Ja! Strooi het eens over een stapeltje pannenkoeken heen?quote:Op woensdag 16 februari 2005 18:36 schreef gexxz het volgende:
Misschien is het wel poedersuiker! Ik zou het gewoon even uitproberen, weet je meteen waar je aan toe bent
quote:Op woensdag 16 februari 2005 18:36 schreef gexxz het volgende:
Misschien is het wel anthrax! Ik zou het gewoon even uitproberen, weet je meteen waar je aan toe bent
Leestekens onderbouwen je intellect.quote:Op woensdag 16 februari 2005 18:41 schreef cuzman het volgende:
imo is skv de grootste loser op aarde
Zie je wel dat het voor jou was !! Je kent Rinus toch !!quote:Net sprak ik mijn vriendin, we hadden het over wat we zouden gaan doen met Oud&Rinus 2005..
Dus ik zeg.. laten we lekker rinussen gaan drinken in de stad.. maar zij wil perse bij haar ouders zijn
Ohja!quote:Op woensdag 16 februari 2005 18:41 schreef cuzman het volgende:
imo is skv de grootste loser op aarde
en vraag nog een kleinigheidje geld omdat je zo aardig bent ;') of 1 grammetje.quote:Op woensdag 16 februari 2005 18:49 schreef Wepeel2 het volgende:
Als dit echt waar is dan is het wel erg vaag.
Gewoon netjes teruggeven als ze er om komen vragen en politie zou ik er dan ook maar even buitenlaten.
Bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 16 februari 2005 18:51 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
en vraag nog een kleinigheidje geld omdat je zo aardig bent ;') of 1 grammetje.
quote:Op woensdag 16 februari 2005 19:17 schreef Boomlaars het volgende:
Ik zal ff een foto maken moment
misschien is het een test van de wouten ofzoquote:Op woensdag 16 februari 2005 19:30 schreef Boomlaars het volgende:
toch maar politie bellen? want nu zit ik met die troep..
quote:Op woensdag 16 februari 2005 19:37 schreef Boomlaars het volgende:
met verpakking weegt het ongeveer 900 gram
tenzij het poedersuiker oid is.quote:Op woensdag 16 februari 2005 19:59 schreef D-Devil het volgende:
[..]. Shit man, das veel als het echt is
. Daar koop je wel een auto voor.
juist leg er eens een briefje op metquote:Op woensdag 16 februari 2005 20:42 schreef Varr het volgende:
Leg eens wat bij het pakje, een briefje oid, iets wat bewijst dat het daadwerkelijk jouw foto is.
Tegenwoordig mag je al blij zijn als je er 2000 euro voor krijgt...quote:
maak nou maar nog een foto met een briefje HALLO FOKKERS.quote:Op woensdag 16 februari 2005 22:12 schreef Boomlaars het volgende:
Hela bedaar jongens.
Ik bel als ik morgen nog niks gehoord heb de politie
Vroeg me al af waar je bleef. Jullie worden voorspelbaar.quote:Op woensdag 16 februari 2005 23:48 schreef IdlersDream het volgende:
Zijn jullie echt zo moeilijk als jullie doen voorkomen in jullie rhymes? Dit is toch geen fake? Deze Sau is toch geen Joker, of wel?
Brutale apen hier op dat forum, FOEI!!! weten jullie moeders hiervan?? nou?? vertel op!! en wees potverdikkie concreet hé!!!! laat ik het niet merken dat er om de hete brij wordt heen gedraaikont!!!!!!!
DENK DR OM
Teveel gras zaad besteltquote:Op donderdag 17 februari 2005 00:02 schreef patty het volgende:
Wat toevallig zeg!
Ik kreeg vanmiddag ook wat pakketjes bezorgd, ik dacht eerst dat mijn dochter poedersuiker had besteld ofzo, maar het was wel erg veel. Later vertelde mijn buurman Rinus me dat het coke was.
Ik heb ff een foto gemaakt:
[afbeelding]
Erg vreemd. Ik ga morgen maar ff de politie bellen denk ik. Hoeveel zal het waard zijn?
En van dat geld koop je een cursus nederlandse taal en spellingscontrole en een woordenboekquote:Op donderdag 17 februari 2005 10:50 schreef GoZaHh het volgende:
whaha jongehhh...
doe normaal gek
MAAAK EEN FOTO met HALLO FOKKERS
zoals al eerder gezegd
ik geloof dr geen ene kkr van
Rinus....pfft
Dit zouw wel vet zyn ALS het zouw zyn gebeurd
Xouw ut zeeeeeekeeerrrrr verkope gek!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |