 09:34 schreef Ponk het volgende:
Oja en voor een ieder die naar Oostenrijk vertrekt vandaag (morgen?), veel plezier he.
Doe de poedervelden de groeten zou ik zeggen.
Ah, dus het was jouw fiets! Ik vroeg het me al af. We zagen die fiets staan, echt van 'wow'. Gelijk maar aan Henk gevraagd wiens fiets dat was, hij wilde het me toen alleen niet vertellen.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 13:31 schreef -Mzraki- het volgende:
Damn, m'n hele fiets 1 stuk tape
Toch dik 10 min bezig geweest het er allemaal weer af te klauwen, tja, leuk hoor, zo'n afscheidscadeau.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |