Ik hoop niet dat Joost morgen doodgaat, want dan staat er in maart een zombie voor de neuzen van Lizzy en Joyce op de skipiste in de Dolle Mietjes of waar er werd opgenomen.quote:Op maandag 21 februari 2005 23:28 schreef pberends het volgende:
Gatver, ik moet nu kotsen van Sanne's en Stephan's verhaallijntje samen. Voor de rest is Stephan wel een grappige luis in de pels van nonchalante klootzakken als Marnix.
En als Joost doodgaat mogen we het vogeltje erg dankbaar zijn
Gaan Joost en Joyce dan mee naar Italië?quote:Op maandag 21 februari 2005 23:31 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ik hoop niet dat Joost morgen doodgaat, want dan staat er in maart een zombie voor de neuzen van Lizzy en Joyce op de skipiste in de Dolle Mietjes of waar er werd opgenomen.
Ja! Weet jij dan helemaal niks?quote:Op maandag 21 februari 2005 23:35 schreef Iwan1976 het volgende:
Gaan Joost en Joyce dan mee naar Italië?
quote:Op maandag 21 februari 2005 23:39 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ja! Weet jij dan helemaal niks?
quote:MA. 28-02-2005
De pleuris breekt uit wanneer Lizzy ontdekt dat Joost tegen haar gelogen heeft. Maar het is niet de enige leugen van Joost.
DI. 01-03-2005
Vandaag is de uitspraak in de zaak van Gyman. Renée zit in spanning; gaat haar zoon naar de gevangenis of niet?
WO. 02-03-2005
Chris is echt in de war. Renée heeft niet in de gaten dat Niels een grote steun is voor Marjolein. Shirina vindt Stephan leuk. Ze baalt als Sanne haar op charmante wijze dwarsligt.
DO. 03-03-2005
Hugo ontdekt dat er vreemde dingen gebeuren met zijn creditcard. Hij roept Joost ter verantwoording. Marnix blijft zich mateloos ergeren aan Stephan.
VR. 04-03-2005
Joyce ervaart de minder prettige kanten van het zwanger zijn. Wanneer ze in het ziekenhuis is, doet ze direct een onderzoek. De uitslag is schokkend.
klinkt leukquote:MA. 28-02-2005
De pleuris breekt uit wanneer Lizzy ontdekt dat Joost tegen haar gelogen heeft. Maar het is niet de enige leugen van Joost.
bitchfight..... [ik zet m'n geld op Shirina]quote:WO. 02-03-2005
Shirina vindt Stephan leuk. Ze baalt als Sanne haar op charmante wijze dwarsligt.
lijkt me eerder een Yvonne-actie...quote:DO. 03-03-2005
Hugo ontdekt dat er vreemde dingen gebeuren met zijn creditcard. Hij roept Joost ter verantwoording.
goh een tweeling?!? of 'n kind met een snaveltje?!??!quote:VR. 04-03-2005
De uitslag is schokkend.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ZA. 26-02-2005 - 03:30-04:25u ZA. 26-02-2005 - 05:05-05:50u ZO. 27-02-2005 - 01:55-02:50u ZO. 27-02-2005 - 03:45-04:35u ZO. 27-02-2005 - 05:20-06:05u MA. 28-02-2005 - 02:15-03:10u MA. 28-02-2005 - 04:05-04:45u MA. 28-02-2005 - 05:30-06:55u DI. 01-03-2005 - 03:10-05:05u |
oh helemaal fijn: you just made my day!!!!quote:Op dinsdag 22 februari 2005 14:47 schreef Iwan1976 het volgende:
KIJKTIP:
"Wildschut & De Vries" (SBS6)
4 Wilde nachten met Robert de la Haye als Niels Wildschut!
Wel een wonderbaarlijk snelle genezing dan!!!!! Lizzy is op sterven na dood nu en nog geen week later.......quote:Op dinsdag 22 februari 2005 14:32 schreef Iwan1976 het volgende:
MA. 28-02-2005
tja dat zat er wel in he. is allemaal in 't kader van het nieuwe, snelle, [voorbij]flitsende ONM...quote:Op dinsdag 22 februari 2005 15:05 schreef soapie het volgende:
Wel een wonderbaarlijk snelle genezing dan!!!!! Lizzy is op sterven na dood nu en nog geen week later.......![]()
Ja precies, 3x met je ogen knipperen en je hebt weer een verhaallijn gemist!!!!quote:Op dinsdag 22 februari 2005 17:29 schreef babette21 het volgende:
[..]
tja dat zat er wel in he. is allemaal in 't kader van het nieuwe, snelle, [voorbij]flitsende ONM...
*zucht*
alles beter dan Bold and the Beautifull style daar doen ze over 1 minuut wel twee wekenquote:Op dinsdag 22 februari 2005 17:39 schreef soapie het volgende:
[..]
Ja precies, 3x met je ogen knipperen en je hebt weer een verhaallijn gemist!!!!![]()
Gelooft JP nou nog steeds dat Taralala en Teun gaan trouwen? Zelf zegt hij steeds dat hij door zijn werk als barkeeper zo veel mensenkennis heeft.quote:Op dinsdag 22 februari 2005 20:08 schreef soapie het volgende:
Was zeker een leuke uitzending!!!!!!
We hadden eigenlijk om die andere bajesklant gevraagd, maar goed... wat niet is gaat nog komen.quote:Op dinsdag 22 februari 2005 22:51 schreef Wup het volgende:
en volgens Carlo komt er een gastrol voor Marina de Graaf aan... als Jose Zuiver
My thoughts exactly.quote:Op dinsdag 22 februari 2005 22:42 schreef Wup het volgende:
zo een bijna-dood-ervaring verdient toch niemand...
Ze hebben weer een nieuw slachtoffer gevonden.quote:LOL@ de make-up afdeling
quote:Sander terug in ONM
De echte fans weten het natuurlijk al, maar voor iedereen die nog van niets weet; Sander Foppele komt terug in ONM. Vanaf 18 maart zullen jullie Daan Starrenburg weer regelmatig in ONM voorbij zien komen. Zoals hij zelf zegt: 'Het is geweldig om weer terug te zijn. Het was hetzelfde warme bad als waar ik eerst in terechtkwam en het was nog rijkelijk gevuld met warm water. Ook leuk om allemaal oude,’ ‘En nieuwe!’, roept een nieuwe, ‘collega's te zien.’
Ongeveer een jaar geleden vertrok Daan naar de Kroatische Riviera om daar een restaurantje te beginnen. JP en Kyra zochten hem daar op. Kyra die ooit met Daan getrouwd was vertelde dat ze hem vreselijk miste en wilde dat hij terug kwam. Daan wilde best verder met Kyra, maar dan wel in Kroatië. Uiteindelijk besloten ze er een punt achter te zetten. Beiden zijn doorgegaan met hun carrières.
Nu komt Daan terug... Zou hij toch spijt hebben gekregen van zijn beslissing, wil hij Kyra terug of zou er iets heel anders aan de hand zijn. Vanaf 18 maart kun je het zien in ONM. Sander wil alvast wel een klein tipje van de sluier oplichten: 'Mijn rol is heel leuk en interessant, vooral vanwege het geheim dat ik met me meedraag. Ik hoop dat de kijkers daar een keer achter komen.’
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het wordt nog spannend ...Winnaar Jort Kelder Award 2004
oh leuk, zij mag wel als vriendin van Yvonne langskomen, ze is wel goed in aso-typjesquote:Op dinsdag 22 februari 2005 22:51 schreef Wup het volgende:
en volgens Carlo komt er een gastrol voor Marina de Graaf aan... als Jose Zuiver
quote:Op woensdag 23 februari 2005 01:44 schreef weet_ik_veel het volgende:1 April valt wel erg vroeg dit jaar...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het wordt nog spannend ...
quote:Op woensdag 23 februari 2005 01:44 schreef weet_ik_veel het volgende:tjah sommigen hebben veel fantasieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het wordt nog spannend ...
maar sommige dingen kun je ook overdrijven!!quote:Op woensdag 23 februari 2005 17:23 schreef weet_ik_veel het volgende:
Mijn fantasie is beter dan die van de seriekillers van Script Studio.
quote:Sander toch weer soapie
Sander Foppele keert op 18 maart terug in ONM. In september 2003 verhuisde zijn personage Daan nog naar Kroatië. Sander wilde na drie jaar zelf uit de serie om zich meer te richten op presentatieklussen. Maar omdat het met die ambitie niet zo wil lukken *vals lachje*, komt hij weer terug. "Daar ben ik dik tevreden mee. Want vroeger sneed Daan misschien vooral komkommers, voortaan draagt hij ook een groot geheim met zich mee. Dus dat wordt interessant."
* Wup verzoekt Iwan op voorhand alvast geen 20 afleveringen over het wilde geheim van Daan inclusief fotoreportages en storyboards van die yorin website hier te gaan plakkenquote:Op woensdag 23 februari 2005 17:40 schreef babette21 het volgende:
Foppele in Televizier... 't joch is zo blij met z'n geheim:
LOL ik zie ze er idd wel voor aan....quote:Op woensdag 23 februari 2005 17:52 schreef Wup het volgende:
* Wup verzoekt Iwan op voorhand alvast geen 20 afleveringen over het wilde geheim van Daan inclusief fotoreportages en storyboards van die yorin website hier te gaan plakken
er is/was eigenlijk maar één leuke Starrenburg: Evert.... maar die is naar het hiernamaals...:(quote:hij heeft iig wel in de gaten dat Daan een slome was......
je kan veel zeggen, maar 't past wél bij 't decor van ONM....quote:Dit voorjaar hebben de lipglosses zuurstokkleurtjes als roze, oranje, geel, blauw en zelfs groen
Ik zie Kyra er wel voor aan om hem nog aan ellkaar te gaan plakken.......quote:Op woensdag 23 februari 2005 19:39 schreef Iwan1976 het volgende:
Bettina
Eindelijk... van Kyra's filmpjes zijn we ook voorgoed verlost.![]()
...of om ze op de aftiteling te vermelden!!!quote:Op woensdag 23 februari 2005 20:00 schreef soapie het volgende:
Die 2 kinderen!!!!! Ze nemen niet eens de moeite om ze op elkaar te laten lijken.........
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |